De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:02

Cleo_ schreef:
Veel hardop-lach-momentjes gehad om jullie cadeau's!

Ik kreeg voor mijn 11e verjaardag een setje ondergoed van mijn tante. Een onderbroek en zo'n kort topje.

Ik dacht dat het een bikini was, trok het aan en liet het de hele familie zien die in de tuin zat :')

Van mijn ex-schoonloeder een riem van de kruidvat inclusief prijsje. Het was een houtje touwtje verhaal met gekleurde stenen. En mijn ex maar zeggen dat ik ondankbaar was om hem nooit te dragen -O-

_O- _O-
Vooral die eerste is werkelijk hilarisch :') maar zo'n houtje/touwtje riem is ook echt énig :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:07

Zo kreeg ik een aantal jaar geleden van mijn schoonheks een speciaal voor mij geborduurd schilderij van een Indische dame -O- -O-
Wat dat vond ik mooi....dat wist ze heeeel zeker......
Ik heb 1 jaar tegen het ding aangekeken en toen....na wat overleg met mijn man.....het terug gegeven :')

Ik heb helemaal niks met Indische dames en haat borduursels. :')

vuurneon

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:08

Was het zo'n ding uit jaar 0 Q? :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:10

vuurneon schreef:
Was het zo'n ding uit jaar 0 Q? :')

:j -O- -O- en dan nog zeggen dat iemand daar speciaal voor mij weeeeeken mee bezig is geweest........en dan een oorbel ergens in de wang in plaats van in het oor.....
Was ook heel erg duur geweest blablablabla......

vreselijk gewoon :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:17

:')

Ik kreeg vrij recent een goedkope porseleinen pop, echt vreselijk wanstaltig ding. Maar ik kon het niet wegdoen, vond het zielig voor diegene :') dus tijdens mijn verhuizing is ie 'per ongeluk' weggegooid :D
Ik heb al zo'n hekel aan poppen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:18

Poppen zijn eng... Ik vind paspoppen ook echt brrrr :brr:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:19

Nou precies, ze kijken je aan en ik heb altijd het idee dat ze mij volgen :')
Die pop was echt doodeng :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:20

Mijn oma had altijd zo'n opgezette uil op de gang hangen, als ik daar sliep durfde ik nooit naar de wc 's nachts.
Nu hangt hij op haar balkon om de duiven af te schrikken. _O- _O-

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:35

Oh over per ongeluk gesproken!

Ik heb n keer een lelijke en ook nog eens zeer onbruikbare stofzuiger gekregen van mn exschoonmoeder. Hij was gewoonweg te klein voor mij. Ik ben redelijk lang en moest bukken om te kunnen stofzuigen, handig joh! :')

Ik heb mn ex altijd gezegd dat ik m 'per ongeluk' van de trap zou gooien O:) . Maar voordat dat aan de orde was was de relatie al voorbij haha..

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:21

cp112 schreef:
Yunaa schreef:
Het meest walgelijke cadeau ooit is als vrouw zijnde badschuim en al die troep krijgen voor je verjaardag -O-

Ben ik anders best blij mee hoor

Nou, mij kan je er écht niet blij mee maken :n Ik heb veel liever geld of cadeaubonnen... Badschuim kan ik zelf ook nog kopen. Ik zit nu met het probleem dat ik twee tassen vol heb gekregen met die zooi -O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:22

Foaly schreef:
Als het kwaliteit is (lush, rituals, body shop), dan is het leuk en is er iig iets van moeite in gestoken. Maar fa en dove kan ik zelf ook halen, en dan heb ik tenminste iets dat ik lekker vind :+

Hier verder geen horrorverhalen over cadeau's, maar ik lees graag mee. Wat een topic _O-

Precies! Maar dan krijg je dus die Dove, Fa, Nivea en noem al die merkjes maar op. }> Bah!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:25

Yunaa schreef:
Foaly schreef:
Als het kwaliteit is (lush, rituals, body shop), dan is het leuk en is er iig iets van moeite in gestoken. Maar fa en dove kan ik zelf ook halen, en dan heb ik tenminste iets dat ik lekker vind :+

Hier verder geen horrorverhalen over cadeau's, maar ik lees graag mee. Wat een topic _O-

Precies! Maar dan krijg je dus die Dove, Fa, Nivea en noem al die merkjes maar op. }> Bah!

bij mij in familie krijgen we ook regelmatig dove of Fa maar wel gelukkig de moeite gedaan om het leuk aan te kleden dus in een mandje met een cadeaubon er nog eens extra bij.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:04

Mijn werk heeft een vestiging in Roemenië. Zo kreeg ik van een collega van daar waar ik redekijk wat mee te maken heb de vraag of wij hier echt houten schoenen hadden.
Ik heb dus 2paar klompen toegestuurd.

En heel lief kreeg ik iets roemeens terug...
Smerige chocolade en 2 lelijke roemeense poppetjes in klederdracht. En van een aondere collega daar een soort sierlepel met de tekst Roemenië erop en nog iets. Achterop de souvenir plank beland dus-

Het idee was ontzettend lief, laten we het daar bij houden

De chocola was zo vies dat ik door een nl collega bestempeld werd als oncollegiaal wanneer ik het anbood aan iemand :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:42

Haha wij hebben ook een kennis, uit Polen. Als die naar hier komt heeft die ook altijd Poolse pralines mee. Omdat ze weet dat België bekend staat om de chocolade. Maar dat is het juist, hier zijn die inderdaad lekker. Die zij meebrengt zijn nooit te vreten :') . Dat is hetzelfde alsof je naar Italië gaat en een diepvriespizza schenkt.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:37

Wij zijn in februari verhuisd en ons volledige huis 'landelijk chique' ingericht. Kreeg voor mijn verjaardag dus een werkelijk verschrikkelijke plaid om lekker warm onder te knuffelen met manlief. Zo'n viezig zweet ding met allemaal hartjes erop :') Die ligt nu dus standaard in de kast, en halen we alleen tevoorschijn als de desbetreffende gulle gevers op bezoek komen.

Bij de geboorte van onze oudste zoon kwam mijn ex- schoonzusje met écht walgelijke donkerbruine mini-uggs slofjes met pluizig bont en winnie de poeh plaatjes... 'Zo cute!!! Zo princesserig!' Terwijl ze wist dat ik alles rond Disney op kinderkleding afgrijselijk vind, en bovendien echt walg van bont en uggs (en soortgelijke). "Het is een jongen.....ehh leuk" kon ik met moeite uitbrengen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:39

Over Disney... Ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn schoonzus Disney stickers! WoW, ik ga hard richting 30, niet richting 3 >;)
En echt, het was niet eens als grapje bedoeld.... Echt van die doodnormale stickers die je in je schrift kreeg als je 3 keer achter elkaar de opdrachten foutloos had gedaan als kind op school.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:51

Shivatjuh01 schreef:
Oh over per ongeluk gesproken!

Ik heb n keer een lelijke en ook nog eens zeer onbruikbare stofzuiger gekregen van mn exschoonmoeder. Hij was gewoonweg te klein voor mij. Ik ben redelijk lang en moest bukken om te kunnen stofzuigen, handig joh! :')

1 woord; Marktplaats :))

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:42

hahahaha leuk topic zeg!

Suprise in groep 8 kan ik me nog goed herinneren, er stonden nog voor de helft cadeau's in het midden en we hadden even pauze we gingen naar buiten waar ik toen op het school plein heel hard ben gevallen knie kapot :+
pauze was voorbij en toen stond er nog 1 heel groot cadeau in het midden wat iedereen wilde maar nog niemand had het gekregen, gaf een vriendinnetje het aan mij omdat ze het zielig vond dat ik gevallen was :) heel lief! Het cado was een jutenzak die recht opstond met een pietenhoofd er boven op dus eigenlijk een grote zwarte piet ik opende het en toen zaten er dozen in met winx stickers 8)7 heb ik weer hahaha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:51

Ik kreeg ooit een roze broodtrommel met zo'n penny paardje erop... let wel ik was 29 jaar...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:54

Ineke2 schreef:
Ik kreeg ooit een roze broodtrommel met zo'n penny paardje erop... let wel ik was 29 jaar...

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 12:58

Ineke2 schreef:

Die wilde ik altijd maar kreeg ik nooit :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:00

vuurneon schreef:

Over Disney... Ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn schoonzus Disney stickers! WoW, ik ga hard richting 30, niet richting 3 >;)
En echt, het was niet eens als grapje bedoeld.... Echt van die doodnormale stickers die je in je schrift kreeg als je 3 keer achter elkaar de opdrachten foutloos had gedaan als kind op school.

wat denken die mensen? :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:12

Hahaha briljant topic!! Een van de teleurstellendste cadeaus die ik ooit heb gehad, was een pakje gelpennen. Gekregen van mn beste vriendin toen ik 16 werd... Ik heb maar heel enthousiast gereageerd "oh wat handig zeg, thanks!".

Of tig flessen sterke drank krijgen (serieus van de helft van de gasten tussen mn 16e en 19e), terwijl ik niet eens dronk en iedereen dit ook wist. Al die flessen drank stonden het volgende feestje klaar voor de gasten haha.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:17

Wat een geweldig topic.
Ik heb liever trouwens iets waar ik echt wat aan heb dan dat ik iets krijg waarvan ik denk >;)

Maar die startkabels die ik van mijn vriend kreeg toen ik mijn eerste auto had gekocht vond ik toch wel het minst romantisch :'(

Maar goed zij zijn thuis sowieso niet de aller beste met cadeau's. Ik heb de cadeau's afgeschaft, ik hoef al die zooi niet meer. Van zijn ouders krijg ik nog steeds geld trouwens of een bon voor de kapper (ga nogal vaak), dat vind ik dan wel weer leuk.
Zo hadden we ook met mijn schoonzus + vriend afgesproken dat we geen cadeau's meer zouden doen. We wisten toch nooit iets te vragen en dan kregen we weer iets voor onder de douche of een tafelkleed :+
Maar zij zijn een beetje opgevoed dat het hoort dat je een cadeautje meebrengt ofzo. Dus het eerste jaar kreeg ik echt een vreselijke sjaal. Hij was zo vreselijk dat ik hem herkende, ze had hem zelf namelijk ook al een poosje gedragen. Hij ligt nog steeds in de kast trouwens. Heb hem eerst ook nog moeten wassen want erg fris rook het ook niet.
Het haar daarop kreeg ik een kandelaar, die denk ik ooit zwart geweest is, want je kon zien dat het ding wit gespoten was en hier en daar liet de witte verf ook gewoon weer los :+
Heb toen toch maar de opmerking gemaakt dat we toch afgesproken hadden om geen cadeau's meer te doen?

Ondertussen hebben schoonzus en mijn vriend (broer en zus dus) dikke bonje, voordeel is dat ik wel van die vreselijke cadeau's af ben.
Ze heeft mijn vriend trouwens ook een keer pannenlappen, schort en servetten gegeven. Blauw met groen gestreept, alles helemaal bij elkaar passend. Tja wat zeg je dan he, als man van 30.

Van mijn schoonmoeder heb ik ooit een keer een cd met sinterklaas liedjes gekregen. Misschien was het een hint, ik weet het niet. Ding ligt nog wel ergens in een la, misschien wordt het nog geld waard nu de liedjes herschreven worden :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:47

SAKKIA schreef:
Wat een geweldig topic.
Ik heb liever trouwens iets waar ik echt wat aan heb dan dat ik iets krijg waarvan ik denk >;)

Maar die startkabels die ik van mijn vriend kreeg toen ik mijn eerste auto had gekocht vond ik toch wel het minst romantisch :'(

Ooohw, hahaha, door jou moet ik ook opeens aan iets denken! Ik heb een paar jaar geleden een koplamp voor m'n auto cadeau gekregen van mn vriend, dacht dat het een grapje was, maar dat was serieus het cadeau... En ik heb een keer een extra lader voor mn telefoon van hem gehad voor m'n verjaardag (want, zei hij, dan grijp ik niet steeds mis) en voor de kerst een doos wijn van de Lidl en een Staatslot (en ik altijd maar m'n best doen voor een super goed en romantisch cadeau voor zijn verjaardag en voor de kerst). En keep in mind, ik drink dus niet, hooguit 1 glaasje wijn op een feestje oid... :+