Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ik heb nog wel een aantal paren oorbellen voor wie ik daar blij mee kan maken, ik stuur ze het liefst op
Semi-transparante tulpjes, ongeveer 0,5 cm groot
http://www.freebits.nl/images/299DSC01496.jpg
Setje van de hema, lichtgroene, donkergroene en beige balletjes
http://www.freebits.nl/view.php?filenam ... C01499.jpg
Kleine ovaaltjes, een beetje blauw/paarsig van kleur, ongeveer 0,5 cm
http://www.freebits.nl/view.php?filenam ... C01500.jpg
kgambler schreef:Hmmm, lastig idd om hier iets bij voor te stellen. Eventueel kan je ze vanaf je telefoon bijvoorbeeld uploaden op photobucket oid ? Vanaf daar kan je een link plaatsen waarmee je ze hier kan plaatsen.
anneliesdj schreef:ekelienh schreef:Ik heb nog kortingkaarten voor de efteling in kaatsveuvel van de albert heijn.
Wat zijn dat voor kaarten?
droomy schreef:Ik heb nog een bordeaux halster + touw / 2 borstels / zadelhoes te geef.
Heb ze op de Bokt Markt gezet: hierzo
Als iemand wat wil, gil maar
Kim_89 schreef:Ik heb voor de liefhebber nog een zwart kunstleren damesjas! Maat 46, maar valt als 44 ongeveer. Met bijpassend ceintuur. Is gedragen, maar kan nog goed een ronde mee. Er is 1 sierknoop vanaf, maar die heb ik wel bewaard. Kwestie van weer vastzetten en klaar! Verder is de binnenvoering hier en daar los op de naadjes maar is eenvoudig te maken. Verder een nette jas!
[ Afbeelding ]
Je kunt 'm ophalen in IJsselmuiden of in goed overleg op station Zwolle.
En ik heb nog meer
* een 10m rode nylon looplijn met musketonhaak en grondpen, handig om je kat/konijn/kleine hond aan te clippen.
* Doosje Bional vochtevenwicht capsules tegen vocht vasthouden
* AEG stofzuigerzakken, originele! GR51 is de maat, ik heb nog 6 zakken plus motorfilter en microfilter
droomy schreef:Bij Albert Heijn ontving u vanaf 2 t/m 21 april een AH Efteling kortingscoupon ter waarde van 10 euro. De kortingscoupon kunt u nog t/m 19 mei 2013 verzilveren bij uw AH-winkel. U ontvangt dan een kassabon die geldt als entreebewijs voor de Efteling. Het entreebewijs is geldig t/m zondag 17 november 2013.
xSCWx schreef:Aangeboden:
Witte (echte) TomTom Pearl
Is 3,5jr oud, doet het nog super alleen de kaart is verouderd. Dus sommige rotondes en nieuwe wegen kent hij nog niet.
Met opbergzakje, zuignap en auto oplader.
Ophalen in Hoek van Holland
Tanya schreef:Ik heb ook nog wat dingen in de aanbieding.. Ik kan verzenden, verzendkosten voor degene naar wie ik het stuur, of ophalen! Ik heb geen foto's, kan evt wel met mijn mobiel maken maar dat is een heel gedoe om dat op Bokt te krijgen denk ik?
- American Apparel licht mintgroene midi rok, maat XS. Ik heb zelf normaal een S en deze zit mij net te krap, dus je moet wel petite zijn!
- Shirt met halflange mouwen van de New Yorker, maat M, van 'Fishbone'. Grijs met rood/roze gestreept
- Nagellakjes helderblauw en oranje van Clinique
Oorbellen (zijn denk ik vooral leuk voor de wat jongere mensen):
- Zilver (denk ik) met mini dromenvangers eraan (ook zilver)
- zilveren mini hoops met gekleurde rondjes erom
- Zilver met gitaar eraan
- Zilveren hoops met gekleurdre steentjes in de hoops
- Zilver/ijzer? lange ketting met een fluitje eraan, ingelegd met steentjes
- Zilver/ijzer? lange ketting met een peace/ban-de-bom teken eraan, ingelegd met steentjes