Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TrojkaPink

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:24

Zal ik het nog erger maken? De mannen op de site zijn gemiddeld tussen de 40 en de 60. Hun eerste bericht bestaat zo'n beetje altijd uit een foto van hun sjaak meestal in slappe toestand, zwaar behaard en met een afwijking erin. Ze zijn verschrikkelijk lelijk en geilen vooral op meisjes van 18..

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 02:09

Misschien komt die groep iets te kort? ;)

Ik zie trouwens ook niet zoveel verschil tussen een 'publieke vrouw' en sextelefoonlijnen, chatsites enz enz.
Waarom zou het ene wel mogen/ kunnen en het andere niet?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 09:22

TrojkaPink schreef:
Zal ik het nog erger maken? De mannen op de site zijn gemiddeld tussen de 40 en de 60. Hun eerste bericht bestaat zo'n beetje altijd uit een foto van hun sjaak meestal in slappe toestand, zwaar behaard en met een afwijking erin. Ze zijn verschrikkelijk lelijk en geilen vooral op meisjes van 18..

(Ik weet niet welke site jij zat?) maar op SL zaten mannen van 25 tot 65, (meeste 35-45 overigens). Foto's van sjaak wel eens gezien maar viel me nog reuze mee (op een "normale" chat site gebeurde het vaker :P). Ze waren 90% wel puur op sex uit (inderdaad door niet willende/zieke/saaie thuissituatie) al waren er ook enkele bij die het voor de "jacht" deden en ook nooit genoeg zouden hebben/ermee zouden stoppen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:25

Ashley5760 schreef:
(Ik weet niet welke site jij zat?) maar op SL zaten mannen van 25 tot 65, (meeste 35-45 overigens). Foto's van sjaak wel eens gezien maar viel me nog reuze mee (op een "normale" chat site gebeurde het vaker :P). Ze waren 90% wel puur op sex uit (inderdaad door niet willende/zieke/saaie thuissituatie) al waren er ook enkele bij die het voor de "jacht" deden en ook nooit genoeg zouden hebben/ermee zouden stoppen.

De "smoes" is vrijwel altijd niet willende/zieke/saaie thuissitiatie. Mijn ervaring? Dat zijn vrijwel altijd mannen die de spanning zoeken en/of niet instaat zijn om op de juiste(wat dat precies is varieert uiteraard van relatie tot relatie en/of partner tot partner) met de partner om te gaan.

Het ligt zelden alleen maar aan de vrouw die thuis "wacht".

Ik heb nogal wat vriendinnen/kennissen gehad die een periode in hun leven "de andere" vrouw geweest zijn en vrijwel altijd kwamen er allerlei smoezen om de hoek over de vaste relatie. Saai, te weinig tussen de lakens, labiel vul maar in. Bij een ontmoeting(al dan niet toevallig) bleek het steevast om mooie. leuke spontane zeker niet labiele vrouwen te gaan...
Gewoon kerels met de weinig ballen om een relatie eerst te beëindigen en dan wat nieuws te zoeken. Of, hoe je wil, te vragen om een open relatie.
Want dat laatste willen mannen ook heel erg vaak niet.

Ja wel zelf met meerdere andere(an of vrouw)aan de slag, maar vrouw lief moet braaf thuis wachten en zeker er niet aan denken om met een andere kerel aan de slag te gaan. Want dan komt het groene jaloeziebeesd ook daar om de hoek kijken.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:17

Ik snap sowieso niet waarin dit topic zo is afgeweken.
Vreemdgaan, een stiekeme affaire hebben, vind ik heel wat anders dan dat je er samen voor kiest om een open relatie aan te gaan.
Bij vreemdgaan, doe je iemand pijn, bij een open relatie niet, dan heb je gewoon duidelijke grenzen afgesproken.
Vreemdgaan vind ik echt een not done, het kan iemand zo kwetsen en zijn zelfbeeld aantasten.
Even wat opvallende quotes uit dit topic waar ik graag op wil reageren:

Huertecilla schreef:
vuurneon schreef:
Second love is er ook zo 1.
Ach ik vind het prima dat het wordt uitgezonden :) keer wat anders dan de gebruikelijke meuk :P

+:)+

al is het imo NOOIT acceptabel om iets dergelijks te ondernemen met instemming van en gelijke vrijheid voor je partner(s).

Maar ja, de hypocrisie lijkt cultuurkenmerk van onze westerse samenleving met haar onrealische beeld over de ware voor altijd in eeuwige trouw.
Als dit soort reclames daar een realistischer en eerlijker beeld over helpen vormen dan is dat _/-\o_

Huertecilla, heel bokt weet ondertussen dat jij monogamie belachelijk vindt, imo wil dit niet zeggen dat de westerse samenleving een onrealistisch beeld heeft van de ware, misschien moet je wat dieper graven in je eigen filosofie en concluderen dat je zelf onrealistisch bent met je beeld over polygamie?
Je hebt zoveel tegenstanders, dat het heel kort door de bocht is om te zeggen dat de hele westerse samenleving een onrealistisch beeld heeft, terwijl het schijnbaar toch werkt voor veel mensen, een ware liefde ;). Met deze opmerkingen val jij ontzettend veel mensen persoonlijk aan, door iedereen onrealistisch te noemen die het niet eens is met jou.
Juist van iemand die zulke stellingen in een topic gooit, zou je verwachten dat het weloverwogen is, maar hieruit blijkt dat jij nog onrealistischer denkt dan de bokkers die een fatsoenlijke discussie met je proberen aan te gaan.
Het zou dus ook erg prettig zijn om zulke uitspraken voor je te houden of het anders te brengen en er wat beter over na te denken, voordat je het op internet gooit.

Huertecilla schreef:
Ketaki schreef:
en dat is mijn mening :)

Gebaseerd op brede en diepe levenservaring :x

Het trieste van het hyprocriete volkarden in het volhouden van een niet werkend model is dat meiskes massal met een verkeerd verwchtingpatroon hun jeugd achter zich laten en dús heel vaak teleurgesteld worden.
Het echte bedrog is imo niet het vreemdgaan, maar het hypocriet verkeerde model voorspiegelen.
De vreemdgaander heeft in de regel helmaal niet de optie om voordien te praten omdat alles op dit vlak vanuit een vermeend hogere moraal onbespreekbaar is. Niet iedereen is sterk genoeg om dan te breken en vreemd gaan is de weg van schijnbaar de minste weerstand.

En wie ben je bij deze om iemand anders te beoordelen of diegene een brede en diepe levenservaring hebt?
Nogmaals, ondanks dat jij een stuk ouder bent, blijkt uit je posts geen van dat, neem nou deze post: een niet werkend model.
Says who?
Er zijn mensen die vreemdgaan uiteraard en mensen met een open relatie.
Toch blijft feit dat het overgrote deel van de bevolking een relatie zoekt waarin partners elkaar trouw zijn.
Als je dit tegen wil spreken, go your gang, waar zijn je bronnen?
Mijn bron is duidelijk: kijk om je heen, de gewoonte in de samenleving. Dat een gedeelte behoefte heeft aan vreemdgaan, wil niet zeggen dat de rest van de bevolking die dat niet wilt in een leugen leeft, of hypocriet is door hun kinderen op te voeden met normen en waarden waarin je trouw blijft aan één persoon.
Ik krijg het vermoeden dat jij de mens gelijk stelt aan een dier in de natuur. Graag wil ik je erop attenderen dat de mens geen dier in de natuur is. Een mens is ontwikkeld op een ander, in bepaalde opzichten, verdergaand niveau, hou dat in je achterhoofd.

Huertecilla schreef:
Sterker nog; het is opleggen van de eigen kortzichtigheid aan anderen _-:(

Nogmaals; als het klokje thuis écht nergens beter tikt dan zijn alle drempels overbodig _/-\o_

Waarom zou je in vredesnaam door drempels, hekken, verplichtingen een partner aan je willen binden?? Dat is én een vorm van slavernij
én houdt iemand die dat niet echt wil bij je; het toppunt van egoïsme.

Lieve lieve Huertecilla, het verbaast mij enigszin dat jij zulke opmerkingen gewoon in een topic mag neerzetten, waardoor je nu het grootste deel van de westerse samenleving egoïstisch noemt en een slavendrijver.
Bij het grootste deel van de bevolking tikt het klokje thuis goed, dat dat bij jou overduidelijk niet het geval is, wil geen aanleiding zijn om alle gezinnen dan zo te generaliseren.
De mensen die vreemdgaan en dus blijkbaar ongelukkig zijn, moeten zelf het lef hebben om erover durven te praten en een voorstel te doen tot bijvoorbeeld een open relatie (zoals jij in dit geval dus hebt, chapeau HC), of tot een verbetering van de relatie en het anders maar elders gaan zoeken en de relatie uitmaken.

Huertecilla schreef:
Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´

Kijk door dit soort reacties wordt er afgekeken van het hele doel van dit topic.
Het verbaast mij nog steeds dat je het onderwerp van vreemdgaan hebt weten te brengen tot polygamie, waarbij jij zoals gewoonlijk, graag je eigen visie er doorheen drukt, ten koste van anderen, zelfs ten koste van het topic, zoals in dit geval.
Niemand kan iets zinvols doen met deze reactie.

Huertecilla schreef:
Maar zoals al eerder is gezegd; ´indien je weet´ en dan is meewerken aan bedrog ethisch fout.
Jij bent je dan bewust van - en dus zelf verantwoordelijk voor jouw rol in dat bedrog.
Je werkt mee aan bedrog en bent daardoor mede schuldig.
Dat niet zien getuigt van gebrek aan integriteit.

Nee, HC, dit zie je verkeerd, mensen mogen voor hun eigen normen en waarden opkomen, dat is hun goed recht. Het is precies hetzelfde als jij ook in dit topic constant aan het doen ben.
Geen bedrog nee, dat ligt aan die ander als die ervoor kiest de laffe weg te nemen en vreemd te gaan, omdat hij óf de ballen niet heeft duidelijk aan te geven waar hij wel behoefte aan heeft óf te laf is om dan de keuze voor zichzelf te nemen om te vertrekken.
Slechts een kwestie van normen en waarden, ik hoop dat jij die ook nog meegekregen hebt, door anderen bedriegers te noemen, lijkt dat er niet op en dat zou natuurlijk voor deze discussie uiterst jammer zijn.

Huertecilla schreef:
Helemaal goed gelezen en begrepen Cooper.

Zo is hte ook met de menining van een 19-jarige. Dat is 100% napraten van opvoeding wnat er ís geen ervaring met een duurzame relatie.

Wát is liefde???
Intens VÓÓR iemand zijn!!!
Geluk voor die persoon willen.
Die laat je dús vrij :)*

Je onderschat bij deze echt een 19 jarige HC, dat is denk ik een stukje bekrompenheid, als ik zo vrij mag zijn, dit zo te noemen (lijkt me wel want wat jij stuurt is ook nog goedgekeurd)
Een 19 -jarige kan een hoop levenservaring hebben opgedaan, genoeg mensen gaan vroeg uit huis, hebben vroeg relaties en maken zich los van hun opvoeding. Het zijn geen 10 jarige koters die nog aan hun ouders hangen. Je ziet dit dus zó fout. Teleurstellend.
Je onderste stuk ben ik het helemaal mee eens, het is jammer dat je zulke dingen zo weinig aanhaalt en meer bezig bent over jezelf te praten en je eigen polygame overtuigingen.
Liefde is iemand vrijlaten (hiervoor stuurde je overigens dat je vrijlaten geen goed woord vindt, maar nu gebruik je het zelf :? ), kanttekening hierbij is dat 'vrij' en ruime interpretatie is, in een monogame relatie is het idee dat iemand vrij is en er toch voor kiest alleen bij zijn partner te zijn. Waarom? kwestie van houden van en trouw zijn.
Dát is het beste wat er te vinden is.

Huertecilla schreef:
Oh wat een léven!!!

We zijn vannacht naar een salas dansfeest geweest en maken er vandaag een bijbelse rustdag van.
We zitten nu op een terras; ik met een lekkere wijn en een tapas gegrilde ham. De laptop mee als nalsagwerk bij mijn boek wat ik aan het lezen ben.
´Mijn´vriendin gaat net op schoot zitten. ´Ik heb toch zó lekker gedanst en wil je graag zeggen dat ik het zóóó fijn vindt dat jij alleen maar trots bent als ik met wie dan ook hoe dan ook lekker dans of flirt.´
Dat is uiteraard wederzijds en ik heb me ook kostelijk vermaakt, maar dat is het punt niet. Het is top dat het kan; fijn/lief dat ze het zegt.
Het zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar is het niet. Hier in het binnenland van andalusie nog minder dan op christelijk nederlands Bokt.

Je wordt vrij geboren; geniet ervan en ontzeg het ook een ander niet.
Wát je kiest is niet het punt. Als het maar een echt vrije keuze en niet een onbespreekbaar ´als hij dat oppert rot hij maar op´ moeten is.

Weer een reactie wat geen toegevoegde waarde is.
Ik attendeer je er graag op dat het onderwerp van dit topic vreemdgaan is, wat jij doet, is geen vreemdgaan en dat weet je zelf ook dondersgoed. Je reactie draagt vanzelfsprekend weer niks bij.
Met: hij rot maar op, is niks mis, zoals ik al aanstipte, is het een kwestie van normen en waarden HC, ik heb geleerd dat je altijd voor je eigen normen en waarden moet opkomen. Iemand die niet meegaat in jouw normen en waarden hoort niet bij jou en kan dus inderdaad oprotten. Een grof woord, dat zeker, misschien een betere benaming: zijn geluk elders zoeken. Nu tevreden?

Huertecilla schreef:
tita schreef:
Je moet soms wat voor een ander doen of over hebben.

Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Daar kan je voor KIEZEN.
Mits je niet gehuwd bent tenminste, want dat legt een onevenwichtige set wettelijke plichten op. Dat veroorzaakt veel onbespreekbaarheid, bedrog en hypocrisie.

Het huwelijk veroorzaakt dus bedrog en hypocrisie?
Alle bokkers die hier getrouwd zijn, vallen hier dus schijnbaar onder HC, vind je dat niet een harde uitspraak? Ik zou graag willen zien waar jou deze opvatting vandaan haalt.
Als je dit kan aantonen, zegt natuurlijk veel meer, dan dit gewoon uit je eigen visie halen en achteloos neerplanten.
Vreemdgaan ligt aan de personen zelf, hun hebben of niet genoeg in hun huwelijk/relatie en durven het niet over te hebben, of hebben een andere levensvisie, of durven niet hun eigen geluk elders te vinden en de relatie te verbreken.
Ligt niet aan het huwelijk dus, het huwelijk is een mooi iets en kan zeker werken.
Genoeg mensen van 80 die je nog samen ziet rondschuifelen dolgelukkig HC, dat is een van de mooiste dingen om te zien.

Huertecilla schreef:
Electra63 schreef:
De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?

Euh, helemaal in de kern, ja.

Voor aangenaam gezelschap kan je ook vrienden over de vloer hebben. Of een hond. Wat emotionele intelligentie betreft scoort een hond bepaald niet slecht.
Voor koken, boodschappen, huishouden kan je iemand inhuren. Hoef je niet delen in die taken en dan om de twee weken alles fout te doen.
Een kind? Kan je ook buiten de deur maken en alimentatie afdragen. Weet je als bonus zeker dat je voor jouw kind betaalt.

En wie ben jij om op internet neer te zetten dat vrouwen in de kern alleen goed zijn voor seks?
Er zit biologisch een heel groot verschil tussen mannen en vrouwen, psychologisch een geheel andere denkwijze en lichamelijk een ander lichaam.
Deze TWEE factoren maken dat juist mannen en vrouwen zich zo aangetrokken voelen tot elkaar.
Het delen van verschillende levensvisie is ontzettend mooi en zeer leerzaam. Door te zeggen dat vrouwen in de kern alleen goed zijn voor seks, maak je het jezelf eigenlijk moeilijk door toe te geven dat je een tunnelvisie hebt over vrouwen en niet openstaat voor leerzame ervaringen.
Dan kun je je beter terugtrekken uit een discussie, want dan voeg je gewoon niets toe.

Huertecilla schreef:
love_western schreef:
Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.

Hoe origineel. Dat opperen prostituees ook.

Je voorziet ook in een sociale behoefte en bent eigenelijk een sociaal werker voor de mannen van de vrouwen om je heen en dus eigenlijk voor de relatie-stabiliteit van die vrouwen.
Net als die prostituees.

Ik zie het als hetzelfde en niet als negatief overigens.
Wel de hypocriete rotsmoezen erover.

Protitutie, telefoonsex, overspel-site is dezelfde pot nat ter compensering van frustratie.
ENORME business dus een fors structureel relatieprobleem. Uitgezonderd de relaties van Bokt(st)ers uiteraard :D

Kijk HC, hier maak je een fout, een persoonlijke aanval door een bepaalde groep vrouwen prostituees te noemen via een sneer, is dus niet toegestaan op bokt.
Fictief chatten is geheel iets anders dan je lichamelijke diensten aan te bieden aan een kerel.
Met alle respect naar prostituees, maar je snapt best dat niet iedereen ervan gediend is om daarvoor uitgemaakt te worden, als het niet waar is. Wie ben jij om dat te zeggen?!

HC ik kijk uit naar je antwoorden, ben erg benieuwd namelijk naar je visie hierover, het zou aangenaam zijn als je mijn reacties goed doorneemt en dus niet in je tunnelvisie en bekrompen mening blijft steken. Ik neem aan dat je nu zelf ook inziet dat bepaalde dingen hier niet thuis horen en ook zeer ongepast zijn?
En nogmaals is polygamie niet hetzelfde als vreemdgaan, dus op dat gebied snap ik überhaupt al je toevoegingen niet.
Even offtopic: Daarbij heb ik ook dit bericht zelf GeTemt, met de hoop dat de modjes zich over je reacties heenbuigen, omdat zulke uitspraken normaal niet op bokt getolereerd mogen en kunnen worden. :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:31

_lies_ AMEN!!! _/-\o_

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:40

Duidelijk Lies!

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:48

Heel duidelijk Lies...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:26

Idd goed gedaan. Nu nog wachten op antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 23:01

Top lies!

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 23:51

Mooie samenvatting :D

Nu maar wachten op antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 01:11

Goed omschreven Lies!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 02:16

top gedaan lies.

ieder heeft gewoon een ander beeld hiervan, maar laat elkaar graag in waarde.

de 1 met een open relatie/huwelijk, de ander een gesloten relatie/huwelijk.

maar laten we elkaars meningen dan niet overvallen omdat iemand het daar niet mee eens is. :)

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 11:07

Ketaki schreef:
top gedaan lies.

ieder heeft gewoon een ander beeld hiervan, maar laat elkaar graag in waarde.

de 1 met een open relatie/huwelijk, de ander een gesloten relatie/huwelijk.

maar laten we elkaars meningen dan niet overvallen omdat iemand het daar niet mee eens is. :)

Ook mooi beschreven

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:09

TrojkaPink schreef:

_/-\o_ Ik geloof je zo :) Maar toch ben ik benieuwd hoe je dit weet? Heb je een profiel op zo'n site? :P

Ik heb dit topic niet gelezen, maar ik deel de verbaasde reactie van TS wel over de radioadvertenties van websites als second love. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat zulke sites lang zullen bestaan, al was het alleen al omdat ik denk dat er vooral mannen op zitten.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:07

Moderatoropmerking:
Ik heb hier enkele berichten verwijderd, het is niet de bedoeling om andere Bokkers te bespreken.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:39

Hinke schreef:
TrojkaPink schreef:

_/-\o_ Ik geloof je zo :) Maar toch ben ik benieuwd hoe je dit weet? Heb je een profiel op zo'n site? :P

Ik heb dit topic niet gelezen, maar ik deel de verbaasde reactie van TS wel over de radioadvertenties van websites als second love. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat zulke sites lang zullen bestaan, al was het alleen al omdat ik denk dat er vooral mannen op zitten.

Omdat ik er werk haha, geen enkel vrouwelijk profiel is echt. Het is hele simpele oplichterij wat gewoon legaal is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:50

Wees er maar trots op :') het is wel echt net op het randje voor mij, je werkt toch mee aan een scam. Zou me niets verbazen als het illegaal wordt.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:18

Ja ik ben er wel trots op. Ik verdien mijn geld tenminste op een witte manier ( voor zolang het nog duurt). Ik ben een snelle tikker en met een paar duizend berichten per week verdien ik tenminste meer als met een normale baan.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:09

Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:11

Het is geen oplichterij. Op de sites staan gewoon dat profielen fictief zijn. En de recensies op google zeggen ook allemaal het zelfde.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:22

Niks mis mee, lijkt mij. Maar waarom dan wel zo'n site als secondlove.nl veroordelen? Dat snap ik niet.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:42

Opzich is het wel oplichterij maar dat boeit mij echt niets. Als ze ook maar 1 site hadden gegoogled voordat ze gingen betalen dan hadden ze gezien dat het allemaal fake is.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:42

De site werd veroordeeld omdat veel mensen hier dachten dat de site echt was.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:51

Second love is echt. Het is geen website van Pink Melon oid. En serieus, ik heb jouw werk ook gedaan, maar er trots op zijn? Bij de Mac Donalds verdien je nog meer :')