Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TrojkaPink schreef:Zal ik het nog erger maken? De mannen op de site zijn gemiddeld tussen de 40 en de 60. Hun eerste bericht bestaat zo'n beetje altijd uit een foto van hun sjaak meestal in slappe toestand, zwaar behaard en met een afwijking erin. Ze zijn verschrikkelijk lelijk en geilen vooral op meisjes van 18..
Ashley5760 schreef:(Ik weet niet welke site jij zat?) maar op SL zaten mannen van 25 tot 65, (meeste 35-45 overigens). Foto's van sjaak wel eens gezien maar viel me nog reuze mee (op een "normale" chat site gebeurde het vaker). Ze waren 90% wel puur op sex uit (inderdaad door niet willende/zieke/saaie thuissituatie) al waren er ook enkele bij die het voor de "jacht" deden en ook nooit genoeg zouden hebben/ermee zouden stoppen.
Huertecilla schreef:vuurneon schreef:Second love is er ook zo 1.
Ach ik vind het prima dat het wordt uitgezondenkeer wat anders dan de gebruikelijke meuk
![]()
al is het imo NOOIT acceptabel om iets dergelijks te ondernemen met instemming van en gelijke vrijheid voor je partner(s).
Maar ja, de hypocrisie lijkt cultuurkenmerk van onze westerse samenleving met haar onrealische beeld over de ware voor altijd in eeuwige trouw.
Als dit soort reclames daar een realistischer en eerlijker beeld over helpen vormen dan is dat
Huertecilla schreef:Ketaki schreef:en dat is mijn mening
Gebaseerd op brede en diepe levenservaring![]()
Het trieste van het hyprocriete volkarden in het volhouden van een niet werkend model is dat meiskes massal met een verkeerd verwchtingpatroon hun jeugd achter zich laten en dús heel vaak teleurgesteld worden.
Het echte bedrog is imo niet het vreemdgaan, maar het hypocriet verkeerde model voorspiegelen.
De vreemdgaander heeft in de regel helmaal niet de optie om voordien te praten omdat alles op dit vlak vanuit een vermeend hogere moraal onbespreekbaar is. Niet iedereen is sterk genoeg om dan te breken en vreemd gaan is de weg van schijnbaar de minste weerstand.
Huertecilla schreef:Sterker nog; het is opleggen van de eigen kortzichtigheid aan anderen
Nogmaals; als het klokje thuis écht nergens beter tikt dan zijn alle drempels overbodig![]()
Waarom zou je in vredesnaam door drempels, hekken, verplichtingen een partner aan je willen binden?? Dat is én een vorm van slavernij
én houdt iemand die dat niet echt wil bij je; het toppunt van egoïsme.
Huertecilla schreef:Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´
Huertecilla schreef:Maar zoals al eerder is gezegd; ´indien je weet´ en dan is meewerken aan bedrog ethisch fout.
Jij bent je dan bewust van - en dus zelf verantwoordelijk voor jouw rol in dat bedrog.
Je werkt mee aan bedrog en bent daardoor mede schuldig.
Dat niet zien getuigt van gebrek aan integriteit.
Huertecilla schreef:Helemaal goed gelezen en begrepen Cooper.
Zo is hte ook met de menining van een 19-jarige. Dat is 100% napraten van opvoeding wnat er ís geen ervaring met een duurzame relatie.
Wát is liefde???
Intens VÓÓR iemand zijn!!!
Geluk voor die persoon willen.
Die laat je dús vrij
Huertecilla schreef:Oh wat een léven!!!
We zijn vannacht naar een salas dansfeest geweest en maken er vandaag een bijbelse rustdag van.
We zitten nu op een terras; ik met een lekkere wijn en een tapas gegrilde ham. De laptop mee als nalsagwerk bij mijn boek wat ik aan het lezen ben.
´Mijn´vriendin gaat net op schoot zitten. ´Ik heb toch zó lekker gedanst en wil je graag zeggen dat ik het zóóó fijn vindt dat jij alleen maar trots bent als ik met wie dan ook hoe dan ook lekker dans of flirt.´
Dat is uiteraard wederzijds en ik heb me ook kostelijk vermaakt, maar dat is het punt niet. Het is top dat het kan; fijn/lief dat ze het zegt.
Het zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar is het niet. Hier in het binnenland van andalusie nog minder dan op christelijk nederlands Bokt.
Je wordt vrij geboren; geniet ervan en ontzeg het ook een ander niet.
Wát je kiest is niet het punt. Als het maar een echt vrije keuze en niet een onbespreekbaar ´als hij dat oppert rot hij maar op´ moeten is.
Huertecilla schreef:tita schreef:Je moet soms wat voor een ander doen of over hebben.
Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Daar kan je voor KIEZEN.
Mits je niet gehuwd bent tenminste, want dat legt een onevenwichtige set wettelijke plichten op. Dat veroorzaakt veel onbespreekbaarheid, bedrog en hypocrisie.
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?
Euh, helemaal in de kern, ja.
Voor aangenaam gezelschap kan je ook vrienden over de vloer hebben. Of een hond. Wat emotionele intelligentie betreft scoort een hond bepaald niet slecht.
Voor koken, boodschappen, huishouden kan je iemand inhuren. Hoef je niet delen in die taken en dan om de twee weken alles fout te doen.
Een kind? Kan je ook buiten de deur maken en alimentatie afdragen. Weet je als bonus zeker dat je voor jouw kind betaalt.
Huertecilla schreef:love_western schreef:Doe het werk alleen puur om geld mee te verdienen.
Hoe origineel. Dat opperen prostituees ook.
Je voorziet ook in een sociale behoefte en bent eigenelijk een sociaal werker voor de mannen van de vrouwen om je heen en dus eigenlijk voor de relatie-stabiliteit van die vrouwen.
Net als die prostituees.
Ik zie het als hetzelfde en niet als negatief overigens.
Wel de hypocriete rotsmoezen erover.
Protitutie, telefoonsex, overspel-site is dezelfde pot nat ter compensering van frustratie.
ENORME business dus een fors structureel relatieprobleem. Uitgezonderd de relaties van Bokt(st)ers uiteraard
TrojkaPink schreef:Zal ik het nog erger maken? De mannen op de site zijn gemiddeld tussen de 40 en de 60. Hun eerste bericht bestaat zo'n beetje altijd uit een foto van hun sjaak meestal in slappe toestand, zwaar behaard en met een afwijking erin. Ze zijn verschrikkelijk lelijk en geilen vooral op meisjes van 18..
Hinke schreef:TrojkaPink schreef:Zal ik het nog erger maken? De mannen op de site zijn gemiddeld tussen de 40 en de 60. Hun eerste bericht bestaat zo'n beetje altijd uit een foto van hun sjaak meestal in slappe toestand, zwaar behaard en met een afwijking erin. Ze zijn verschrikkelijk lelijk en geilen vooral op meisjes van 18..
Ik geloof je zo
Maar toch ben ik benieuwd hoe je dit weet? Heb je een profiel op zo'n site?
![]()
Ik heb dit topic niet gelezen, maar ik deel de verbaasde reactie van TS wel over de radioadvertenties van websites als second love. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat zulke sites lang zullen bestaan, al was het alleen al omdat ik denk dat er vooral mannen op zitten.