Die jongen waar ik dus kizomba mee dans (carlos heet ie, zal m voortaan wel gewoon zo noemen... tis nu net harry potter... he who must not be named... haha) kon ik in het begin ook echt geen salsa mee dansen! Die gooit er dus ook vooral veel cuban tussendoor en ik wilde gewoon heel koppig op mijn lijntje blijven. Ging ook totaal niet. Tot ie me op een gegeven moment in een dip smeet en me toen ik op mn kop hing op mn donder gaf dat ik gewoon moet 'luisteren' en niet denken (was best hilarisch

Ik doe nooit veel aan ladystyling met salsa, behalve als ik los sta... Ik ben dus ook bang om iemand een rechtse hoek te geven... toch zonde denk ik dan... dus ik doe dan maar gewoon alles klein of gewoon niet

Afgelopen zondag op salsa breeze geweest (sjouks wij moeten toch echt eens naar elkaar gaan zwaaien enzo haha) en daar ook weer inderdaad wat vormen van ladystyling gezien dat ik toch denk... nah... Doe nog maar even niks dan... beter voor iedereen. 2 salsatjes met carlos gedaan, en in 2 dansjes 3 keer op mijn hak getrapt, 1 keer pootje gehaakt en 1 keer gemept door iemand... niet cool

Ik zal even kijken of hij het goed vind als ik m toch op youtube zet met een niet zo vindbare naam ofzo... Tis ook niet iets waar iedereen naar gaat zoeken ofzo...
Ik had vooral mijn kizomba ladystling geoefend (met sara lopes als voorbeeld -> echt wow) en wij samen op lead en follow smoother te laten gaan dus er zitten wel vrij weinig figuren in dit filmpje. Daar zullen we volgende keer nog wel een filmpje van maken.
En... soort van een beetje een waarschuwing... hij en ik hebben het ernstig gezellig en dat kun je ook wel soort van een klein beetje terugzien