Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:47

gisteravond twee dingen verkocht, geld stond er ook al bij dus straks pakjes weg brengen..
net 5 min geleden twee dingen erop gezet en op 1 ding is de vraagprijs al geboden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:23

dees_daan schreef:
Ik heb mijn frontriemen er ook maar weer opgezet, kan geen nieuw mailadres bij mijn account doen dus ik hoop dat mensen nu niet achterdochtig worden omdat ik nu ook 1 dag actief ben op mp..

Wat voor frontriemen heb je te koop staan? Zoek nog wat :)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:47

mijn pakket is aangekomen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:18

Annickkii schreef:
dees_daan schreef:
Ik heb mijn frontriemen er ook maar weer opgezet, kan geen nieuw mailadres bij mijn account doen dus ik hoop dat mensen nu niet achterdochtig worden omdat ik nu ook 1 dag actief ben op mp..

Wat voor frontriemen heb je te koop staan? Zoek nog wat :)

Was als pb bedoeld

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:04

Had een geinteresseerde voor m'n zonbon (die hem wel voor een redelijke prijs over wilde nemen _O-) en die zegt het geld over gemaakt te hebben maar heb nog niets binnen dus wacht rustig af..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:12

Captain: in het weekend vinden er over het algemeen geen transacties plaats, dus ben bang dat je maandag pas het geld hebt......

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:13

Oh goed dat ik het weet, haha! Gisteravond heeft ze het overgemaakt.. Wie weet komt het vandaag nog binnen en anders maandag inderdaad. Heb het verder niet nodig gelukkig. :)

scarlet12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:29

Wat leuk topic! En wat een verhalen komen er voorbij....

Mijn ouders hadden een nestje Duitse Herders, en boden deze te koop aan via mp.
Belt er een man op met een buitenlands accent en vroeg ook of er een puppy bij zat die goed kon likken..... Ik dacht huh wat is dat nou voor vraag. Dus vroeg netjes vanwaar deze vraag, zegt hij ja de hond moet mee gaan spelen in een s.. film! Heb de telefoon gelijk erop gegooid.....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 12:31

Bah :r

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:42

Wat een rare mensen heb je toch... :wow:

ff iets heeeel anders: ik heb ergens hier op bokt iets voorbij zien komen over een 2ehands-markt, ik dacht in Hellevoetsluis.
Kan je je paardenspullen inleveren en dat wordt daar verkocht, begin maart.
Ik kan het nergens meer vinden, weet iemand hier misschien iets van?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:52

Zal wel bij de Horse Top Shop zijn neem ik aan :)

www.horsetopshop.nl

Getver...die herder...dat VRAAG je toch niet überhaupt :P

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:10

pmarena schreef:
Zal wel bij de Horse Top Shop zijn neem ik aan :)

http://www.horsetopshop.nl

Hé, wat goed van jou! +:)+
Zelf vindt ik het een handig idee: je spullen daar inleveren voor verkoop en weer ophalen wat niet is verkocht.
Dat kan dan eventueel alsnog op MP of Markt, maar dat scheelt mij veel tijd en gedoe.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:43

Ik baal ervan, ik verkoop regelmatig spullen op mp.

Zorg altijd voor nette duidelijke foto's, en uiteraard dat de spullen die ik verkoop schoon zijn.......

Nu krijg ik net een mail terug......
Dat de gekochte tas, niet donkerblauw is maar zwart, nou dat verschil zie ik echt wel en dat de tas niet nieuw is en vies is......

Echt de tas is donkerblauw, maar wel tegen het zwarte aan! En vies nee dat zeker niet, maar hij is wel gebruikt, beide stond in de advertentie.
Wat zouden jullie hiermee doen?

Terug laten sturen? En geld terug of denken had ze de tas maar moeten komen ophalen?

Ik neig naar het laatste omdat ik weet dat de spullen die ik verkoop netjes zijn!

Misschien is dit niet zo raar als de voorbeelden die ik hier voorbij zie komen maar vooral heel vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:56

Een foto laten sturen van de tas zodat je kan zien of hij vies is of niet, terug laten sturen zou ik niet doen, zo te horen wil ze gewoon wat van de prijs af hebben. Is de tas op de foto echt vies en was het niet zo toen je het verstuurde zou ik het gewoon zo laten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:59

terug laten sturen en zeggen dat de verzendkosten voor haar zijn, vaak hoor je er dan niks meer van...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:59

Gemmeke schreef:
Ik baal ervan, ik verkoop regelmatig spullen op mp.

Zorg altijd voor nette duidelijke foto's, en uiteraard dat de spullen die ik verkoop schoon zijn.......

Nu krijg ik net een mail terug......
Dat de gekochte tas, niet donkerblauw is maar zwart, nou dat verschil zie ik echt wel en dat de tas niet nieuw is en vies is......

Echt de tas is donkerblauw, maar wel tegen het zwarte aan! En vies nee dat zeker niet, maar hij is wel gebruikt, beide stond in de advertentie.
Wat zouden jullie hiermee doen?

Terug laten sturen? En geld terug of denken had ze de tas maar moeten komen ophalen?

Ik neig naar het laatste omdat ik weet dat de spullen die ik verkoop netjes zijn!

Misschien is dit niet zo raar als de voorbeelden die ik hier voorbij zie komen maar vooral heel vervelend!

Als jouw advertentie duidelijk was, maar zij niet tevreden dan terug laten sturen op haar kosten en bij ontvangst het koopbedrag terug betalen.
Heeft ze enkel haar verzendkosten naar jou toe. Die zou ik niet vergoeden.
Dat is ook een beetje het risico van kopen op MP zonder het eerst in het echt te zien, vindt ik, dus haar risico.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:03

Hoi allemaal, mag ik me ook melden?

Ik heb de laatste tijd alleen maar negatieve dingen te zeggen over de kopers... :(
Ik heb dus een vliegendeken te koop staan die helemaal nieuw is, ik heb hem 1x 1 minuutje bij m'n pony opgelegd om te passen.
De nieuwprijs was €75,- dit hoef ik er echt niet voor terug, maar ik wel dat er reeël geboden wordt.
Nu kreeg ik een mail van iemand die €10,- bood, en hij zou het heel fijn vinden als ik hem even langsbracht (ik woon 200 km verder dan hem) :')
En ik heb laatst ook iemand gehad die hem wel graag wou ruilen tegen een verroest halster er een setje merkloze bandages :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:30

gemmeke, zoiets is nooit leuk, maar ik vind dat het risico van de koper!! Ze had meer foto's kunnen vragen. Ze had hem op kunnen komen halen. De prijs is ook niet te vergelijken met nieuw en uit de winkel.
Ik zou terugmailen dat je het heel vervelend vind dat zij het zo ziet, maar dat jij daar verders niets aan kunt doen!

eline, welkom op MP :D Zou er nog niet eens op reageren!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:40

Net zo'n slechte ervaring! Anderhalf uur gereden voor een zadel op te halen. In chaam aangekomen zegt die vrouw: ja, het zadel ligt nog bij men vader in kaatsheuvel. Ok we ryden een half uur naar kaatsheuvel. Daar was niemand te zien! Een half uur staan wachten. Nogsteeds niemand. Mevrouw gaf ook geen gehoor aan haar telefoon. Wij terug naar huis. Ik een boos mailtje gestuurd. Krijg ik net een mailtje terug dat ze geen oplichters zijn en dat ze het zadel nuwel even langs wilt brengen. wat moet ik daar nu mee??

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:45

Ligt er een beetje aan hoe graag je het zadel hebben wilt, denk ik ...
Klinkt wel vervelend, maar als ze het op deze manier willen goedmaken zou ik het wel een kansje gunnen :j

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:47

olafgek schreef:
Net zo'n slechte ervaring! Anderhalf uur gereden voor een zadel op te halen. In chaam aangekomen zegt die vrouw: ja, het zadel ligt nog bij men vader in kaatsheuvel. Ok we ryden een half uur naar kaatsheuvel. Daar was niemand te zien! Een half uur staan wachten. Nogsteeds niemand. Mevrouw gaf ook geen gehoor aan haar telefoon. Wij terug naar huis. Ik een boos mailtje gestuurd. Krijg ik net een mailtje terug dat ze geen oplichters zijn en dat ze het zadel nuwel even langs wilt brengen. wat moet ik daar nu mee??

Laten rijden en een half uur laten wachten :+ "oh hadden we 17uur afgesproken? Oeps...." Nee serieus, zou niet weten wat ik ermee zou doen. Hangt er van af hoe graag je m wilt...

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:50

Als je het zadel wilt hebben zou ik ze ook langs laten komen. (En dan nog wat van de prijs af proberen te krijgen) Lekker zo'n mensen. Ze weten toch dat je voor het zadel komt? Je bent al gek genoeg geweest om ook nog naar kaatsheuvel te rijden.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:50

Nou, ipod touch wordt morgen opgehaald voor €95,- ik ben benieuwd!
Mijn vader had de koper gesproken via de telefoon, dus ik had verder niets gehoord.
Maar ik ben benieuwd

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:53

Kentaro schreef:
gemmeke, zoiets is nooit leuk, maar ik vind dat het risico van de koper!! Ze had meer foto's kunnen vragen. Ze had hem op kunnen komen halen. De prijs is ook niet te vergelijken met nieuw en uit de winkel.
Ik zou terugmailen dat je het heel vervelend vind dat zij het zo ziet, maar dat jij daar verders niets aan kunt doen!

Bedankt voor de reacties!

Ik heb haar inderdaad terug gemaild, met daarin dat ik jammer vind dat ze niet tevreden is.

Verder niets in de mail, ze heeft ook niet gevraagd voor een oplossing, dus bied ik die ook niet aan!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:54

Verstandig :) Hoop dat ze verder je niet meer lastig valt!