net 5 min geleden twee dingen erop gezet en op 1 ding is de vraagprijs al geboden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemmeke schreef:Ik baal ervan, ik verkoop regelmatig spullen op mp.
Zorg altijd voor nette duidelijke foto's, en uiteraard dat de spullen die ik verkoop schoon zijn.......
Nu krijg ik net een mail terug......
Dat de gekochte tas, niet donkerblauw is maar zwart, nou dat verschil zie ik echt wel en dat de tas niet nieuw is en vies is......
Echt de tas is donkerblauw, maar wel tegen het zwarte aan! En vies nee dat zeker niet, maar hij is wel gebruikt, beide stond in de advertentie.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Terug laten sturen? En geld terug of denken had ze de tas maar moeten komen ophalen?
Ik neig naar het laatste omdat ik weet dat de spullen die ik verkoop netjes zijn!
Misschien is dit niet zo raar als de voorbeelden die ik hier voorbij zie komen maar vooral heel vervelend!
olafgek schreef:Net zo'n slechte ervaring! Anderhalf uur gereden voor een zadel op te halen. In chaam aangekomen zegt die vrouw: ja, het zadel ligt nog bij men vader in kaatsheuvel. Ok we ryden een half uur naar kaatsheuvel. Daar was niemand te zien! Een half uur staan wachten. Nogsteeds niemand. Mevrouw gaf ook geen gehoor aan haar telefoon. Wij terug naar huis. Ik een boos mailtje gestuurd. Krijg ik net een mailtje terug dat ze geen oplichters zijn en dat ze het zadel nuwel even langs wilt brengen. wat moet ik daar nu mee??
Kentaro schreef:gemmeke, zoiets is nooit leuk, maar ik vind dat het risico van de koper!! Ze had meer foto's kunnen vragen. Ze had hem op kunnen komen halen. De prijs is ook niet te vergelijken met nieuw en uit de winkel.
Ik zou terugmailen dat je het heel vervelend vind dat zij het zo ziet, maar dat jij daar verders niets aan kunt doen!