Tja wie het weet mag het zeggen.... Volgens BR moet het hier droog zijn, nou het sneeuwt toch echt. Hoop niet op dezelfde taferelen als dinsdag "zoveel sneeuw hadden we niet verwacht".....
Nee! het valt heel erg mee eigenlijk,ben net even buiten wezen kijken,en de thermometer geeft maar -2 aan.Het is een beetje koud dus.
Hier was gister stroomstoring in Uden, Veghel, Nistelrode en Schaijk 3 uur in het donker gezeten.. Wij gelukkig niet Ik zat niet in het wijkje wat dus wél stroom had hahahahaZe zeggen met stroomstoring altijd dat er een baby-boom komt Ben benieuwd.Hier is het koud, net strooiwagen door de straat.Heb nu wel weer genoeg kou en sneeuw gezien
Vandaag is het precies 50 jaar geleden dat "De Hel van '63" werd gereden. -18 met harde wind en dan 200km schaatsen. Ongelofelijk!
Hier is het aardig blauw geworden! ook de zon is er weer. De temperatuur is nu -1 op het koudste stukje in de achtertuin.
In België word het maandag en dinsdag overdag boven 0 graden.Daar draait de wind naar het Zuiden.Ben heel benieuwd wat het hier gaat doen dan.
Oh wat werd ik blij wakker met dat zonnetje zeg! Direct alles schoongemaakt hier, want zo zie je nog een wat liggen zeg! oeps.. Jammer dat het nu weer zo grijs is hier.Van mij mag het wel sneeuwen!