Sabine, prachtige foto! Er ligt inderdaad veel sneeuw.
Hier maar een klein laagje en het verdwijnt inmiddels heel snel. Het was wel glad, het heeft vannacht ook geijzeld hoorde ik op het raam toen ik even wakker was.
Ben benieuwd naar morgen. Ik hoop erg dat het mee gaat vallen.
De paarden vinden het heerlijk buiten. Een groot feest vol bokken en rare sprongen, nu allemaal met hun snoet in het hooi en knabbelen maar. Hier is de sneeuw niet de moeite waard, het was op de weg wel glad! Een waterig zonnetje schijnt, ben benieuwd wat het nog gaat worden. Morgen uit voorzorg maar vrij genomen, had gelukkig nog dagen genoeg.
dravergekkie
Geplaatst: 06-12-12 12:34
Pony's waren hier al helemaal blij met de mm sneeuw die er ligt
Helaas heeft het gisteravond ook nog geregent en gehagelt dus op sommige stukken is het best glad.
De wijk waar ik in woon staat niet op de stooiroute, dus dat zijn we ondertussen wel gewend dat je daar rustig moet rijden, fietsen en lopen. Woon er al 16/17 jaar en ze strooien daar pas wanneer het niet meer nodig is. Verder was het goed te doen, nergens last van!
Nayomie
Geplaatst: 06-12-12 13:33
Agossie schreef:
Nayomie, je moet nu even je "woonplaats" aanpassen in "midden in die megasneeuwbui"...
Met alle plezier
kensha
Geplaatst: 06-12-12 13:38
Zo te zien heb god naar mij geluisterd en liet het sneeuwen pas deze nacht doen. IK moet er niet aan denken om met de sneeuw van haarlem naar,utrecht en dan weer terug te gaan. Om paard lief op te halen.
Knakker
Geplaatst: 06-12-12 13:46
het zijn echt kerstkaarten buiten nu, prachtig! Lekker zonnetje op de hagelwitte sneeuw
Wat hier lag is ook al weer bijna weg, het dooit ook. Vanmorgen was het alleen prachtig zonnig, maar dat is inmiddels over en er komen weer donkere wolkjes aan.
Als ik naar buienradar kijk komt er morgen vooral regen. Maar iedereen heeft het over sneeuw. Weet iemand hoe dat zit?
4EverHobbes
Geplaatst: 06-12-12 15:33
Op mijn buienradar staat wat anders
"Komende nacht gaat het van het westen uit sneeuwen. In het zuidwesten kan eerst ook regen of natte sneeuw vallen. De sneeuw verplaatst zich langzaam naar het oosten en in de loop van de ochtend gaat het in vrijwel het gehele land sneeuwen. Op veel plaatsen levert dit een sneeuwdek op van 5-10 cm en lokaal mogelijk 10-20 cm. In de middag wordt het geleidelijk op steeds meer plaatsen droog. De minimumtemperatuur ligt op veel plaatsen iets onder het vriespunt, overdag komt de temperatuur uiteindelijk net enkele graden boven nul uit. De zuid- tot zuidoostenwind is vrij krachtig boven land en hard of stormachtig boven zee. Overdag gaat de wind wat luwen. (Bron: KNMI)"
Rienn
Geplaatst: 06-12-12 15:35
Ik zie in het oosten sneeuw, rest van nl. regen indd. En het schijnt niet te gaan vriezen, vrijdag op zaterdag pas weer. Of mijn telefoon neemt een loopje met me.