[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:27

Ik heb ook twee paar uggs :j
de Sunsparkle (kinder maat) en bailey button grey. Maar eigenlijk vind ik ze echt lelijk _O-
Van de Sunsparkle (zijn hoge) krijg je echt van die berenpoten en eigenlijk zijn ze gewoon niet sexy of elegant.
Ik ga er trouwens wel gewoon mee de sneeuw in, heb geen andere schoenen die waterdicht zijn

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 16:27

Ik heb al een hele Ugg historie :+

Ik heb (gehad)
- Classic short in zwart
- Mini in chocolat
- Sunburst, spijt dat ik deze weggedaan heb, hadden ook zo'n stevige zool
- Classic short in chestnut

En nu nog een paar.

Oh ik zie dat mini baily button bij vd Assem in de aanbieding is voor 125 euries. HMM

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:29

Heb je die dan helemaal afgesleten? :oo ik heb mijn sunsparkle al 4 jaar denk ik en die zien er nog steeds echt super uit.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:30

Ja, ik zou het doen. Vind de mini baily button ook heel leuk! Je hebt wel alle kleuren zo'n beetje gehad he haha. Tijd voor grijs?
Ik vind dat ze zo'n hele mooie kleur beige hebben. Alleen ja praktisch is anders.

@ Mischa: uggs waterdicht? Mijne denk ik niet hoor, hoewel ze flinke regen wel aankunnen. Echt sexy of elegant zijn ze inderdaad niet nee haha. Geef ik je gelijk in.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 16:33

Ik heb mn mini en sunburst verkocht.. De chestnut shorts zijn niet mooi meer, die gebruik ik dus in de sneeuw en neem ik mee op wintersport. De zwarte zijn versleten, die had ik ook 4 jaar ongeveer.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:34

Ik heb ook 2 jaar lang uggs gehad, eerste jaar bailey button chestnut en jaar daarop bailey button chestnut bomber, helaas ging dat laagje bij de bomber er vrij snel vanaf en had ik 2 paar dezelfde uggs staan :+ .
Alleen voor mij geen uggs meer, heb hiermee mijn schenen, knieën en rug nog verder de **** mee in geholpen, helaas want ze waren wel altijd lekker warm.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:34

Met dit weer wil ik ook uggs, haha. Maar vind het toch zonde om ze aan te schaffen voor paar daagjes sneeuw!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:35

Die jurk van Talisa :oo
Zou zo niet geloven dat ie van de Coolcat komt!

Ik ben ook een Uggs-mens, driekwart van het jaar draag ik ze :+
Mijn lijstje:
- twee paar Classic Talls chestnut (één paar zijn mijn stal/modderschoenen)
- grijze Classic Short Fancy's
- grijze Cardy's, draag ik nooit
- bruine Clovis, maar die heb ik verkocht

Volgend jaar mag ik van mezelf nieuwe Uggs kopen :j

Qua bh's, ik zweer bij Victoria's Secret, heerlijk :+:
Helaas ben ik een maat gegroeid, dus ik heb nieuwe nodig...
Ik had mijn pa een lijstje meegegeven, dan mocht ie mooi vanuit Canada naar Amerika rijden :')
Hij komt morgen terug, dus ben benieuwd!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 16:36

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:37

Hoe komen jullie toch aan al dat geld om zulke dure dingen te kopen haha.
Wil ook gewoon iets nieuws kopen maar weet gewoon niet wat...

Ik heb zelf geen UGGS, vind ze niet mooi en staan mij gewoon echt niet.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:38

Ja zijn super leuk, maar dat laagje is er in no time vanaf, spreek helaas uit ervaring. Had ze wel gewoon goed ingespoten en verzorgd.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:42

Werken en sparen? :))

Oh nee, sale bij van dem Assem :+
Ik mag echt geen nieuwe Uggs nu...
Net een dure jurk besteld, naar de kapper geweest, daar ook shampoo en conditioner gekocht, H&M bestelling..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:43

Thanks Urselin :)) !

Ik heb 1 paar Uggs, tall classic chestnut. Draag ze alleen als het echt heeeeeeul koud is, want ik heb maat 41 dus echt charmant is het niet! Vind het nu nog niet koud genoeg dus :Y)

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:48

Ruby1995 schreef:
Hoe komen jullie toch aan al dat geld om zulke dure dingen te kopen haha.
Wil ook gewoon iets nieuws kopen maar weet gewoon niet wat...

Ik heb zelf geen UGGS, vind ze niet mooi en staan mij gewoon echt niet.

Ik hoop nooit echt dure dingen hoor. Lang leve sale haha *\o/*
Mijn Uggs heeft mijn zus meegenomen uit Amerika, dus dat scheelde nogal

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:49

Olaaa.

Ben hier al even niet geweest ik heb een lekkere keelontsteking en dus onwijs moe en slaap bijna alleen maar.

Gister ben ik even snel naar de H&M geweest, want ik moét echt een bepaalde broek hebben.
Ik heb hem gepast, maar hij zat zoooor raar! Bij mijn bovenbenen/liezen kreeg je van die "broek-zit-te-strak-rimpels" if you know what I mean.
En dat terwijl ik makkelijk een maat kleiner aan kon. Dus ik en grotere maat gepakt, waar ik zo uit kon stappen en helaas het zelfde verhaal.
En ik heb dikke benen hierin. Of dat komt door de foto :+
Nu zit ik in twijfel. Kopen of niet:

Afbeelding

Let niet op mijn mooie roze sokjes :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:58

Haha ik gruwel, gruwel, gruwel van Uggs. Ik zweer bij m'n vans, biker boots en af en toe een mooi paar hakken. Heb ook een prachtig paar Shabbies, maar draag ze de afgelopen 2 jaar niet meer omdat m'n stijl is veranderd. (Van bekakt dorp eindelijk gaan studeren en kunnen dragen wat ik leuk vind :) )

Dus als iemand nog interesse heeft in een paar cognac shabbies voor een mooi prijsje, let me know!

Oh en jullie hebben zo'n geluk met die BH maten.. Ik vind bijvoorbeeld dat jurkje van Talisa heel leuk, maar omdat mijn voorgevel veel te groot is voor de rest van m'n lijf (70 G) lijk ik in zoiets net een Russische prutsmuts := Dus jammer maar helaas; altijd kleding kopen waarin het zo klein mogelijk lijkt.

Oh en Charmaline - nee die broek zou ik echt niet kopen.. sorry maar het staat je echt niet. Beter iets kopen wat mooi staat, ook al is het niet precies wat je je had voorgesteld.
Laatst bijgewerkt door Dirndl op 07-12-12 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:59

urselin schreef:
Die jurk van Talisa :oo
Zou zo niet geloven dat ie van de Coolcat komt!

Ik ben ook een Uggs-mens, driekwart van het jaar draag ik ze :+
Mijn lijstje:
- twee paar Classic Talls chestnut (één paar zijn mijn stal/modderschoenen)
- grijze Classic Short Fancy's
- grijze Cardy's, draag ik nooit
- bruine Clovis, maar die heb ik verkocht

Volgend jaar mag ik van mezelf nieuwe Uggs kopen :j

Qua bh's, ik zweer bij Victoria's Secret, heerlijk :+:
Helaas ben ik een maat gegroeid, dus ik heb nieuwe nodig...
Ik had mijn pa een lijstje meegegeven, dan mocht ie mooi vanuit Canada naar Amerika rijden :)
Hij komt morgen terug, dus ben benieuwd!

Welke van VS is denk je mooi bij 70A? Ik hoef geen enorme push up zoals bijvoorbeeld
die maximizers van hunkemoller, maar ook niet niks haha! :) Toevallig heb ik familie in
Amerika en die komen over twee weekjes..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:04

Niet koud genoeg? Hoe koud moet het worden voor jou, Talisa :') ?
Ik ben een ontzettende koukleum, al heb ik het idee dat het minder is geworden sinds het aankomen.

Ik ga met Dirndl mee over die broek, Charmine. Vind hem je figuur geen recht doen :n

Sem: Ligt er ook aan wat je zelf fijn vindt zitten en mooi vindt. Ik vind persoonlijk de Very Sexy push-ups heel fijn. Daar zit hele zachte (gel)padding in en dat vind ik heerlijk zitten! Geeft ook een mooie push-up, maar niet zo heftig als die maximizers van Hunkemöller, die zijn gewoon belachelijk push-up en vergrotend :')

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:07

Haha ja dat zei ik ook al, heb er dikke benen in.
Kan misschien ook door de foto komen.

Stom. Had ik maar lange benen hahaha.
Vind het zo'n gave broek!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:08

Dirndl schreef:
Haha ik gruwel, gruwel, gruwel van Uggs. Ik zweer bij m'n vans, biker boots en af en toe een mooi paar hakken. Heb ook een prachtig paar Shabbies, maar draag ze de afgelopen 2 jaar niet meer omdat m'n stijl is veranderd. (Van bekakt dorp eindelijk gaan studeren en kunnen dragen wat ik leuk vind :) )

Dus als iemand nog interesse heeft in een paar cognac shabbies voor een mooi prijsje, let me know!

Oh en jullie hebben zo'n geluk met die BH maten.. Ik vind bijvoorbeeld dat jurkje van Talisa heel leuk, maar omdat mijn voorgevel veel te groot is voor de rest van m'n lijf (70 G) lijk ik in zoiets net een Russische prutsmuts := Dus jammer maar helaas; altijd kleding kopen waarin het zo klein mogelijk lijkt.

Oh en Charmaline - nee die broek zou ik echt niet kopen.. sorry maar het staat je echt niet. Beter iets kopen wat mooi staat, ook al is het niet precies wat je je had voorgesteld.

Welke schoenmaat heb je? :P
En hoezo passen shabbies niet in een studiekoze outfit? :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:10

Haha nou ik heb genoeg andere laarzen, Uggs draag ik echt alleen met sneeuwstorm (hier nog niet echt van toepassing in het hoge noorden), of als ik naar de ijsbaan ga of zo iets :D

Charmaiineee schreef:
Haha ja dat zei ik ook al, heb er dikke benen in.
Kan misschien ook door de foto komen.

Stom. Had ik maar lange benen hahaha.
Vind het zo'n gave broek!

Ik vind m juist wel gaaf, lekker apart! En vind eigenlijk niet dat je er dikke benen in hebt!

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:21

Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb een lastige grootte, ik ben namelijk maar 1,49m en redelijk mager gebouwd.
Vroeger droeg ik kinderbroeken, maar nu dat ik in de puberteit zit, zijn mijn heupen beginnen uitzetten en is het onmogelijk om in de kinderbroeken in te passen (bij mijn benen zijn ze te lang en te breed, maar ik krijg de knoop niet dicht.)
Dus nu moet ik overstappen naar volwassenen maten, nu is mijn probleem ik heb de kleinste maat nodig (32) en dan nog zijn ze te breed, en te lang.
Ik weet nu wel dat ze in de Bershka smalle broeken hebben (mijn zus heeft de kleinste maat, maar 32, maar geen skinny gekocht en die is nog te groot voor mij), dus nu ga ik daar eens kijken nar de skinny broeken.
Ik draag ook alleen maar skinny's.

Ook ben ik eens in de H&M gaan kijken en daar waren ze allemaal te groot, behalve 1 bordeaux broek, maar dit was geen jeans stof, ik had deze toen niet gekocht omdat ik geen geld bij had, maar nu hebben ze ze niet meer.

Nu is het echt moeilijk om goed passende kleren te vinden in mijn maat. Ook voor truitjes en kleedjes.
Ik heb ook maar een AA 65 cup, wat dus ook niet groot is, dus ik wil ook geen kleedjes of truien dragen waar ik gewoon helemaal plat in ben. (als jullie winkels weten met deze maat BH mag je het ook altijd laten weten)

Zelf houd ik van schattige/soms een beetje sexy en uitdagen kleren.

Ook ben ik op zoek naar een kleedje voor de feestdagen (maar wil er wel max 40€ aan uitgeven)

Dus weet er iemand een leuke site/winkels waar ze de perfecte kleren voor me hebben? :)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:23

Ik doe mijn uggs nu ook alleen nog maar aan bij de paarden. Ik zweer nu sinds een paar maanden ook bij m'n biker boots en bij mijn hakken natuurlijk (je moet wat als je maar 1.59 bent..).

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:34

_Micha_ schreef:
Ik weet niet eens welke maat ik heb :') ik gok zo op 70E want de laatste keer dat ik het aandurfde om bh's te passen waren alle 70D's veel te klein. En er enige wat de mevrouw in de hunkemoller zei was 'dan moet je 70E maar die hebben we niet *loopt weg' toen was ik er best klaar mee :') moet toch maar eens naar een speciaalzaak maar 90 euro voor een bh, daar kan je zoveel andere dingen van kopen -_-

En coolcat kleding, al zou het nog zo leuk zijn alleen omdat het van de coolcat zou ik het niet dragen. Ik zet echt geen stap in die winkel ookal zoet het er nog zo leuk uit.

Ik had dat ook altijd, maar van Sapph en Triumph heb je goede BH's van tussen de 20 en 40 euro en die hebben ze in 70E want die heb ik ook!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:43