Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:Ik heb mijn schoolboeken destijds verkocht voor 60% van de nieuwprijs. Maar dit heb ik gedaan via het mailsysteem van de school, omdat je zo de studenten bereikt die jouw boeken echt kunnen gebruiken.
Een boek wat nieuw 42,50 is en tweedehands 35 euro komt met verzendkosten toch aardig dicht bij de nieuwprijs in de buurt. Dan zou ik hem nooit tweedehands kopen.
x_spekkie_x schreef:Ik heb mijn schoolboeken destijds verkocht voor 60% van de nieuwprijs. Maar dit heb ik gedaan via het mailsysteem van de school, omdat je zo de studenten bereikt die jouw boeken echt kunnen gebruiken.
Een boek wat nieuw 42,50 is en tweedehands 35 euro komt met verzendkosten toch aardig dicht bij de nieuwprijs in de buurt. Dan zou ik hem nooit tweedehands kopen.
Citaat:Voor 120 mag je het hebben..
Citaat:Als je het daarvoor kunt versturen is het oke.
Citaat:Hoi,
Dat is minder dan je bod van 115 euro..
Citaat:voor 120 incl versturen doe ik het.
mevr *****
Citaat:Nogmaals,
Dat is 113,25, dat is lager dan het bod wat u gedaan heeft.
120 euro ex is mijn bodemprijs, lager ga ik niet.
upendo schreef:Typisch..
Bod van 115 euro op iets..
Stuur ik..Citaat:Voor 120 mag je het hebben..
Krijg ik terug..Citaat:Als je het daarvoor kunt versturen is het oke.
Ja, hooooooooooooi, dat is minder dan de 115 die je geboden hebt..
Dus ik stuurde terug:Citaat:Hoi,
Dat is minder dan je bod van 115 euro..
Krijg ik terug:Citaat:voor 120 incl versturen doe ik het.
mevr *****
Dus ik heb nog maar een keer teruggestuurd:Citaat:Nogmaals,
Dat is 113,25, dat is lager dan het bod wat u gedaan heeft.
120 euro ex is mijn bodemprijs, lager ga ik niet.
Lezen is ook ZO ONTZETTEND MOEILIJK.
Annickkii schreef:Zo heb ik een keer gehad, wegens verbouwing van de zaak 6 stoelen gratis af te halen tegen symbolisch een bloemetje of een flesje wijn, stoelen zagen er nog redelijk goed uit.
Binnen no time heel veel reacties, dus tegen een mevrouw gezegd kom ze maar halen, kwam ze aan, laade de stoelen in zonder amper een woord te zeggen of te bedanken en reed zo weer weg.
Nu is het echt.niet zo dat ik perse een bloemetje ervoor wou hebben hoor maar op zn minst een bedankje had er wel vanaf gekund denk ik dan.
upendo schreef:Feit blijft dat ik er echt 120 euro voor wil hebben, dat geef ik aan en vervolgens blijft ze alsnog doormiepen over die 120 incl.
Ik ben een heel makkelijk iemand, maar als je zo blijft zeuren ga ik alleen maar meer vasthouden aan die 120 exclusief, ik ben al gezakt vanaf 150, dus ik vind het allemaal wel prima.
Volgende biedt geheid 120 dus ik krijg het er echt wel voor..
upendo schreef:Feit blijft dat ik er echt 120 euro voor wil hebben, dat geef ik aan en vervolgens blijft ze alsnog doormiepen over die 120 incl.
Ik ben een heel makkelijk iemand, maar als je zo blijft zeuren ga ik alleen maar meer vasthouden aan die 120 exclusief, ik ben al gezakt vanaf 150, dus ik vind het allemaal wel prima.
HTM schreef:upendo schreef:Feit blijft dat ik er echt 120 euro voor wil hebben, dat geef ik aan en vervolgens blijft ze alsnog doormiepen over die 120 incl.
Dan had ik in de eerste mail al gezet dat het ex was.
Dat had een hoop irritatie van beide kanten gescheeld denk ik.
upendo schreef:
Ik heb nu net NOG een keer gemaild dat ik ze niet wegdoe voor 120 euro (zucht), stuurde ze 'Ja, maar we hebben twee sets voor achter en nu wil ik voor 120 euro wel een set voor.
Ik heb maar teruggestuurd, 'Dan moet je ze maar in de winkel kopen...'
Krijg ik terug:
'Prima.
En het is u voor jou.'
WAT?
Ze neemt zelf niet eens de moeite om 'Hallo Seline, groetjes, bladiebla' te typen..