Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Wat een leuk topic
Ik weet nog wel dat we naar Euro Disney gingen, ik was een jaar of 7. Jammer genoeg raakte ik mijn ouders en broer kwijt en ik ging op een bankje zitten huilen. Daarop kwam er een mevrouw naar me toe en die vroeg in het engels wat er aan de hand was. Dus ik in mijn allerbeste engels uitgelegd dat mijn ouders kwijt waren maar dat ze mijn vader kon herkennen aan zijn "really big nose". Tien minuten later waren ze gevonden
Of ook in Euro Disney. Ontbijten in het hotel en ik moest een leeg bord gaan halen. Dus ik naar binnen en ik vraag aan de meneer achter de balie "one plate, please". Kreeg ik een volgeschept bord met ei en broodjes, maar ik had natuurlijk geen geld om af te rekenen. Dus ik ben met bord keihard in janken uitgebarsten totdat een nederlands sprekende ober me kwam redden.
Ik weet nog wel dat we naar Euro Disney gingen, ik was een jaar of 7. Jammer genoeg raakte ik mijn ouders en broer kwijt en ik ging op een bankje zitten huilen. Daarop kwam er een mevrouw naar me toe en die vroeg in het engels wat er aan de hand was. Dus ik in mijn allerbeste engels uitgelegd dat mijn ouders kwijt waren maar dat ze mijn vader kon herkennen aan zijn "really big nose". Tien minuten later waren ze gevonden
Of ook in Euro Disney. Ontbijten in het hotel en ik moest een leeg bord gaan halen. Dus ik naar binnen en ik vraag aan de meneer achter de balie "one plate, please". Kreeg ik een volgeschept bord met ei en broodjes, maar ik had natuurlijk geen geld om af te rekenen. Dus ik ben met bord keihard in janken uitgebarsten totdat een nederlands sprekende ober me kwam redden.
Rosannee_ schreef:Ik was met mijn ouders en broer in euro disney, aan het eten in het disney restaurant. Kwam er een kapitein haak pop die mijn vader aan het 'kelen' was, ik was zo bang dat ik onder de tafel ging zitten. Toen kwam kapitein haak nog even kijken onder de tafel. Nou toen heb ik dus heel de avond onder de tafel gezeten in dat restaurant
Jiwa schreef:- Toen ik een jaar of 4 was noemde ik de knoflooksaus op een broodje shoarma altijd stink-uit-je-bek-saus. Mijn vader had me dat geleerd en vond het maar wat grappig dat ik dat zei. Toen we een broodje shoarma gingen eten in Beverwijk liep ik op een hele grote kerel af en vroeg ik hem of hij ook stink-uit-je-bek-saus po zijn broodje had?
PeerAppel schreef:Het komt gewoon weer allemaal naar boven als ik dit topic doorlees.
- Bij ons op de kleuterschool werden regelmatig gaten in kleuterhoofdjes geslagen met de plastic hark.![]()
- Ik weet nog wel dat ik een keer de klas in kwam en een huilend klasgenootje zat bij de juf op schoot. We gingen allemaal heel stil zitten en toen zei de juf dat het jongetje een bril moest. We hadden allemaal echt ontzettend medelijden.
- De Twin Towers waren ingestort en het was op het journaal. Ik zat op het bed van mijn ouders daar naar te kijken terwijl mijn moeder aan het strijken was. Ik vroeg haar waarom die torens door de grond heen zakten. Toen ze antwoordde dat ze instortte vond ik dat ze ongelijk had en dat ze gewoon de grond in werden getrokken.![]()
- In groep 3 leerden wij lezen en schrijven met behulp van een tvprogramma. Volgens mij was het iets met een das en een computer ofzo. Ik vond het ook doodeng. Ook keken wij altijd 'de Beestenboerderij' en dat was ook heel eng!