Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:38

Het vreemdste wat ik heb gezien, toen ik nog kind was?

Dat mijn oma haar kunst gebit uit haar mond haalde.
Word er nog helemaal naar van als ik er aan denk. (Heeft wel inpact gemaakt bij me!)
Het idee alleen al...
Ik zou een jaar of 4 zijn geweest.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:30

Genoeg leuke en mindere leuke dingen onthouden.

Zo waren we een keer met het gezin uit eten en die ober kwam maar niet. Iedereen klagen en ik ben eigenlijk zo opgevoed om overal zelf achteraan te gaan.
Dus ik zoek oogcontact met de ober (was een jaar of 7?) en wijs met mijn wijsvinger dat hij moet komen. Mijn moeder werd kwaad, die dacht dat ik een middelvinger opstook :')

En dat ik van de pony in mijn paardrij kleren weg kwam met een vriendin en er waren een paar jongens van een jaar of veertien waar ik verschrikkelijk tegen op keek. (tegen de leeftijd dan, ik was zelf een jaar of 9) en toen zeiden ze: 'Zal ik eens op jou gaan paard rijden?'
Ik durfde nooit meer op die plek te komen. Bah.

bromfiets

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:45

Wat een leuk topic :D

Ik weet nog wel dat we naar Euro Disney gingen, ik was een jaar of 7. Jammer genoeg raakte ik mijn ouders en broer kwijt en ik ging op een bankje zitten huilen. Daarop kwam er een mevrouw naar me toe en die vroeg in het engels wat er aan de hand was. Dus ik in mijn allerbeste engels uitgelegd dat mijn ouders kwijt waren maar dat ze mijn vader kon herkennen aan zijn "really big nose". Tien minuten later waren ze gevonden :')

Of ook in Euro Disney. Ontbijten in het hotel en ik moest een leeg bord gaan halen. Dus ik naar binnen en ik vraag aan de meneer achter de balie "one plate, please". Kreeg ik een volgeschept bord met ei en broodjes, maar ik had natuurlijk geen geld om af te rekenen. Dus ik ben met bord keihard in janken uitgebarsten totdat een nederlands sprekende ober me kwam redden.

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:53

bromfiets schreef:

Ik weet nog wel dat we naar Euro Disney gingen, ik was een jaar of 7. Jammer genoeg raakte ik mijn ouders en broer kwijt en ik ging op een bankje zitten huilen. Daarop kwam er een mevrouw naar me toe en die vroeg in het engels wat er aan de hand was. Dus ik in mijn allerbeste engels uitgelegd dat mijn ouders kwijt waren maar dat ze mijn vader kon herkennen aan zijn "really big nose". Tien minuten later waren ze gevonden :')

Of ook in Euro Disney. Ontbijten in het hotel en ik moest een leeg bord gaan halen. Dus ik naar binnen en ik vraag aan de meneer achter de balie "one plate, please". Kreeg ik een volgeschept bord met ei en broodjes, maar ik had natuurlijk geen geld om af te rekenen. Dus ik ben met bord keihard in janken uitgebarsten totdat een nederlands sprekende ober me kwam redden.

:') :') :') :')
Moest hardop lachen om die laatste, werd raar aangekeken door m'n zus... :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 19:55

bromfiets schreef:

_O-

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:03

de film over de familie fockers.

het gedeelte dat hij (de arts) een injectie zet in de p*emel van opa en dan komt dat kleine jochie aan en ziet t en gilt.
ik gilde toen dus ook :o was toen een jaar of 8

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:27

Als ik vroeger toen ik n peuter was bij mij oma op schoot zat, probeerde ik altijd haar harde bh-cups in te deuken (mijn oma had cup a maar wilde het meer laten lijken met n soort plastic cub-bh, geen idee of die uberhaubt nog verkocht worden).

Snapte nooit waarom dat niet mocht, vond t n leuk spelletje en t klonk zo leuk plastic...
:D

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 10:14

Één van de dingen wat ik me kan herinneren is dat ik ooit zomaar eieren op de grond gooide omdat ik het leuk vond hoe het eruit zag.. en daarna Brinta pap door de kamer heen strooide :+

Iets wat ik me ook kan herinneren is dat ik héél nodig naar de wc moest, maar ik was met mijn tweelingbroer in een speeltuintje aan het spelen terwijl we wachtten totdat oma kwam (ik was toen 5/6). Ik gezegd tegen hem dat hij moest wachten en snel terug naar mijn oma's huis gerend. Ik daaraan gekomen, was ze er niet! (duh want ze was naar het speeltuintje, maar dat besefte ik niet) Dus ik rond rennen en roepen en uiteindelijk bij de voordeur in mijn broek gepoept -O- en op dat moment kwam oma (ziedend natuurlijk dat ik zomaar weg was gerend xd)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 11:59

Ik weet nog wel dat ik bij een vriendinnetje was en haar vader slachtte toen voor mijn ogen een huppelende kip. Toen ben ik naar huis gerend; 'MAMA MAMA BIJ KIRSTEN ETEN ZE KIP!!'
'Maar meisje, wij eten toch ook wel eens kip?'
'NEE, ÉCHTE KIP!!!!'

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:11

bromfiets schreef:

brilliant :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:16

Koorts :')
Over koorts. Deze vakantie in Turkije ben ik met spoed naar het ziekenhuis vervoerd, 41,5 graden koorts, volgens mij op zijn heetst rond de 42 graden.
Nou lag ik daar.
Mijn ziekenhuisbed was kapot, dus de klusjesmannen oid kwamen om het bed te repareren, en toen dat gedaan was gingen ze gezellig nog even de muren pleisteren en bijverfen 8)7
Ja hoor, kon er ook wel weer bij :') was toch wel even grappig.

Aslien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:17

Gerbenfroh schreef:
Ik weet nog wel dat ik bij een vriendinnetje was en haar vader slachtte toen voor mijn ogen een huppelende kip. Toen ben ik naar huis gerend; 'MAMA MAMA BIJ KIRSTEN ETEN ZE KIP!!'
'Maar meisje, wij eten toch ook wel eens kip?'
'NEE, ÉCHTE KIP!!!!'

Raap me op :') .

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:07

Geweldig topic dit! Helemaal gelezen! :p
Ik heb ook wel een aantal dingen meegemaakt! :)
Mijn verhalen komen nog wel eens, maar ga gaan leren! bah!

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:11

Wat een heerlijke (en vieze en enge) verhalen hier!

Wat ik me zelf nog ontzettend goed kan herinneren is dat we ooit op vakantie gingen, geen idee hoe oud of jong ik was en dat ik toen dat beeldscherm zag waarmee ze kijken wat er in je koffer / tas zit als hij over die band gaat. Ik vond dat ontzettend fascinerend en mocht van die mevrouw wat dichterbij kijken. Toen waren mijn ouders en de rest allemaal klaar met door dat poortje lopen dus ik loop compleet onschuldig langs de achterkant van die computer naar ze toe... Nou ik heb het geweten! Er schoot 3 man op me af van HO HO HO je moet door het poortje!! Ik schrok me helemaal naar natuurlijk, geen idee wat ik fout gedaan had. :')

Nog elke keer als ik door de douane ga denk ik daaraan en vind ik het een beetje spannend. :+

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:23

Oh en nog eentje die ik nooit meer zal vergeten:

Mijn moeder had vroeger vaak last van hele erge hoofdpijnaanvallen. Allerlei onderzoek gehad maar nooit iets (ernstigs) uitgekomen, maar het was soms echt zo erg dat de ambulance kwam en ze echt dacht dat ze doodging. En degenen die mijn moeder kennen kunnen allemaal beamen; zij is de grootste bikkel en powervrouw die alles aankan... Om even aan te geven hoe ernstig dat was. Ik was dus ook vaak heel bezorgd.

Mijn vader moet vaak naar het buitenland voor zijn werk, en dan sliep ik altijd gezellig bij mama in bed. Op een nacht werd ik wakker van mijn moeder die keihard aan het krijsen was, echt door merg en been, en met haar handen naar haar hoofd en haar hoofd vastklemmen. Ik schrok me helemaal hyperventilatief rot en rende naar mijn zus haar slaapkamer: "MAMA GAAT DOOOOD MAMA GAAT DOOOOD", maar voor mijn zus goed en wel wakker was riep mijn moeder: "Kom maar! Het is al goed, niets aan de hand, het was een nare droom!"

Maar ik durfde niet meer terug en toen ik eindelijk durfde heeft mijn moeder nog een uur over mijn rug moeten wrijven tot ik weer normaal kon ademhalen. Maar ik durfde niet meer te slapen en zij mocht ook niet meer gaan slapen.

Wat bleek nou, ze droomde dat ze werd overvallen en dat ze haar op haar hoofd sloegen. :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 02:58

Ow!

Die keer dat ik (toen 11 jaar) met mijn zwarte, volbehaarde mini-shetlander aan het wandelen was en mensen me aanspraken wat voor soort bouvier ik had.. :')

Offee!!

Ik was met mijn huidige pony aan het rijden, komen er Engelse mensen langs met een kindje achterop: "Look mommy a horsie, and he's riding it"

Even voor de duidelijkheid, ik ben een vrouw ... :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:58

Ik was met mijn ouders en broer in euro disney, aan het eten in het disney restaurant. Kwam er een kapitein haak pop die mijn vader aan het 'kelen' was, ik was zo bang dat ik onder de tafel ging zitten. Toen kwam kapitein haak nog even kijken onder de tafel. Nou toen heb ik dus heel de avond onder de tafel gezeten in dat restaurant :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 13:11

Rosannee_ schreef:
Ik was met mijn ouders en broer in euro disney, aan het eten in het disney restaurant. Kwam er een kapitein haak pop die mijn vader aan het 'kelen' was, ik was zo bang dat ik onder de tafel ging zitten. Toen kwam kapitein haak nog even kijken onder de tafel. Nou toen heb ik dus heel de avond onder de tafel gezeten in dat restaurant :Y)

Wij eten ook altijd in dat restaurant, maar telkens als ik Kapitein Haak tegenkom dan ren ik naar de wc's :') Vind die pop 10x niks. En ben ondertussen 18. Ook in het park zelf ga ik voor hem aan de kant.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:46

Hahaha hele topic doorgelezen, hilarische verhalen staan ertussen! :D

- Het kunstgebit van mijn oma. Dat vond ik zoiets raars en smerigs! :?

- Toen ik een jaar of 8/9 was, waren we in Disney. Ik mocht zelf een armbandje afrekenen dat ik graag wilde kopen, en toen drong er een volwassen vrouw voor. Mijn moeder stond op een afstandje te kijken, en moest ontzettend hard lachen (en was stiekem best trots) toen ik in m'n beste Engels zei: 'EKSKJOES MIE! AJ WAS HEER FURTST HOOR!'

- Een van mijn buurmeisje had altijd hele leuke kleine hondjes en katjes van rubber om mee te spelen. Was van een serie ofzo denk ik. Ik vond ze geweldig en had er stiekem een meegenomen. Niemand is er ooit achter gekomen. :o

- Toen ik een jaar of 4 was noemde ik de knoflooksaus op een broodje shoarma altijd stink-uit-je-bek-saus. Mijn vader had me dat geleerd en vond het maar wat grappig dat ik dat zei. Toen we een broodje shoarma gingen eten in Beverwijk liep ik op een hele grote kerel af en vroeg ik hem of hij ook stink-uit-je-bek-saus po zijn broodje had? :D

- Ik heb een grote zwarte man ook een keer voor Zwarte Piet uitgemaakt. :o

- Mijn moeders boodschappenlijstje lezen en helpen door aan te komen rennen met de tena lady's 'MAM IK HEB VAST MAANDVERBAND GEPAKT WANT DAT STOND OP JE LIJSTJE! IS DEZE GOED?

- Mijn broertje is een stuk jonger dan ik en heeft eens al mijn tampons onder de kraan gehouden, magisch vond hij het.

- Toen we eens bij vrienden van mijn ouders waren en ik lekker had zitten tekenen, zat er stift over mijn hele handen. Die vrouw had allemaal spannende flessen onder haar gootsteen staan en toverde zo mijn handen schoon. Ik dacht dat het een heks was, met magische toverdranken..

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:48

Jiwa schreef:
- Toen ik een jaar of 4 was noemde ik de knoflooksaus op een broodje shoarma altijd stink-uit-je-bek-saus. Mijn vader had me dat geleerd en vond het maar wat grappig dat ik dat zei. Toen we een broodje shoarma gingen eten in Beverwijk liep ik op een hele grote kerel af en vroeg ik hem of hij ook stink-uit-je-bek-saus po zijn broodje had? :D

IK KOM NIET MEER BIJ! _O- _O- _O-

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:51

hahaha Jiwa, prachtig :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:07

Het komt gewoon weer allemaal naar boven als ik dit topic doorlees.

- Bij ons op de kleuterschool werden regelmatig gaten in kleuterhoofdjes geslagen met de plastic hark. :')
- Ik weet nog wel dat ik een keer de klas in kwam en een huilend klasgenootje zat bij de juf op schoot. We gingen allemaal heel stil zitten en toen zei de juf dat het jongetje een bril moest. We hadden allemaal echt ontzettend medelijden.
- De Twin Towers waren ingestort en het was op het journaal. Ik zat op het bed van mijn ouders daar naar te kijken terwijl mijn moeder aan het strijken was. Ik vroeg haar waarom die torens door de grond heen zakten. Toen ze antwoordde dat ze instortte vond ik dat ze ongelijk had en dat ze gewoon de grond in werden getrokken. O:)
- In groep 3 leerden wij lezen en schrijven met behulp van een tvprogramma. Volgens mij was het iets met een das en een computer ofzo. Ik vond het ook doodeng. Ook keken wij altijd 'de Beestenboerderij' en dat was ook heel eng! :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:49

PeerAppel schreef:
Het komt gewoon weer allemaal naar boven als ik dit topic doorlees.

- Bij ons op de kleuterschool werden regelmatig gaten in kleuterhoofdjes geslagen met de plastic hark. :')
- Ik weet nog wel dat ik een keer de klas in kwam en een huilend klasgenootje zat bij de juf op schoot. We gingen allemaal heel stil zitten en toen zei de juf dat het jongetje een bril moest. We hadden allemaal echt ontzettend medelijden.
- De Twin Towers waren ingestort en het was op het journaal. Ik zat op het bed van mijn ouders daar naar te kijken terwijl mijn moeder aan het strijken was. Ik vroeg haar waarom die torens door de grond heen zakten. Toen ze antwoordde dat ze instortte vond ik dat ze ongelijk had en dat ze gewoon de grond in werden getrokken. O:)
- In groep 3 leerden wij lezen en schrijven met behulp van een tvprogramma. Volgens mij was het iets met een das en een computer ofzo. Ik vond het ook doodeng. Ook keken wij altijd 'de Beestenboerderij' en dat was ook heel eng! :=

Was dat tv programma niet toevallig karbonkel? En de das een sok?!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:51

Ik weet nog wel heel vaag over dat Ik Mik Loreland, ik denk dat ik dat bij de kleuters weleens heb gekeken.
Ik heb even gegoogled: Het programma heet Leesdas Lettervos Boekentas. Dat keken wij in groep 3.

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:35

Ik Mik Loreland is zo stom :') Echt iedereen vond dat eng.