Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht
 Ik open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht  Ik ga hem zaterdag ophalen
 Ik ga hem zaterdag ophalen  

Daarom zei ik al, snap hem wel en ik zou zelf ook geen apparatuur laten verzenden via marktplaats, maar aan de andere kant is het gewoon sneu dat je tegenwoordig bijna niemand meer kan vertrouwen op internet
 Daarom zei ik al, snap hem wel en ik zou zelf ook geen apparatuur laten verzenden via marktplaats, maar aan de andere kant is het gewoon sneu dat je tegenwoordig bijna niemand meer kan vertrouwen op internet  

Horsii_mine schreef:Haha. Ik mis het om een fiets te hebben in mijn "thuisstad" (ik woon er niet meer, maar ben er ieder weekend). Dus zat op marktplaats te kijken naar een fietsje. Echt een baggerding wat hopelijk niet zo snel gestolen zal worden. Nu zag ik een fietsje staan, vraagprijs 15 euro, Zo goed als nieuw! voor kinderen vanaf 10 jaar. Ik ben 1,50 dus moet lukken dacht ikIk open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht

staroo schreef:Horsii_mine schreef:Haha. Ik mis het om een fiets te hebben in mijn "thuisstad" (ik woon er niet meer, maar ben er ieder weekend). Dus zat op marktplaats te kijken naar een fietsje. Echt een baggerding wat hopelijk niet zo snel gestolen zal worden. Nu zag ik een fietsje staan, vraagprijs 15 euro, Zo goed als nieuw! voor kinderen vanaf 10 jaar. Ik ben 1,50 dus moet lukken dacht ikIk open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht
Wat schiet je daar dan mee op? Als je deze "fiets" rijdbaar wilt maken komt er nog een heleboel geld bij, dan kan je voor dat geld toch beter een direct te gebruiken fiets kopen, heb je er ook geen werk aan. Ik zal bijna zeggen, annuleer de koop maar dan sta je hier straks ineens in het topic met een verhaal van de verkoper: ik had een fiets verkocht blablabla en nu komt ze de fiets niet meer halen.
 Dus ik neem zaterdag een fietspompje mee. En dat ie er niet uit ziet betekend niet dat hij niet fietst. Dat is het enige wat belangrijk voor mij is
 Dus ik neem zaterdag een fietspompje mee. En dat ie er niet uit ziet betekend niet dat hij niet fietst. Dat is het enige wat belangrijk voor mij is  Als hij na een half jaar van ellende in elkaar zakt, dan is dat maar zo
 Als hij na een half jaar van ellende in elkaar zakt, dan is dat maar zo  Zolang ik maar niet om de 2 weken weer een nieuwe hoef te kopen omdat hij word gejat want dan ben ik over een paar maanden 300 euro kwijt en sta ik nog zonder fiets. Ik heb zulke mooie fietsen gehad, maar ze zijn stuk voor stuk gejat. Of er nou 1, 2, 3 of vier sloten omheen zaten. Hopelijk word een kinderfiets niet gejat
 Zolang ik maar niet om de 2 weken weer een nieuwe hoef te kopen omdat hij word gejat want dan ben ik over een paar maanden 300 euro kwijt en sta ik nog zonder fiets. Ik heb zulke mooie fietsen gehad, maar ze zijn stuk voor stuk gejat. Of er nou 1, 2, 3 of vier sloten omheen zaten. Hopelijk word een kinderfiets niet gejat  

Horsii_mine schreef:HTM schreef:Hoe weet je dat ze alleen maar leeg zijn en niet lek?
Dat heb ik nagevraagdEn ik neem een handpompje mee zodat ik ze direct kan oppompen. Mochten ze toch lek zijn dan neem ik hem niet mee
 ok, want wou zeggen als je dat op een foto kan zien mag je voor mij ook wel een fiets uitzoeken
  ok, want wou zeggen als je dat op een foto kan zien mag je voor mij ook wel een fiets uitzoeken   

ik maar terug gestuurd dat ik betaald heb en mijn adres al in de vorige mail stond.
  ik maar terug gestuurd dat ik betaald heb en mijn adres al in de vorige mail stond.