Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Haha. Ik mis het om een fiets te hebben in mijn "thuisstad" (ik woon er niet meer, maar ben er ieder weekend). Dus zat op marktplaats te kijken naar een fietsje. Echt een baggerding wat hopelijk niet zo snel gestolen zal worden. Nu zag ik een fietsje staan, vraagprijs 15 euro, Zo goed als nieuw! voor kinderen vanaf 10 jaar. Ik ben 1,50 dus moet lukken dacht ikIk open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht
Ik ga hem zaterdag ophalen
staroo schreef:Horsii_mine schreef:Haha. Ik mis het om een fiets te hebben in mijn "thuisstad" (ik woon er niet meer, maar ben er ieder weekend). Dus zat op marktplaats te kijken naar een fietsje. Echt een baggerding wat hopelijk niet zo snel gestolen zal worden. Nu zag ik een fietsje staan, vraagprijs 15 euro, Zo goed als nieuw! voor kinderen vanaf 10 jaar. Ik ben 1,50 dus moet lukken dacht ikIk open de foto, dat hele ding is hartstikke verroest, de banden moeten opgepompt worden etc. Oftewel: Eigenlijk ziet hij er niet uit. Voor straf, omdat ze onwaarheden hadden vermeld in de advertentie had ik 10 euro geboden en ze gingen akkoord haha. Ik ben heel erg benieuwd wat ik heb gekocht
Ik ga hem zaterdag ophalen
Wat schiet je daar dan mee op? Als je deze "fiets" rijdbaar wilt maken komt er nog een heleboel geld bij, dan kan je voor dat geld toch beter een direct te gebruiken fiets kopen, heb je er ook geen werk aan. Ik zal bijna zeggen, annuleer de koop maar dan sta je hier straks ineens in het topic met een verhaal van de verkoper: ik had een fiets verkocht blablabla en nu komt ze de fiets niet meer halen.
Horsii_mine schreef:HTM schreef:Hoe weet je dat ze alleen maar leeg zijn en niet lek?
Dat heb ik nagevraagdEn ik neem een handpompje mee zodat ik ze direct kan oppompen. Mochten ze toch lek zijn dan neem ik hem niet mee