Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:45

Eventueel kan de rest van een bedrag idd in kas gehouden worden om mettertijd te overleggen of de ouders dat willen. En anders het te doneren aan een stichting naar keuze van de familie?

Winged

yvonnedv schreef:
De lijst niet meer quoten Liejn houdt dit bij.

Liejn schreef:
Ik ga nu slapen. Aanmeldingen kunnen gewoon gepost blijven worden, zodra ik morgen wakker ben ga ik een update maken en posten.

Misschien handig dit in de OP te laten zetten? :) Zal even TeMmen

Woplala

Over de betaling, daar wordt nog aan gewerkt! Ik zie het idd niet zo zitten om 250 en de rest betalingen te verwerken dus ik had idd ook al bedacht om het te verdelen. Maar denk zelf dat dit het handigst is om naar een paar mensen waar ik al veel contact mee heb over te maken en dan naar de bloemist. De bloemist kan natuurlijk al wel eerder aan de gang.
Wordt dus vervolgd :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:46

Amaryllis schreef:
Een stuk van 125 euro met een donatie aan een goed doel? Misschien dat de familie hier een idee voor heeft? Of als Bokt zijnde aan Brooke Hospital (ik noem maar iets!)

Ik wil in ieder geval graag meedoen met het stuk!

Ik wil dus echt niet dat mijn bijdrage naar een goed doel gaat :n als ik aan goede doelen geef wil ik die zelf uitzoeken en bepalen dat mijn geld daarheen gaat.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:47

Is het handig om rechtstreeks over te maken anders? Naar degene die het stuk verzorgt?

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:48

jeetje vind dat je een beetje arelaxed reageert.
Sorry hoor maar iedereen bedoeld het goed.

Sky_As

ik wil ook meedoen. (Sky_As)

fanci_mike

Lindy1982 schreef:
Lindy1982 schreef:
Even voor iedereen en voor de duidelijkheid..

Er zal geen geld over zijn..
We houden het op een vast bedrag als het lint er nog bij komt € 125,-

Zaterdag sluiten we dit topic
Dan gaan we kijken hoeveel mensen er mee doen en delen we het bedrag van € 125,00 door de aantal mensen
dus geen cent meer

Moet dit zo? Iedereen doet gewoon zijn best om mee te denken, snap best dat jij er lichtelijk geirriteerd door raakt maar komop hey!

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:49

Pauline schreef:
Is het handig om rechtstreeks over te maken anders? Naar degene die het stuk verzorgt?

Nee dat is het denk ik niet. Dan moet ze naast het bloemstuk maken ook nog alle betalingen regelen dus dat is niet erg handig. We gaan even overleggen hoe we het met de betalingen gaan regelen maar dit wordt zaterdag na 22:00 uur in het topic vermeld!

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:50

Wel lastig om bij een keuze neer te leggen :roll:

Wat is er moeilijk aan te begrijpen dat we enkel een bloemstuk doen met lint (en dan nog wat kosten voor de bezine)
Dit is een X bedrag wat zal worden gedeeld onder iedereen die op de lijst staat.
Niks beeldjes, niks donaties goede doelen, niks meerdere boeketten.
Klinkt allemaal leuk, maar is veel te opdringerig.

Het maken van het bloemstuk is al geregelt
Het halen/brengen van het bloemstuk is al geregelt.

Dus volgens mij hoeft er alleen maar te worden gezegt of je mee doet.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:50

Dit is een qoute van gisteravond en was alleen dik gedrukt ivm dat het anders niet op viel want elke sec werd er gepost

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:51

Lindy1982 schreef:
Rode rozen is echt voor geliefde en partners vind het ook wat oudbollig zat er meer aan te denken een trendy jong stuk te maken met prachtige vrolijke kleuren en waar paarden over een boomstronk lopen

Geweldig mooi idee .. krijg bij voorbaat al kippenvel

Wil gelijk even mijn respect uitspreken voor iedereen die dit op poten heeft gezet en hier veel tijd en moeite aan besteden ..

Lijkt mij toch het simpelst om 1 rekening ter beschikking te stellen en deze door 1 persoon te laten beheren ... mocht uiteindelijk toch blijken dat toezeggingen niet nagekomen worden, dan zal ik met alle liefde meer betalen dan afgesproken is en ik denk dat ik daar niet de enige in zal zijn .. komt goed, al denk ik dat er eerder een teveel aan geld zal zijn dan een tekort :o
Vind ik eigenlijk ook best wel een 'probleem' .. zelfs (verder overigens prima idee!) het gebaar van een bloemen-contract of vrij te besteden bedrag voor de familie zal voor hun denk ik erg overdonderd en en beetje te veel van het goede (gebaar) zijn ..

Van mij mag het overschot in een depot voor toekomstige nare gebeurtenissen .. maar dat zal op hele andere problemen stuiten ..

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:51

fanci_mike schreef:
Lindy1982 schreef:

Dan gaan we kijken hoeveel mensen er mee doen en delen we het bedrag van € 125,00 door de aantal mensen
dus geen cent meer

Moet dit zo? Iedereen doet gewoon zijn best om mee te denken, snap best dat jij er lichtelijk geirriteerd door raakt maar komop hey!

Eerder werd het ook al in groot/dikgedrukt geschreven, niet bedoelt om te schreeuwen (voor zover ik het opvat lol), maar om de opmerking gewoon duidelijk te maken, persoonlijk vind ik dat beter de optekst aangepast kan worden want iedere paar pagina's komen dezelfde dingen terug omhoog (groter bloemstuk, donatie aan goed doel etc.)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:52

Wanderers schreef:
Lindy1982 schreef:
Rode rozen is echt voor geliefde en partners vind het ook wat oudbollig zat er meer aan te denken een trendy jong stuk te maken met prachtige vrolijke kleuren en waar paarden over een boomstronk lopen

Geweldig mooi idee .. krijg bij voorbaat al kippenvel

Wil gelijk even mijn respect uitspreken voor iedereen die dit op poten heeft gezet en hier veel tijd en moeite aan besteden ..

Lijkt mij toch het simpelst om 1 rekening ter beschikking te stellen en deze door 1 persoon te laten beheren ... mocht uiteindelijk toch blijken dat toezeggingen niet nagekomen worden, dan zal ik met alle liefde meer betalen dan afgesproken is en ik denk dat ik daar niet de enige in zal zijn .. komt goed, al denk ik dat er eerder een teveel aan geld zal zijn dan een tekort :o
Vind ik eigenlijk ook best wel een 'probleem' .. zelfs (verder overigens prima idee!) het gebaar van een bloemen-contract of vrij te besteden bedrag voor de familie zal voor hun denk ik erg overdonderd en en beetje te veel van het goede (gebaar) zijn ..

Van mij mag het overschot in een depot voor toekomstige nare gebeurtenissen .. maar dat zal op hele andere problemen stuiten ..

Wellicht even met beheer (Bart?) overleggen, vind het niet eens zo'n gek idee!

Jolliegirl

Re: Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:53

Lijkt mij ook een goed idee! :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:53

Inderdaad Ladypaard.
Ik geef geld voor het bloemstuk. Niet aan een goed doel wat ik zelf niet mag uitkiezen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:54

wanderes lijkt mij niet zo'n goed idee.
Er kunnen misschien bokkers zijn waar ik geen bloemstuk aan wil doneren.
Hetzlefde als met goed doel

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:54

Ik begrijp dat er geen geld over zou zijn maar stel dat er 1 euro per persoon betaald wordt en er dus veel binnenkomt is het misschien een idee om de rest aan de familie te schenken ? zodat die er iets mee kunnen doen ?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:55

Ik snap die hele discussie niet, snap best dat mensen ideeën hebben maar dit is besloten, klaar. Ze hebben overlegd en dit is het handigste. ;)

Ik vind het ook niet zo netjes om geld maar aan een ander doel te geven omdat er geld teveel is en aan de familie tja... Geld zal het niet verzachten en ik denk ook dat het een beetje teveel is..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:55

Het gaat gedeeld worden, dus er komt neit teveel geld ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:57

fanci_mike schreef:
Lindy1982 schreef:

dus geen cent meer

Moet dit zo? Iedereen doet gewoon zijn best om mee te denken, snap best dat jij er lichtelijk geirriteerd door raakt maar komop hey![/quote]

Dit "moet" zo omdat het dan opvalt tussen alle andere posts, heeft niets met geiriteerd zijn te maken, dit is in het topic al meerdere malen aangegeven

PocoGaucha

ik wil ook mee doen,

ik zou het niet erg vinden al zou het resterende bedrag aan de familie worden gegeven voor bijvoorbeeld de gedenksteen of de uitvaart. dat kost veel geld.

en misschien is het aanvragen van een aparte rekening handig, of kost dat geld? misschien wil een bank wel meewerken als je het verhaal verteld.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Het hele verhaal heeft ook mij geraakt en daarom doe ik graag mee aan het bloemstuk voor Bietjuhh Y;(

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:58

Jolliegirl schreef:
Het gaat gedeeld worden, dus er komt neit teveel geld ;)

Dat weet ik ? Maar ik doelde op de discussie.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:58

Even voor de duidelijkheid ik ben alles behalve geïrriteerd
Alle mededelingen werden dik gedrukt en vergroot omdat elke seconde gepost werd en anders niet opviel

Er is een vast bedrag en dat word gedeeld
Er word geen cent meer uit gegeven dit puur omdat dit is afgesproken met de moderator en omdat we niet over andermans geld gaan beslissen

En nu toch weer ff vet gedrukt :p