Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Een stuk van 125 euro met een donatie aan een goed doel? Misschien dat de familie hier een idee voor heeft? Of als Bokt zijnde aan Brooke Hospital (ik noem maar iets!)
Ik wil in ieder geval graag meedoen met het stuk!
Lindy1982 schreef:Lindy1982 schreef:Even voor iedereen en voor de duidelijkheid..
Er zal geen geld over zijn..
We houden het op een vast bedrag als het lint er nog bij komt € 125,-
Zaterdag sluiten we dit topic
Dan gaan we kijken hoeveel mensen er mee doen en delen we het bedrag van € 125,00 door de aantal mensen
dus geen cent meer
Pauline schreef:Is het handig om rechtstreeks over te maken anders? Naar degene die het stuk verzorgt?
Lindy1982 schreef:Rode rozen is echt voor geliefde en partners vind het ook wat oudbollig zat er meer aan te denken een trendy jong stuk te maken met prachtige vrolijke kleuren en waar paarden over een boomstronk lopen
fanci_mike schreef:Lindy1982 schreef:Even voor iedereen en voor de duidelijkheid..
Dan gaan we kijken hoeveel mensen er mee doen en delen we het bedrag van € 125,00 door de aantal mensen
dus geen cent meer
Moet dit zo? Iedereen doet gewoon zijn best om mee te denken, snap best dat jij er lichtelijk geirriteerd door raakt maar komop hey!
Wanderers schreef:Lindy1982 schreef:Rode rozen is echt voor geliefde en partners vind het ook wat oudbollig zat er meer aan te denken een trendy jong stuk te maken met prachtige vrolijke kleuren en waar paarden over een boomstronk lopen
Geweldig mooi idee .. krijg bij voorbaat al kippenvel
Wil gelijk even mijn respect uitspreken voor iedereen die dit op poten heeft gezet en hier veel tijd en moeite aan besteden ..
Lijkt mij toch het simpelst om 1 rekening ter beschikking te stellen en deze door 1 persoon te laten beheren ... mocht uiteindelijk toch blijken dat toezeggingen niet nagekomen worden, dan zal ik met alle liefde meer betalen dan afgesproken is en ik denk dat ik daar niet de enige in zal zijn .. komt goed, al denk ik dat er eerder een teveel aan geld zal zijn dan een tekort![]()
Vind ik eigenlijk ook best wel een 'probleem' .. zelfs (verder overigens prima idee!) het gebaar van een bloemen-contract of vrij te besteden bedrag voor de familie zal voor hun denk ik erg overdonderd en en beetje te veel van het goede (gebaar) zijn ..
Van mij mag het overschot in een depot voor toekomstige nare gebeurtenissen .. maar dat zal op hele andere problemen stuiten ..
fanci_mike schreef:Lindy1982 schreef:
Even voor iedereen en voor de duidelijkheid..
dus geen cent meer