Vannacht 'maar' een bieding gewonnen. Wel diegene die ik get liefsre wilde voor weinig geld. Een paar lopen straks af, een paar anderen werd ik op overboden..
xManon_
Geplaatst: 23-06-12 10:45
Felroze lijkt mij mooier, die heeft witte letters en de lichtroze zwarte. Of heb jij geen witte laptop?
ZO. Ik kon het niet laten. Mijn stoere rijinstructeur heeft zijn Phone ingeruild voor een Samsung Note. Na veel grapjes over de hanteerbaarheid ('Misschien moet je een aanhanger kopen voor de note!' 'En, heb je al een broek gevonden waar je note in de zak past?') van z'n telefoon heb ik nu iets nieuws gevonden. Een serieus cadeautje: een screenprotector... En het niet zo serieuze cadeautje: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 5395wt_905 Uiteraard in hot pink.
Haha, t vergt van mij ook heel wat geduld hoor.. Bij die icoontjes kan ik zien dat de dingen nu eindelijk op de post zijn, maar van sommige producten is dat ook alweer 2 weken geleden.
upendo
Geplaatst: 23-06-12 13:34
Zo, nu even shoppen voor mijn jongste nichtje, die is helemaal gek van hello kitty.
Deze heb ik vandaag dus binnen gekregen. De centimeters klopte precies, dus pas precies in de L. De kwaliteit is wel goedkoop, maar voor die prijs hoeft hij ook geen jaren mee te gaan. Ik ben tevreden.