oeeeff dit is slecht heb gevonden bij paypal hoe ik me rekening kan koppelen
Sabine
Geplaatst: 11-06-12 10:52
Tjonge, ik moest bijlezen terwijl ik gisteravond bijgelezen was Gezellig weer Nu heb ik een vraag voor alle eBay-helden hier. Ik ben op zoek naar een kerstboom-ornamentje (ja, ik weet dat het bijna zomervakantie is )
Hij lijkt heel erg op deze twee maar heeft geen 'kringeltjes' op het rokje zoals de eerste, maar wel een goudkleurige 'halo' boven het hoofd, zoals die wel heeft. De tweede komt qua model behoorlijk overeen maar is dus helemaal doorzichtig, terwijl ik zoek naar eentje met een beetje goud erop.
Iemand met fantastische eBay-skills die me hierbij kan helpen?
Sabine ik ga dalijk wel even kijken, denk niet dat ik ze wel kan vinden hoor!
Anoniem
Geplaatst: 11-06-12 11:00
Ashleytjuhh schreef:
Suus___ schreef:
Misschien een hk toch wel handig?
Denk het ook ja
Als er genoeg animo voor is zou dat wel leuk/handig zijn denk ik ja
Sabine
Geplaatst: 11-06-12 11:05
Fijn dat je het wil proberen Jorienn! Heel toevallig trouwens dat iedereen hier gisteren over oorbellenhouders begon want voordat ik het topic geopend had was ik hier ook naar op zoek op eBay Ik heb ondertussen een paar die ik leuk vind en ik kan nog niet kiezen. De ene die ik het mooist vindt wordt alleen naar Amerika verzonden en is eigenlijk ook wat klein qua ruimte voor sieraden, dus die valt helaas af.. De houder die ik daarna het mooist vind, is érg duur dus ik twijfel nog even lekker verder
Haha ja het lijkt wel wat op het V&D logo he Hm, tot nu toe meeste stemmen voor de laatste. Die is ook én praktisch (lekker groot plus ruimte voor knopjes), én betaalbaar.
Ik wacht nog even op meer reacties, mochten die komen!
Oh nou dan zou ik gewoon tegen de kerst naar de Action of Big Bazar of zo'n soort winkel gaan, in elk geval deze twee weet ik het zeker van dat ze het hebben, staan ze voor nog geen euro.. Precies zoals die uit je 2e link, maar volgens mij wel met gekleurd kroontje. Ze kunnen dan ook nog eens licht geven