Oh, lees dat er inderdaad nog veel meer hooikoortspatienten zijn! Ik heb vanochtend weer mijn pillen gehaald. Op kantoor valt het gelukkig nog heel erg mee (alhoewel mijn baas vraagt of ik "allergisch ben voor werken"), maar eenmaal buiten begint het weer.
Het lijkt hier nu prima weer! Ook niet zo heel koud (moest even de deur uit), zonnetje doet zijn best en breekt zowaar af en toe even door. Volgens BR blijft het droog vandaag. Mooi! De rest van de week wordt volkomen küt.
Hier ook een hooikoortspatient. Al klinkt dat wel dramatisch haha.
Ik heb de pollen-app gedownload op mn mobiel. Vandaag veel pollen! Komt omdat het weer droog is en het redelijk stevig waait denk ik. De pollen-app is een tip voor alle hooikoortspatienten!
Vooralsnog ben ik blij dat het droog is. Van mij mag de zon er ook wel weer door!
Ook ik heb last van hooikoorts. Dacht er vanaf te zijn of dat het minder was geworden, maar helaas... Heb nu alleen wel veel en veel meer last van mijn ogen dan vorig jaar en andere jaren. Maar goed, paar weken en het is weer over.
Het was hier vandaag ook prima weer. Alleen nog steeds te koud.
Heeeeel veeeeel regen en heel grijs. Koud weet ik nog niet. Moet nog naar buiten Stalgenootje van me trouwt vandaag Vind het zo sneu voor ze dat het weer niet meewerkt.
Ik heb echt zo de balen van dit weer. Regen regen en regen en dan is het een dagje beter weer en dan de dag erop weer regen en regen en regen. Zo maar weer mn regenpak aan en naar de paardjes. Mn buitenritje valt al in t water want de ander wil niet in de regen weg en de bak is echt te glad nu met die modder.