Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:53

Gisteren weer prima geslaagd :D

1 playsuit, 3 chiffon blouses, 2 tshirts, een paar armbanden, oorbellen en 14 paar sokken xD
Was 75,- kwijt..
Zal daarlijk ff fototjes maken, dit is de playsuit iig;

Afbeelding

Voor in maleisie haha

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:55

Staat je leuk zeg :D

xNavatu

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:59

Thanks!
Mag nog wel wat vet af voordat ik m ook in NL ga dragen maar verder viel het me ook niet tegen nee :D
Had niets gepast dus twas op de gok haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:04

De schoenen vind ik verschrikkelijk, maar ik zie nergens vet hoor :') Je hebt mooie benen :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:05

Ja die zijn ook ni voor onder dat ding hoor hahaha, maar ik moet nog open schoenen kopen want die van vorig jaar zijn allemaal of dood of lelijk xD
Was meer even snel iets aandoen xD

En bedankt (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:06

Vet eraf ? Doe eens gezond..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:08

Dat het op de foto niet opvalt heeft niet te zeggen dat het er niet is :')

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:15

Ik kom even snel het topic binnen vallen hoor! Ben nu 1x in de Primark in Cambridge geweest en wil nu het liefst morgen naar die in Hoofddorp, maar is het daar donderdag om 11.00 al druk? Want dan heb ik er namelijk geen zin in _O-

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:15

Als iemand echt vet te veel heeft, dan zie je dat echt wel.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:19

Anthea schreef:
De schoenen vind ik verschrikkelijk, maar ik zie nergens vet hoor :') Je hebt mooie benen :j

1e wat is dacht :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:21

maroescha schreef:
Als iemand echt vet te veel heeft, dan zie je dat echt wel.

Waar zie je mij zeggen dat ik 'echt' vet te veel heb? Ik zeg dat er wat af mag :+
Gewoon iets waar ik me fijner door ga voelen, is dat fout ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:26

Ergens vind ik het fout ja, er zijn behoorlijk wat mensen die een moord voor jou lichaam zouden doen, maar dat niet kunnen vanwege ziekte. En als ik dan niet kan zien dat iemand daadwerkelijk vet heb, vind ik het een beetje raar.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:06

Denk dat het er juist ongezond uit gaat zien als je nog dunnere benen krijgt, je hebt toch gewoon slanke benen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:08

Ik heb ook een relatief dun lichaam ( vaak opmerkingen over gehad ) en ik vind m'n benen ook te dik en wil er ook wat vanaf. Dat is toch helemaal niet gek? :+ Ik bedoel, als wij dat graag willen ... 't Zal echt geen ongezonde vormen aannemen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:11

Nee inderdaad. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat ik niet af mag vallen omdat er mensen zijn die dat niet kunnen. Ik voel me op het moment ook gewoon niet prettig in mn lichaam, maar omdat er andere mensen zijn die niet kunnen afvallen zou ik het ook niet mogen?

En ik denk dat jullie een beetje vergeten dat ik hier 1. hakken aan heb en dat het 2. een foto is die het perspectief ook nog veranderd.. Ik zal even een foto opzoeken waar dat niet het geval is ;)
Voila; http://img641.imageshack.us/img641/1737/91647987.png
Dus dun ofzo ben ik helemaal niet hoor.. Er zijn nog wel betere foto's geweest om het duidelijk te maken maar die verwijder ik standaard, deze komt van onze schoolsite.
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 04-07-12 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:12

xNavatu schreef:
Nee inderdaad. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat ik niet af mag vallen omdat er mensen zijn die dat niet kunnen. Ik voel me op het moment ook gewoon niet prettig in mn lichaam, maar omdat er andere mensen zijn die niet kunnen afvallen zou ik het ook niet mogen?

En ik denk dat jullie een beetje vergeten dat ik hier 1. hakken aan heb en dat het 2. een foto is die het perspectief ook nog veranderd.. Ik zal even een foto opzoeken waar dat niet het geval is ;)

Ben het helemaal met je eens.
Vind de anderen dan ook behoorlijk offtopic gaan met hun berichten die nodeloos kwetsend zijn!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:14

maroescha schreef:
Ergens vind ik het fout ja, er zijn behoorlijk wat mensen die een moord voor jou lichaam zouden doen, maar dat niet kunnen vanwege ziekte.

Ja en dus? Omdat de buurvrouw geen kinderen kan krijgen moet ik ook maar kindloos blijven? :+

xNavatu, erg leuk ding op de foto!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:15

xNavatu schreef:

Neehoor dat snap ik :) Ben zelf ook dun en ik probeer juist altijd aan te komen omdat ik heel dun juist niet mooi vind , dus vandaar dat ik het me niet zo goed kan voorstellen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:42

Ik denk dat jullie men bericht verkeerd snappen. Maar zal er veder niet op door gaan. Vind alleen zelf niets kwetsend aan onze berichten.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:56

Ik ben gisteren voor het eerst in zaandam geweest maar vind het de minst fijne primark waar ik geweest ben hoor :\ alle kleding hing op verkeerde hangertjes wat echt onwijs storend was en vond het erg rommelig en onlogisch ingedeeld waardoor je hele smalle gangpaadjes kreeg. Zo heb ik dat niet in Hoofddorp en Rotterdam ervaren eerlijk gezegd.

De kleding collectie is mij tegen gevallen heb ook geen alledaagse kleding meegenomen
De buit:
Een grijze tas
een klein mosterdgeel tasje
2 onderbroekjes
2 theedoeken (zo lief met cupcakes)
gezichtsdoekjes
bobbypins
horloge
ketting met roze bril eraan
pyamabroek
sandaaltjes
en 2 vestjes voor mama :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:38

Ik vind die gezichtsdoekjes ook zó fijn, ik heb de witte met roze letters :j

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:43

Ik kom hier even binnen vallen aangezien ik niet veel wijzer word van de primark site. Ik ben op zoek naar polo's en dan vooral naar goedkope polo's :D Ik kan er genoeg vinden, maar die zijn dan zo'n 35 euro per stuk en dat vind ik toch net iets teveel. Weet een van jullie toevallig of ze daar polo's hebben? Ik ben wel een aantal keer in verschillende primarks geweest, maar ik kan me niet herinneren of ze daar polo's hebben.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:59

dressagelady schreef:

Ahhhh die doen ZO'N pijn aan mn ogen. Vind ze dus echt vreselijk :=

Mette: Ligt aan de collectie, soms wel, soms niet.
Laatste keer dat ik er was niet volgens mij.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:15

@Mette: Ze hebben momenteel geen polo's. In elk geval in Hoofddorp niet. Ik heb er nog speciaal naar gezocht, want ik wilde er ook één hebben. Voorheen hadden ze ze wel, dus wie weet komen ze weer terug.

dressagelady schreef:

Ik ook, ik wil echt niet anders meer!
Had voorheen altijd zulke doekjes van Nivea, maar daar kreeg ik op den duur bultjes van op mijn huid (allergie) en bij deze heb ik nergens last van. En ze zijn een stuk goedkoper, haha.

Ik ben gisteren ook even in Hoofddorp geweest, ik kwam eigenlijk voor make-up doekjes, maargoed, heb weer wat andere dingen meegenomen O:)

- Roze pumps met sleehak
- Taupe enkellaarzen met sleehak (bijna identiek aan die uit een oude collectie waar ik al maanden naar op zoek was, heeeel blij :+: )
- (nep)leren jasje
- Simpel jurkje
- Simpel zwart shirt, oversized
- Make-up doekjes dus :')
- Geurkaars

Misschien ga ik de roze pumps nog terugbrengen, ik denk namelijk dat ik ze toch niet ga dragen, ze zijn vrij hoog. Ook het leren jasje twijfel ik nog over, was best duur (25 euro :') ) en dat stoere is eigenlijk totaal niet mijn stijl, toch staat het me wel vind ik..

Ik vond dat er wel leuke dingen waren, leuke blouses (maar die heb ik al teveel) en leuke schoenen :j

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:21

@navatu gaaf ding zeg!! en ik vind die schoenen er juist heel leuk bij staan, gewoon lekker anders, je moet wel opvallen eh ;)