Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:12

De titel van dit topic is rare mensen op marktplaats, dus die worden er besproken.
Als er geen namen meer genoemd worden zie ik niet in waarom er niet meer over betreffende madam gesproken mag worden.
Het is nou eenmaal een raar mens op marktplaats!
In mijn ogen geen enkel ander verschil met alle andere mensen die zonder naam besproken worden hier...

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:31

Ik wou een keer een lamp kopen met vliegtuigjes voor mijn zoontje. Er stond bij dat ie best duur was geweest. dus ik een bod gedaan van E40 excl. verzendkosten.
Daar gingen ze akkoord mee. Toen ik op i-net ging kijken wat ze nieuw waren (beetje stom om na die tijd te doen) kwam ik erachter dat ze nieuw E39.95 waren en baalde al flink. Ineens kreeg ik een mailtje terug, haar man had de lamp laten vallen bij het demonteren en nu was die stuk.
Tja toeval of niet??? Was er in ieder geval niet rouwig om :D

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:38

Orrie_VBW schreef:
Ik wou een keer een lamp kopen met vliegtuigjes voor mijn zoontje. Er stond bij dat ie best duur was geweest. dus ik een bod gedaan van E40 excl. verzendkosten.
Daar gingen ze akkoord mee. Toen ik op i-net ging kijken wat ze nieuw waren (beetje stom om na die tijd te doen) kwam ik erachter dat ze nieuw E39.95 waren en baalde al flink. Ineens kreeg ik een mailtje terug, haar man had de lamp laten vallen bij het demonteren en nu was die stuk.
Tja toeval of niet??? Was er in ieder geval niet rouwig om :D

wat zullen die mensen nu balen zeg:P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:08

justdiesel schreef:
De titel van dit topic is rare mensen op marktplaats, dus die worden er besproken.
Als er geen namen meer genoemd worden zie ik niet in waarom er niet meer over betreffende madam gesproken mag worden.
Het is nou eenmaal een raar mens op marktplaats!
In mijn ogen geen enkel ander verschil met alle andere mensen die zonder naam besproken worden hier...

Rare mensen op marktplaats, niet die-ene-oplichtster op marktplaats.

En het verschil is een pagina of 8...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:55

Zijn meerdere mensen die met dat rare mensen op MP te maken hebben gehad, dus zo raar is het niet dat er meer reacties op komen. Over het algemeen doen bokkers niet zaken met een en de zelfde.

Erg jammer dat bokt de kop in t zand steekt.

Jolien87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:25

Belachelijk. Meer kan ik er niet over zeggen...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:41

Klopjacht hoeft ook niet meer. Als iedereen die opgelicht is, even een mailtje naar haarzelf doet, met jouw rekeningnummer en het bedrag wat je overgemaakt had, krijg je je geld terug :) !

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:44

ShauniBef schreef:
Klopjacht hoeft ook niet meer. Als iedereen die opgelicht is, even een mailtje naar haarzelf doet, met jouw rekeningnummer en het bedrag wat je overgemaakt had, krijg je je geld terug :) !

is dat zo ?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:48

Ik heb een mail gekregen via MP van iemand die haar geld terugkrijgt. (volgens mij een bokker). Ben zelf ook door haar opgelicht met een Eskadron pad. Zal haar een mailtje sturen dat ze zsm mijn geld moet terugsturen anders zorg ik wel dat ze aan de schandpaal genageld wordt. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:16

Ik heb een mail teruggekregen dat ze zelf is opgelicht door een vriendin van haar.
Lang verhaal, "mag" de mail hier niet kopiëren, dus degenen die graag de mail willen hebben met tekst en uitleg van haar kunnen mij pb'en.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:20

Jolien87 schreef:
Ik heb een mail teruggekregen dat ze zelf is opgelicht door een vriendin van haar.
Lang verhaal, "mag" de mail hier niet kopiëren, dus degenen die graag de mail willen hebben met tekst en uitleg van haar kunnen mij pb'en.

Oh ja nu is ze zeker zelf het slachtoffer. Dat geeft nog niet het recht om zelf te gaan oplichten.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:51

Ojajoh schreef:
nee, jullie beschermen ze niet, maar houden ze het hand boven het hoofd zodat ze vrij verder kunnen gaan
ik kan al een aantal namen en voorbeelden noemen hoor, " mevrouw de mod"

ik vind het een goede zaak dat het juist hier aan het licht is gekomen en nu eindelijk gedupeerde er wat aan kunnen doen

zo t enige wat ik hierop kan zeggen is dus dit _/-\o_ _/-\o_ ... ben t hier helemaal mee eens ik vind dat er hier op bokt gewoon over gepraat mag worden... ik ken ook wel een een bokker hier die gewoon door kan gaan met dr rare praktijken -O- en aan het bokt commissie heb je ook geen hol want die helpen niet in situaties als t komt op bedrog en leugens
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-06-12 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:53

Volgens haar heeft ze zelf ook niemand opgelicht.
Ik heb er zo mijn vraagtekens bij en geloof er eerlijk gezegd niets van.
Heb haar ook geen antwoord gestuurd.
Laat d'r maar lekker even spartelen en vooral niet het idee geven dat er ook maar iemand intrapt.
Mocht blijken dat ze het inderdaad niet zelf heeft gedaan, dan is het heel vervelend voor haar, maar het effect blijft hetzelfde: mensen zijn hun geld kwijt.
En dan nog vind ik het wel het toppunt van naïef gedrag...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:54

NathalietjeB schreef:
Ojajoh schreef:
nee, jullie beschermen ze niet, maar houden ze het hand boven het hoofd zodat ze vrij verder kunnen gaan
ik kan al een aantal namen en voorbeelden noemen hoor, " mevrouw de mod"

ik vind het een goede zaak dat het juist hier aan het licht is gekomen en nu eindelijk gedupeerde er wat aan kunnen doen

zo t enige wat ik hierop kan zeggen is dus dit _/-\o_ _/-\o_ ... ben t hier helemaal mee eens ik vind dat er hier op bokt gewoon over gepraat mag worden... ik ken ook wel een een bokker hier die gewoon door kan gaan met dr rare praktijken -O- en aan het bokt commissie heb je ook geen hol want die helpen niet in situaties als t komt op bedrog en leugens

Stel zeikerts. Het mag niet, klaar uit. Wil je het veranderen? Wordt zelf mod en probeer het beleid te veranderen, of maak je eigen forum. Hier mag het niet.

Zo, terug ontopic.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:56

moraalridder!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:58

Vjestagirl schreef:
Stel zeikerts. Het mag niet, klaar uit. Wil je het veranderen? Wordt zelf mod en probeer het beleid te veranderen, of maak je eigen forum. Hier mag het niet.

Zo, terug ontopic.

Lekker kort door de bocht zeg. Het is makkelijk praten als je zelf niet bent opgelicht. Mensen zijn er tientallen euro's aan kwijtgeraakt.
Als je een dergelijk topic opent, moet je er ook rekening mee houden dat er dit soort verhalen op gang komen.
Waar ben je bang voor? Dat je topic te snel volstroomt? Dan open je toch gewoon weer een nieuw topic?
Ik vind dat mensen de kans moeten hebben om dit soort zaken met elkaar te bespreken. Ik weet namelijk niet of je het doorhebt, maar hierdoor is er wel een boel aan het licht gekomen omtrent deze zaak en zal het hoogstwaarschijnlijk zelfs opgelost kunnen worden. Als deze hele conversatie er niet was geweest, hadden een boel mensen wel kunnen fluiten naar hun geld. Het lijkt erop dat ze het weer gaan terugkrijgen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:00

Alja schreef:
moraalridder!

Als je het zo noemen wilt.

Jolien87 schreef:
Lekker kort door de bocht zeg. Het is makkelijk praten als je zelf niet bent opgelicht. Mensen zijn er tientallen euro's aan kwijtgeraakt.
Als je een dergelijk topic opent, moet je er ook rekening mee houden dat er dit soort verhalen op gang komen.
Waar ben je bang voor? Dat je topic te snel volstroomt? Dan open je toch gewoon weer een nieuw topic?
Ik vind dat mensen de kans moeten hebben om dit soort zaken met elkaar te bespreken. Ik weet namelijk niet of je het doorhebt, maar hierdoor is er wel een boel aan het licht gekomen omtrent deze zaak en zal het hoogstwaarschijnlijk zelfs opgelost kunnen worden. Als deze hele conversatie er niet was geweest, hadden een boel mensen wel kunnen fluiten naar hun geld. Het lijkt erop dat ze het weer gaan terugkrijgen.

Nee, er is alleen op deze manier geen zak meer aan dit topic voor mensen die niet zijn opgelicht. Open dan zelf een topic over deze oplichtster als je het erover wilt hebben.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:08

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:08

*\o/*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:09

*\o/* *\o/*

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:10

Kom maar op met de verhalen :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:11

Meteen maar weer een raar mens er in knallen dan....

Ik heb een advertentie met gratis paardenmest af te halen.
In de adv staat dat de mest zonder stro of vlas is.
Krijg ik een mail van iemand of ze de mest ook met stro en vlas kan krijgen..... _O-

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:12

justdiesel schreef:
Meteen maar weer een raar mens er in knallen dan....

Ik heb een advertentie met gratis paardenmest af te halen.
In de adv staat dat de mest zonder stro of vlas is.
Krijg ik een mail van iemand of ze de mest ook met stro en vlas kan krijgen..... _O-

_O- wat zei je, kommaar mesten? :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:13

Heb je terug gereageerd 'Ja hoor, voor 10,00 de kilo regel ik dat!'.... :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:21

jeehhhhh!!!