Quest schreef:Wat een verhalen Quellian, de waarheid zal inderdaad ergens in het midden liggen.
Ik heb van beide dames niets meer gehoord. De eerste heeft niet gereageerd op mijn mail (of deze niet gehad), dus dat laat ik maar denk ik. De andere dame heeft toen zo snel gereageerd en het is nu 3 weken geleden dat ik de brief op de bus heb gedaan. Ik denk dat ik, als ik volgende week nog niets gehoord heb, er nog 1 keer een kaartje aan stuur en dan verder afwacht. Genoeg personen om te schrijven, toch?
Ik heb ook heel bewust gekeken naar de gevangenis waar ze vast zitten. Maar als iemand niet reageert, dan maakt het toch niet meer zo uit, toch?
Het kan zijn (daar heeft mijn inmate in Texas nu veel last van) dat ze geen geld heeft voor postzegels. In dat geval kan ze natuurlijk geen brief sturen. Ze liet wel weten dat ze onwijs dankbaar was dat ik toch bleef schrijven en dat ze er blij van werd enzo, dus ik blijf lekker door schrijven ook al hoor ik niks

Ik ga binnenkort eens kijken of ik misschien op de één of andere manier voor haar een velletje postzegels kan betalen. Direct geld geven ben ik niet zo van, maar denk dat ze met postzegels wel erg blij zou zijn.