wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:01

"Oh jij was dat vieze, kleine ventje! :oo"
"Ik had je helemaal niet herkent, je bent bijna normaal geworden!"

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:40

ik hou van dit topic :D

Ik was een paar jaar geleden op het briljante idee gekomen
om met een behoorlijk aanloopje in een hangmat te springen
die naast een terras vol mensen geparkeerd stond.
Ik wist niet dat het mogelijk was om in een hangmat een
volledig rondje te maken om vervolgens tegen de grond te smakken.
ik schaam me nu nog als ik er aan denk :o -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:45

@emilyxx hahaha ik zie het helemaal voor me, net als in zo'n tekenfilm! :')

hafpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:48

Ik heb er ook 1.
Mijn honden gaan altijd met mij mee naar mijn werk in de auto.
Het zijn Boder Collies en zwart wit...
Nu hebben ze een pluche beest met een lange staart die ook zwart wit is.
Sta ik in de file komt er een man naar mij toe.
Mevrouw de staart van uw hond komt uit de achterklep.
Ik helemaal over de zeik uit de file gegaan,auto uit....achterklep open...
Nee niet een hondenstaart met een pluche staart.
Dacht nog bij mezelf als ze er tussen hadden gezeten hadden ze wel wat laten horen... -O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 15:26

emilyxx schreef:
ik hou van dit topic :D

Ik was een paar jaar geleden op het briljante idee gekomen
om met een behoorlijk aanloopje in een hangmat te springen
die naast een terras vol mensen geparkeerd stond.
Ik wist niet dat het mogelijk was om in een hangmat een
volledig rondje te maken om vervolgens tegen de grond te smakken.
ik schaam me nu nog als ik er aan denk :o -O-

Haha hilarisch _O-

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:39

ik vandaagnog, ik werk in een wasserij. ik heel braaf de tafellinnen uit elkaar halen en het laatste stukje zat vast, dus ik sjor me er een partij aan en die laken vlievtomhoog en lande precies op mijn hoofd en hetbedekte de helft van mij. dus ikbleef daarna stil staan en schoot me in de lach. er waren meer mensen die dit gezien hadden en laxbten zich kapot!

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:56

Zo ging ik een paar jaar terug ergens met een vriendin een patatje eten.
Nou eten op kom we gaan weer... Er waren glazen deuren... jaaa je voeld hem al haha.

Ik lop vol tegen die deur aan!! En het waren best zware deuren dus het gaf ook best wel een knal.... Deed ook best pijn. Wij snel weg!!!! ooooh wat erg haha. Maar het ergste kwam nog... Tas vergeten...... Die wilde ik wel terug dus hup weer naar binnen. Tas was heel netjes achter de bali gezet (wat een mazzel pff) De man zei... Gaat het? Waarop ik dacht nee ik schaam me dood! Ja zeker gaat het meneer.... Alleen u moet wat minder goed de ramen lappen.

oooh god ik dacht laat ik er maar een geintje van maken

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:20

:')

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:36

Oke hier schaam ik me ook nog steeds voor..

Was een jaar of 15 en was samen met een vriendin naar een zwembad. Daar kwamen we 2 leuke jongens tegen, beetje mee gebabbeld etc.. Vroegen ze of wij mee het bubbelbad in wouden, nou dat wouden we wel! :Y)

Ondertussen al een beetje uitgezocht wie, wie kreeg offcourse :P
We gingen met z'n 4 in 1 bubbelbad, ik zat naast 'mijn crush' en tegenover mij zat 'haar crush'
Nou gezellig armpje om elkaar heen, bubbels aan, kletsen etc etc..
En toen besloot ik om die leuke jongen heel onschuldig over z'n been te strelen onder water, verder niks :o

Ik snapte al niet waarom die 2 jongens steeds zo zaten te grijnzen naar elkaar en die jongen tegenover mij steeds zo lachend naar me zat te kijken... :?
Tot de bubbels weer uit gingen en bleek dat ik al die tijd het been van die andere jongen had zitten strelen!! De 'crush' van mijn vriendin, ipv de jongen waar ik mee zat !! :')

My god... Ik heb nog nooit zo snel me hand ergens van afgetrokken en me zo dom gevoeld :=

Nou die jongens hebben in iedergeval wel plezier gehad! :j :')

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:54

Haha :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:24

Haha dat zal best ja, die zullen je nooit vergeten :+

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:57

Ik meld mij ook hier, had aardig wat blunders gelezen _O-
Nou hier komt die van mij:
Ik was een tijdje terug in haarlem bij de latin lounge kokonoches ( ik doe aan bachata en salsa, en had 2 weken vrij, en een vriendin riep op vrijdag 'kom vanavond mee naar de koko). Nou heel leuk en gezellig.. Maar.. daarnaast zit een nogal leuke club, en we hadden aardig wat op. Dus we dachten 'laten we een shotje daar doen'. zo gezegd zo gedaan, maar 1 shotje werden er 6.. puur.. achter elkaar. Dus aardig dronken en hongerig natuurlijk. De vriend van mijn vriendin met wie ik mee was, haalde ons bij de turkse snackbar, dus bestelde een pita kaas. we hadden gegeten en ik werd thuis gebracht door hun. En ik werd toch misselijk :') jullie raden het vast wel wat er zo komt.. dus ik met mijn ogen dicht en hoofd naar achter in die auto, kom ik in de straat, dacht ik dat ik het er wel even uit kon gooien, in de struiken, en dat gebeurde, had alleen niet verwacht dat mijn buurman en buurvrouw nog de hond uitlieten, een pup eigenlijk, die niet zindelijk te krijgen is en om de 3 uur naar buiten moet,. om half 2 s'nachts, oeps.. dat hadden hun ook niet verwacht _O-

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 01:48

op de middelbare school dat een doosje tampons uit je kluisje viel en over de hele grond lag :')
echt heel gênant!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 03:46

Ik had die avond enorme diarree en vooral veel lucht.
Ik ging dus naar de wc en voor ik het wist begon ik aan een hele lange luidruchtige scheet, gevolgd door nog een hele lang scheet.
Ik was zo geschrokken van het volume en de lengte dat ik in een ontzettende lachbui de wc uitkwam en ik mijn vriend vroeg of hij wat had gehoord.

Met zijn gezicht van staal zei hij nee. Maar die kan hij niet gemist hebben! :') En die gedachte maakte me nog harder aan het lachen. Tja ik kon er weinig aan doen en was verrast dat ik zo'n enorme midwinterhoorn volume kon creeeren haha :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:07

Hahahaha geweldig !

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:51

Dit is niet echt genant maar is wel grappig achteraf bekeken :+
Ik en mijn vriendin waren eens H2O aan het spelen (toen we klein waren). We gingen studeren' en we zaten dus zo bij mij thuis op een verdiep maar dan kan je zo aan de boeken die helemaal bovenaan staan. Wij zochten een paar boekjes uit, wel moet je eens raden welke boekjes we vast hadden. Het vagina boekje en het penis boekje van goedele liekens :') tjah zo'n roze en blauwe boekje is aantrekkelijk hé! :D

Ook moesten we op school eens een brief schrijven naar iemand, ik schreef een brief naar mijn vriendin en er stond iets van humoristisch. Had ik toch wel homoristisch geschreven. Mijn leraar nederlands is Homo :+ die moest dat dus verbeteren he xd

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 19:43

Ik kan echt een boek vol schrijven met gênante acties..
Inderdaad dat 'verkeerde moeder' verhaal, maar dan had ik het met mijn oma. We gingen winkelen en ik ging in de rij naast een vrouw staan waarvan ik dacht dat het mijn oma was. Ze had d'r gepaste kleren in dr armen en ik uitgebreid kijken wat ze alllemaal uitgekozen had en commentaar geven, (niet doorhebben dat ik bij een vreemde sta :o? ) zie ik ineens mijn oma aan de andere kant van de winkel staan 8)7 'Oeps, verkeerde oma!' zei ik snel, en toen weggelopen haha.

En tegen glazen deuren aanlopen heb ik heeeeel veel..
En op werk is het helemaal een feest :+ 'Wilt u de bon mee meneer?' 'Ik ben een mevrouw..' woepsie!

Aibelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:27

Ik had ongeveer een maand geleden een zuigzoen in mijn nek van mijn vriend, en moest de dag erna werken. Met werk hebben we gewoon blousejes aan waarbij je de hals duidelijk kan zien. Bleek dat ik de hele ochtend achter de kassa had gestaan met een goed zichtbare zuigzoen in mijn nek.. :(:

Ook leuk dat ik de eerste paar weken erna leuk 'gepest' werd door collega's :p. Toen ik erachter kwam voelde ik me toch wel heel erg 'asociaal', heb de week erna ook niet meer achter de kassa durven staan :')..

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:51

Ik moest m'n agenda laten tekenen en juist wanneer de meester bij mij kwam moest ik zo nodig zeveren op mijn agenda :+ Hij echt zo 'eehm jah' :roll:

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:26

Ik ben een x de sloot in gefietst omdat ik niet op zat te letten.

ik ben een x over een scheerlijn heen gedonderd lag ik daar in m'n ondergoed languit op het gras.. :=

ik ben een x languit gegaan op m'n werk waar iedereen bij stond :+

Kan nog wel even doorgaan :')
Ik ben echt een kneus af en toe :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:42

Mijn auto reed een keer weg zonder mij. :') Stond op een parkeerplaats die blijkbaar nogal afliep, dat had ik niet door. Ik wilde nog snel even iets in een prullenbak gooien om vervolgens naar huis te rijden. En je raadt het al, zie ik zo m'n auto wegrollen. ik als een gek er achteraan rennen, deur open en aan de handrem getrokken. Dat ging echt maar nét goed! :oo
Snel om me heen gekeken of iemand me gezien had. :o :D Volgens mij niet. :Y)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:00

Haha wat een briljant topic dit!

Ik werk in een pannekoekhuis, laatst bestelde iemand een latte macchiato (koffie verkeerd, dus 2 lagen warme melk met koffie) ik vrolijk koffie gezet en breng het naar de tafel. Bleek dat ik alleen een bekertje melk had gemaakt (koffie vergeten erin te doen). Met een rode kop liep ik terug "en dan ga ik nu even de koffie voor u erin doen" mn leidinggevende lachen natuurlijk :') Die zag het allang aankomen maar zei gewoon niks :=

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:40

Pas met school gingen we fietsen in Maastricht.. Waren met paar mensen uit geweest en niet geslapen de hele nacht... Dus we staan in die kelder voor die fietsen en ik ga heel rustig zo onderuit! Toen dacht dood leuk iedereen dat ik nog dronken was :+

Dag erna in Antwerpen weer uit geweest en we gingen naar het mode museum... Moesten we een trap oplopen en ik val dood leuk onderuit op de trap! Oepsie :o

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:31

haha ik had laatst ook zo iets ergs :')
zat op stage pauze te houden (kinderboerderij) en we hadden het over die reclame van de albert heijn, je weet wel met die geniale kerel :+
Nou toen zei ik doodleuk: Mijn vorige baas(zin) die lijkt echt heel erg op die kerel van albert heijn. En toen zei ik nog iets heel ergs erachter aan maar dat is niet voor herhaling vatbaar :')
Toen vroegen ze aan mij: ''waar werkte je dan?''
Ik zo: ''bij de kwantum''
Toen zei opeens een ander meisje: ''ooh? En hoe heette ze dan?''
Ik zo: ''eh ik weet eigenlijk niet meer zo goed''
Dat andere meisje weer: ''heet ze ...(naam)... ? ''
Ik zo: ''jaaaa die ja! ''
Zei ze: ''dat is mijn zus...''

Kon wel door de grond zakken maar ik bedoelde het allemaal niet gemeen, het was gewoon een soort aandenken als ik die reclame weer zag. Maar het kwam wel heel banketstaaf over wat eigenlijk echt niet de bedoeling was. :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:41

whaha geniaal :')

Ik kwam erachter toen ik muffins ging bakken, met heeeele lekkere blauwe glazuur, ik extra veel erop gedaan, omdat ik dacht dathet heerlijk was,, maar nee, het was niet echt heel lekker, en echt alles , alles zat eronder, vanmn tong, tot mijn tanden, tot mijn handen, tot mijn gezicht :')
En je kreeg het er nog amper af :')