afgelopen week voor de gein even model gestaan voor een klasgenoot. wederom volgende week model staan voor de hele klas, 3 setjes kleding mee en visagie dus dat word lachen haha.
Ik heb zaterdag een promotie in Groningen, hopen dat het dan niet al te warm wordt Heb er zin in, belooft een leuke dag te worden met muziek en een ijskraam!
thoraklover
Geplaatst: 25-05-12 22:42
UMayDream schreef:
Gave foto's!
Ik heb zaterdag een promotie in Groningen, hopen dat het dan niet al te warm wordt Heb er zin in, belooft een leuke dag te worden met muziek en een ijskraam!
Oh wij waren wat later We waren er denk ik rond 12.45 aangezien we nog vanaf Leeuwarden erheen moesten rijden en we konden de parkeergarage niet vinden
UMayDream
Geplaatst: 27-05-12 21:24
Ik wil een profiel op modelmayhem aanmaken, maar ik heb geen 'professionele' foto's van mezelf. Kan ik ook gewoon mooie vakantiefoto's en foto's van shoots met vriendinnen gebruiken? En zijn er dingen die ik moet weten ofzo wat wel en niet kan? Hellup
Crap, ik zie net dat je 16 moet zijn.. Ik wordt over dik 2 mnd 16, zal ik gewoon een profiel aanmaken?
Ennum, zijn deze foto's goed genoeg? (Dezen zijn van vorig jaar in Londen maar qua uiterlijk ben ik niet veel veranderd ofzo)
Ik vind ze niet duidelijk genoeg. Ik zou wat foto's van je gezicht (1 van opzij en 1 van voren) in ieder geval laten maken. Ik zou je van deze foto's bijvoorbeeld niet herkennen op straat. En dat lijkt me wel belangrijk
Nee, die bovenstaande foto's zijn niet geschikt voor Model Mayhem Ik zou sowieso een full-body shot doen, een goed portretshot en wat aanvullende foto's.