Jep, kellan lutz is Emmett. Mjamm. Die mag er zeker zijn zeg.
Inney
Geplaatst: 18-12-11 23:26
sunny_l0ve schreef:
ooooh.... hmm dan is hij op die foto toch wel 10x zo sexy als in de film
Ja, helaas mag hij in de film niet duizend keer zijn shirt uit trekken zoals Taylor Lautner. (alhoewel zijn lichaam ook om te smullen is natuurlijk. Hoofd vergeten we even )
Ir1ne
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-11 23:27
Ik weet t allemaal niet... ik heb last van winterontwijkend gedrag, kriebels in de winter. Ik heb een nieuwe baan sinds begin oktober, en zie hele dagen alleen maar mannen... een BOEL lelijjke mannen maar ook een BOEL extreem mooie mannen.. oost europese mooie mannen...
Edit: die Taylor Lautner heeft wel een mooie body, als ie nou nog zn shirt over zn hoofd trekt is het helemaal goed
Ik niet, want ik ben zelf groot en breed! dan plet ik ze in bed.. das geen pret!
Liseleen_
Geplaatst: 19-12-11 12:09
Ir1ne schreef:
Ik niet, want ik ben zelf groot en breed! dan plet ik ze in bed.. das geen pret!
Vind ik leuk! Ik ben ook meer van het brede alhoewel ik zelf echt best klein en smal ben. Vind het gewoon een fijn idee, dat zo'n lekkere brede knul je kan beschermen... al is het maar tegen de wind!
Wuuhhhh leuke mannen, ik vind die modellen van Abercrombie & Fitch altijd zeeeeeer smakelijk
Oke maar stiekem vind ik mijn eigenste vriendje de allerleukste hoor.
Roos_Marijn
Geplaatst: 19-12-11 14:42
Jake Gyllenhaal
Omdat ie zo ontzettend sexy kan kijken
Anoniem
Geplaatst: 19-12-11 14:49
Inney schreef:
sunny_l0ve schreef:
ooooh.... hmm dan is hij op die foto toch wel 10x zo sexy als in de film
Ja, helaas mag hij in de film niet duizend keer zijn shirt uit trekken zoals Taylor Lautner. (alhoewel zijn lichaam ook om te smullen is natuurlijk. Hoofd vergeten we even )