Hier blauwe lucht,wat sluierwolken en veel zon.Wind staat er bijna niet en het is in de zon heerlijk warm. Als ik het goed hebt blijft dit de hele mnd. November nog zo.Droog,zon,wolken en redelijke temperatuur.
Lekker weertje! Stralend blauwe lucht. Maar vrees dat het wel koud is.
Robin
Geplaatst: 13-11-11 15:04
hier is het grijs...
quartel
Geplaatst: 13-11-11 17:13
Hier heel de dag alleen maar mist gezien. Vanmiddag leek het even of het weg zou trekken maar nu is het als weer flink aan het opkomen. Ben gewoon blij dat ik niet meer in de auto hoef vandaag
NOU... hier nog steeds heel helder, maar de temperatuur keldert wel. Ik zit nu op stal in de kantine achter de pc, maar mijn handjes voelen niet echt warm aan! Dat word vast kachels aan morgen en een warme kantine!!! De paarden staan sinds gister weer onder dek, dus ik slaap al wel weer beter! Maar laten we niet klagen, van mij mag het tot eind januari zo blijven!!!
Heb vanmorgen wel een panty aan getrokken en een dikke coltrui!
Hier koelt het ineens heel erg hard af! De hele dag zo'n 5 graden maar wel zon dus dat maakte het wat aangenamer. Zon weg en huppa.......voelt meteen heeeel koud aan. De winter voel je nu echt. Maar idd niet klagen...zo mag de winter van mij ook wel blijven! Aerdenhout....panty onder rok of rijbroek?
Hier is het ook nog maar 1 graad.. brr.. We waren vanmiddag in ijselmuiden, daar was het iets van 8 graden, reden we terug naar huis, kwamen we bij ommen, daar gingen we ineens van de zon into the mist, daarnaast kelderde de temperatuur naar 1,5 graad toe..