Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 03:11

Getver Rosa!
Ik ben qua dieren vrij veel gewend gewoon omdat ik les krijg enzo, maar er is wel een reden dat ik geen humane geneeskunde studeer... dus dat zou ik misschien ook niet kunnen hebben!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:27

Nemurin schreef:
Rosa: Heb je een hond...? _O-

Want voor de hondenbezitters heb ik ook een leuke: anaalklieren uitknijpen!
Lieve help, eerste dag dat ik meeliep bij een dierenarts, gelijk een beagle (en beagles stinken meer dan andere honden) met volle anaalklieren.
Lieve help wat een lucht.

Zegt dierenarts heel vrolijk: "Wees blij dat dit geen fret is..."

Ik heb ook stage gelopen bij een dierenarts en toen moesten er bij een yorkie ontstoken/overvolle anaalklieren geopereerd worden..

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:35

Had tijdens mijn stage ooit een bult die kaalgeschoren moest worden, bult was week, daarna ging het topje open en stroomde er maden uit... :')

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:39

Haha ja, voor anaalzakjes gebruik ik zowiezo 2 paard handschoenen en liefst nog een doekjes ervoor... :D Wat een stank en dat bliiijft hangen hé. Anders wel veel vieze dingen van op school, maar dat word je wel gewend.

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:45

bahh wat een vreselijk vieze dingen komen er voorbij :')
toen we nog in ons oude huis woonden (lang geleden :p ) hadden we vaak de schuifpui achter open.
Ik kwam toen net van boven en wilde de gang deur dicht doen, maaarr die ging niet dicht.. dus ik nog 3x hard tegen die deur staan duwen, toen ik me bedacht dat er dan wel iets tussen de deur moest zitten. En ja hoor, een dikke vette vieze kikker! Kikker was niet zo heel dik meer toen die er tussen had gezeten :+ , ahh arm ding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:34

GATVERDAMME Creatas... Dat hoop ik ook niet tegen te komen!

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:21

Ik was het gelukkig zelf niet niet maar ik kan mij nog goed herinneren dat de dierenarts de hengst kwam castreren in het weiland. Paard lag plat, ze snijdt zijn balzak open en *splash* het vrijkomende vocht spuit met een krachtige straal recht het gezicht van de dierenarts in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:24

Ik heb een oude hond die niet meer zindelijk is, dus als hij wakker wordt gaat hij staan en plassen, dus ik til dier op, is klein hondje...onder het lopen praat ik met mijn man, hond begint te plassen en plast dus omhoog omdat ik hem met de pootje omhoog vast heb en plast zo in mijn mond.......kom in keuken en ga mond spoelen....man vraagt wat doe je toch???Brrrrr

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:27

mijn opa wilde een keer zijn regenlaarzen aantrekken.
Het ging alleen niet zo makkelijk, maar na een paar keer stampen zat z'n voet er toch in.
Na een uur door de tuin heen ploeteren zaten ze toch niet zo lekker,
wat bleek toen hij zijn laarzen uittrok?!
Er had een muis ingezeten! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:34

ladyAn schreef:
Ik was het gelukkig zelf niet niet maar ik kan mij nog goed herinneren dat de dierenarts de hengst kwam castreren in het weiland. Paard lag plat, ze snijdt zijn balzak open en *splash* het vrijkomende vocht spuit met een krachtige straal recht het gezicht van de dierenarts in!

Oh fijn! Maak me even lekker voor m'n afstuderen zeg. _O-

Knap dat je niet over je nek ging Russel!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:09

Niet zelf meegemaakt, maar wel gehoord van iemand die er nog steeds ontdaan van was: op een goede dag staat hij in het portiek zijn voordeur af te sluiten, voelt hij was op zijn hoofd vallen. Hij grijpt in zijn haar: maden! Dus hij kijkt omhoog en ziet dat het hele portiek is vergeven van de maden!

Toen na veel vijven en zessen de politie toch kwam (het klinkt niet zo ernstig, nietwaar?) trok de eerste agent die over de drempel kwam zelf bleek weg en haalde snel versterking. Het waren er zoveel, dat moest wel een moordzaak zijn!

Mooi niet: de bovenbuurman had de restanten van de barbecue een ' tikkeltje' te lang op het balkon laten staan....En bedankt, buurman!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:13

Aieshja schreef:
Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

Gezwaffeld door je paard :')

sammy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:55

renee16 schreef:
Aieshja schreef:
Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

Gezwaffeld door je paard :')

ielll gadverdamme _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:09

Ohmygod, zit half te kotsen hier, leuk :')

Ik merk wel met dat hele velletjes gedoe, dat ik denk, gátver. Maar bij mijn eigen ruin niet.
Net als dat ik mensen weleens die troep uit de ooghoek van een paard zie halen, en dan denk ik ook eeeeew! Maar ik doe dat wel elke dag bij mijn eigen paard :+

Ik vind luiers verschonen ook alleen maar niet vies bij mijn eigen oppaskindjes.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:15

NeverGiveUp: Dat spul uit de ooghoeken doe ik bij alle dieren, en bij mezelf... :+ Maar ja dat krijg je automatisch he, verzorgende rol.

Als je erover nadenkt is 't best vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:29

Uit de ooghoeken halen doe ik bij ieder paard, kan me weinig schelen dat was ik er wel weer af :)

Laatst was mijn fiets uit het rek gevallen, zo met 1 handvat in de hondenstront. Wie pakt dat vast? Yep: me.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:45

ik zit af en toe echt half te kokhalzen hier achter de pc...
blegh wat komen er een vieze dingen voorbij..

het meest vieze wat ik heb meegemaakt is een klant die kwam karten (werkte bij een atractiecentrum als pitlady) en tijdens het rijden misselijk werd. nu kon je bij onze kartbaan gewoon de baan afrijden en stoppen wanneer je zou willen. deze meneer was gewoon doorgereden en was dus vol over zijn nek gegaan in de kart terwijl hij zijn helm nog op had... ik zie die vent nog zitten... van top tot teen he-le-maal onder de kots.. en dan moet je nog klantvriendelijk zijn om zijn overall en zijn volgekotste helm van hem aan nemen... ik heb gezegd dat hij via een andere ingang naar een personeels gedeelte mocht lopen en daar zijn overal en helm in een grote container weg mocht gooien.... en die geur... ohh wat kan ik toch slecht tegen andermans kots...

verder ook wel een een staldeur met flinke vaart open geschoven en toen tot de ontdekking gekomen dat ik daarbij een muis in tweeën had gehakt... blehhgg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:08

Ik was gisterochtend niet zo gelukkig.......

Ons schattige Dimootje had een restje gehad van de paella, en de hele boel ondergekotst, en gepoept...... en was het nu maar stevig geweest maar nee :r

Ben half over m'n nek gegaan zeg, oh, wat vind ik dat smerig.......

(ben zoooo blij dat ik niet meer in de zorg werk wat dat betreft)

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:29

In een half vergane enorme rat gaan staan en dan pfffffft horen :r Denk de stank er dan ook gelijk bij :r

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:41

Yamcha: geen schelpdieren meer voor Dimootje. ;)

Het mooiste is, ik kan dit lezen terwijl ik iets zit te eten.
Waarom?
Omdat we ons huiswerk soms ook tijdens het eten bespraken. Op een gegeven moment raak je eraan gewend... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:27

Dat is het gekke, dat kan ik ook idd best. Zolang ik het maar niet ruik....... oh gruwel........

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:33

Nee ik hoef er niet live bij te gaan staan eten... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:14

Ik ook niet hoor, blegh :r

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:58

Nou mijn kat was gister ook flink aan de kots geweest..... En wat vind ik dat goor zeg.... ook al zijn het maar van die uitgezette brokjes, ik moet uitkijken dat ik zelf ook niet spontaan begin te kotsen!!!

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:09

Dat gekots van katten is heir dagelijkse kost helaas... (Eentje op leeftijd waar de ouderdomsverschijnselen niet achterwege blijven...).

Vies vind ik, als mijn labradar (ja, welke ras anders...) weer eens een kous heeft opgegeten... En dan eet hij het liefste van die versgewassen lange kousen waar ik mee ga paardrijden. Komt dat er dan uit met een vies gelig boeltje brokken drijvend op een laagje stinkende brij.... Brrrrrrr......