Wat doet dit me denken aan mijn vader en hoe snel dit ging. Nu, ruim 2 jaar later is het soms nog onbegrijpelijk. Als de dag van gisteren voel ik nog hoe het toen was. Nu ben jij daar....ik wens je ZO veel sterkte morgen en ook daarna. Het is echt zo moeilijk allemaal, maar een mooi afscheid doet heel veel. Gecondoleerd, ook van mij....wees niet te sterk, want dat is niet nodig. Ik heb 3 weken na het overlijden van mijn vader niet gewerkt, ik kon het niet. De dag dat het leven verder gaat komt al gauw genoeg, dus neem je tijd. Heel erg veel sterkte toegewenst, morgen en ook erna...
Heel veel sterkte morgen, hopelijk wordt het een mooi afscheid.
lovemagic5
Geplaatst: 04-10-11 21:59
wow. ik ben er helemaal stil van !
Het enige wat ik kan zeggen is sterkte !
Debbie
Geplaatst: 04-10-11 22:16
Heel veel sterkte de komende tijd
Laat je lekker gaan. Als je moe bent.. gewoon slapen! Als je wilt schreeuwen.. gewoon doen Je bent zo sterk geweest de afgelopen periode. Echt even aan jezelf denken hoor! Rustig aan.
Afscheid betekend de geboorte van de herinneringen, Die herinneringen die je altijd bij zullen blijven,
Heel veel sterkte morgen! Heel bokt zal aan je denken!
Tellisto
Geplaatst: 05-10-11 00:27
Allemensen, wat ben jij een mooi mens! Je doet het zó goed! Maar wat zal jij nu moe zijn, moe van alle gebeurtenissen en vooral alle verantwoordelijkheid die je hebt gekregen en genomen. Je bent een steun voor iedereen, maar nog het allermeeste ben je een steun geweest voor je moeder. Je bent een dochter om SUPER trots op te zijn.
HEEL VEEL STERKTE ! Je zal je moeder verschrikkelijk missen. Toch hoop ik dat jullie morgen een 'mooie' dag kunnen hebben, hoe raar het ook klinkt.
Heel veel sterkte, maak er met zijn allen een heel mooi afscheid van.
Charica
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-11 08:17
Wat lief dat jullie allemaal aan ons denken! Vandaag is dus de grote dag... Ik durf niet zo goed, en ik ben zenuwachtig... Nu eerst maar even douchen. En klaar maken...
Lieve meis,ontzettend veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van je mama........ Ik blijf mezelf herhalen,maar wat vind ik je een ongelofelijke dappere dochter,wát een steun ben je geweest voor de mensen om je heen,met mama in het bijzonder. Ik hoop dat de dienst geweldig mooi zal zijn,ik denk aan je......