Toevallig had het er die avond nog over gegaan, en bijna iedereen had dat vroeger wel meegemaakt, dus dat moest ik ook nog proberen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RusselNuwell schreef:Nou had ik gister een gala, en bij een gala horen uiteraard hakken. Ik de wc ingelopen die toch wel erg glad bleek te zijn, en 'bam', daar lig je dan. En de aller eerste reactie die ik kreeg was:
'MEISJE, ben je dronken?'![]()
En later bleek er ook nog een jongen achter de patatkraam te staan die me ooit heeft uitgevraagd omdat hij graag mijn lik-kwaliteiten wilde weten -jullie snappen het wel- en was daar destijds een beetje pissed om geweest. Ik zag op een gegeven moment dat hij het met zijn collega het over me had. Dus, wat doe je dan, patatjongen zieken!
En ik met mijn rare hoofd op hem afgestapt 'HEY M., ken je me nog? -big smile-'
'Ja eh, jij bent toch dat meisje uit V...'
'Ja, jij bent toch die jongen die mij ooit uitvroeg omdat je graag een ... wilde?'
Heb nog nooit een jongen zo snel zich schamend zien wegkijken.

Zag ik daar op de bufettafel toch wel een leuk uilenbeelde staan. Ik was ervan overtuigd, hoorde ook bij het bufet. Toen het nagerecht opgediend werd heeft mijn vader hem op mijn bord gezet, en toen kon ik het niet laten om er trots een rondje mee langs het bufet te lopen.
Daarna toch maar braaf terug gezet.

) waarop ik de reactie krijg: " Nee helemaal niet wazig! Zuip gij nog maar wat meer! ". 
RusselNuwell schreef:...
En later bleek er ook nog een jongen achter de patatkraam te staan die me ooit heeft uitgevraagd omdat hij graag mijn lik-kwaliteiten wilde weten -jullie snappen het wel- en was daar destijds een beetje pissed om geweest. Ik zag op een gegeven moment dat hij het met zijn collega het over me had. Dus, wat doe je dan, patatjongen zieken!
En ik met mijn rare hoofd op hem afgestapt 'HEY M., ken je me nog? -big smile-'
'Ja eh, jij bent toch dat meisje uit V...'
'Ja, jij bent toch die jongen die mij ooit uitvroeg omdat je graag een ... wilde?'
Heb nog nooit een jongen zo snel zich schamend zien wegkijken.
.

.
rOcky_lofz schreef:de 1e keer dat ik niet meer weet wat er gebeurd is,
was ik samen met een vriendin,
wat er is gebeurd, is er gebeurd.
maar werd uiteindelijk wakker, in een huis met 3 andere jongens, ( ken ze verder niet ) en met haar...
later hadden we nog een aantal keren afgesproken.. maar weet nog steeds niet hoe ik daar ben gekomen, en wat er allemaal is gebeurd...