Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_e

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 08:43

Zo zat ik ooit bij een vriend van me achterop, en stak ik mn voeten tussen de spaken.
Toevallig had het er die avond nog over gegaan, en bijna iedereen had dat vroeger wel meegemaakt, dus dat moest ik ook nog proberen! _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:29

vroli1 schreef:
oeh daar speel je toch wel mee in toch mexx_lady?? :D ik bedoel .. je hebt hem toch niet laten lopen he :P

Jawel hij had een vriendin.
Ik ga het geluk niet verstoren, heb wel iedere keer geglimlacht als ik langs hem door liep :+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:41

Nou had ik gister een gala, en bij een gala horen uiteraard hakken. Ik de wc ingelopen die toch wel erg glad bleek te zijn, en 'bam', daar lig je dan. En de aller eerste reactie die ik kreeg was:
'MEISJE, ben je dronken?' :')

En later bleek er ook nog een jongen achter de patatkraam te staan die me ooit heeft uitgevraagd omdat hij graag mijn lik-kwaliteiten wilde weten -jullie snappen het wel- en was daar destijds een beetje pissed om geweest. Ik zag op een gegeven moment dat hij het met zijn collega het over me had. Dus, wat doe je dan, patatjongen zieken!
En ik met mijn rare hoofd op hem afgestapt 'HEY M., ken je me nog? -big smile-'
'Ja eh, jij bent toch dat meisje uit V...'
'Ja, jij bent toch die jongen die mij ooit uitvroeg omdat je graag een ... wilde?'

Heb nog nooit een jongen zo snel zich schamend zien wegkijken. :o

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:50

RusselNuwell schreef:
Nou had ik gister een gala, en bij een gala horen uiteraard hakken. Ik de wc ingelopen die toch wel erg glad bleek te zijn, en 'bam', daar lig je dan. En de aller eerste reactie die ik kreeg was:
'MEISJE, ben je dronken?' :')

En later bleek er ook nog een jongen achter de patatkraam te staan die me ooit heeft uitgevraagd omdat hij graag mijn lik-kwaliteiten wilde weten -jullie snappen het wel- en was daar destijds een beetje pissed om geweest. Ik zag op een gegeven moment dat hij het met zijn collega het over me had. Dus, wat doe je dan, patatjongen zieken!
'Ja, jij bent toch die jongen die mij ooit uitvroeg omdat je graag een ... wilde?'

_O-
Oooo zijn hoofd had ik willen zieeen!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 15:32

Geweldig!

Gister was ik toch wel een beetje ver weg en heb gedanst met een familielid van mijn vriendin!
Vent was 40 ofz en getrouwd, kende hem hélémaal niet, nog nooit gezien maar ach als je weg bent maakt leeftijd ook geen verschil meer!

Annisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:43

Hm, vorige week met vriendengroep in schuurtje,
Ik moest naar de wc, wankelend naar wc gekomen, wel met begeleiding... :o
Maar goed kwam weer terug, wilde bij vriend op schoot zitten, hij kreeg dus eerst een klap tegen zn hoofd omdat hij niet in de gaten had dat ik terug was... Arme jongen. Nou zat iemand anders er naast, dus ik moest tussen 2 stoelen door, maar ja, hoe doe je dat?
Heb ik er eerst 5minuten voor staan kijken, toen ik bedacht dat ze een grotere doorgang moesten maken, terwijl ik er makkelijk door kon, maar goed. Hun schuiven op, jaa en dan? Daar kon ik toch écht niet door hoor. Tot mn vriend me aan mn arm trok en van achter en duw kreeg, en hey, t lukte!! Tja moeilijk tussen 2 stoelen door lopen...

Oh ja, gister...
Zelfde vriendengroep alles. T was 3 uur, van mn vriend moesten we naar huis, maar dan moest ik nog eind fietsen, en dat wilde ik toch echt niet. Maar goed kwatier later, annisa kom, nu echt opstaan we gaan! (ik moest volgende dag 7.30 opstaan, dus vandaar) Uiteindelijk hebben ze me op getild, mn jas aan gedaan en buiten neer gezet. Maar t had geregend, dus mijn zadel was nat, en ja dat kon toch echt niet. Dus is mn vriend er maar op gaan zitten zodat ie droog werd... Over de terugreis hebben we totaal 3 kwatier over gedaan, normaal de helft korter... Werkelijk geen idee hoezo ... Maar goed, thuis beland, ga ik heel vrolijk vriendin wakker smsen...
We gingen vervolgens 5uur slapen, en toen kwam de wekker... Om half 8 (paard rijles)

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 21:02

Zwembewegingen op de grond maken, omdat alles zo draait dat het voelt als zee is ook wel een hele mooie :j :')

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 21:23

Na schuurfeest met zij 6'en terug. Iets teveel gedronken. En toen lagen we plots met zijn alle in de sloot, stopt er opeens een politie auto, stapt daar een agent uit, vraagt hij heel droog: liggen jullie lekker? Zeker jullie eerste keer stappen?

Paar dagen later loop ik in de stad met een vriendin komen we die agent tegen zegt hij hard op,: kijk die lag zaterdagavond samen met due andere in de sloot dus ik kei hard blozen haha

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:48

Net terug van kerstbufet. Mijn vader+ik+beetje alcohol=hele flauwe grappen. :+ Zag ik daar op de bufettafel toch wel een leuk uilenbeelde staan. Ik was ervan overtuigd, hoorde ook bij het bufet. Toen het nagerecht opgediend werd heeft mijn vader hem op mijn bord gezet, en toen kon ik het niet laten om er trots een rondje mee langs het bufet te lopen. :o Daarna toch maar braaf terug gezet.

LosseTeugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:06

met een vriendin een bad gevuld helemaal met sop

en onze schoenen er in gedaan en gewassen :')

wat hadden wij een lol <3

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:34

Er zitten echt geweldige dingen tussen :')

Ik denk dat na morgen er wel weer genoeg bij komen O:)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:50

haha, dat denk ik ook wel ja :=

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 07:21

Euhm.. :$

- Een vriendin die fietst, ik zit achterop en zij denkt dat ze wel tussen de paaltjes doorkan. Niet dus, erg pijnlijke knieen aan over gehouden.
- Een vriend die denkt dat ie een shagie kan draaien en tegelijkertijd op mijn fiets kan springen, niet dus.
- Standaard in een flat een verdieping te hoog aanbellen. Arme mensen die daar wonen.
- Halverwege het naar huis fietsen op de stoep gaan zitten en er echt niet meer af willen.
- Zo dubbel liggen dat je niet meer van de grond komt en roepen raap me op, wat iemand dan heel letterlijk neemt, iemand van hetzelfde niveau op dat moment. (die heeft een hernia denk ik..)
- Stop roepen tegen een vriend, die daarbij onmiddelijk van zijn fiets dondert. Dat was gewoon geniaal.
- Van die serieuze goede gesprekken voeren, maar allebei over iets anders praten.
- Een heel goed gesprek hebben met het kapsel van een vriend. Vriend kon het niet waarderen.
Hoi Egel, bevalt het een beetje op dat hoofd? Lijkt mij niet, met zo'n hoofd eronder.
Maar wel een lief hoofd toch? Oh wat zeg je, te veel gel in je stekels? Ik haal het er wel even uit.
En zo nog wat meer. Helaas kon het hoofd het niet waarderen dat ik zijn 'egel' ging aaien. :P
Oke zo dronken was ik niet, ik mag gewoon graag een beetje treiteren. :+

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 07:42

Oud&nieuw, kom maar op met die blunders van vannacht!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:49

Helaas geen bloopers hier. Ben nuchter moeten blijven :p

sorayaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 17:10

Haha nou gister was me een nacht!

Ik ging met een vriendin eerst bij andere vriendinnen gezellig zelfgemaakte hapjes eten met een drankje natuurlijk. Rond half 11 gingen die andere meiden naar Amsterdam toe gingen wij terug naar mijn huis toe. Daar nog het een en ander gedronken. Toen het 00.00 uur was, kregen we champagne, heeeele vieze. Mijn vriendin dronk er 4 achter elkaar leeg (niemand moest de champagne hebben omdat die zo vies was). Verder zaten we nog aan de 43 en rode wodka redbull. Ik hoefde niet meer, ik weet gelukkig wanneer ik moet stoppen met drank, zij niet, haha!

Om kwart voor 1 gingen we richting te stad fietsen, maar we moesten nog iemand ophalen, die we eerst natuurlijk niet konden bereiken. We hebben zo een uur over een fietstocht gedaan die eigenlijk 15 minuten duurt. Ik heb ontzettend hard gelachen. We waren nog niet mijn straat uit of ze lag alweer in de bosjes met fiets en al en ondertussen haar moeder aan de telefoon, om gelukkig nieuwjaar te wensen (en gewoon doorbellen). Ik had haar overeind geholpen en deden nog een poging, maar dat was voor korte duur, niet veel later lag ze weer in de bosjes, dit keer een prikkelbos! Mensen die voorbij fietste moesten heel hard lachen, want ze schreeuwde het uit (lachen en schreeuwen). Ik had haar wéér overeind geholpen, maar ze viel weer net zo hard achteruit, weer in de prikkelbosjes!

Toch geprobeert om weer te fietsen, dit keer ging het wel beter, ik durfde niet meer naast haar te fietsen, dus ik reed achter haar aan en schreeuwde elke keer als er een auto of een stoepje was. We waren bijna bij het huis van een vriend van ons, we stonden stil, omdat we niet precies wisten waar hij woonde. Ze stond voor overgebukt met een fiets en een telefoon in haar hand. Op het moment dat ik zei 'Pas op straks val je op je hoofd', viel ze dus op haar hoofd, heel dom dus! Nu heeft ze overal schrammen op haar gezicht (nu heeft ze erg veel spijt, ik moest vanmorgen zo hard lachen weer, gelukkig zij ook).

Ze moest nog perse uit daarna, met of zonder die schrammen op haar hoofd, nouja prima, we hadden kaarten dus ik vond ook wel dat we even moesten kijken (het ging ook al een stuk beter met haar). Wij gewacht op die vriend en even haar gezicht schoongemaakt en daarna gingen we naar de stad toe, gelukkig kwam ze wel binnen. We hadden gezegd dat ze die middag was gevallen met haar scooter.

Binnen vroeg iedereen aan haar wat er was gebeurd en iedereen keek haar na. Toen ze naar de wc ging zag ze pas hoe erg het eigenlijk was, daarna zijn we maar naar huis gegaan, het was toch nog erg gezellig!

Ik heb onwijs veel gelachen, ze brabbele aan één stuk door, kreeg een hele liefdesverklaring over hoe blij ze wel niet was met mij als een goede vriendin en dat 2012 ons jaar zou worden! Heel lief haha!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 17:24

Geen serieuze echte bloopers maar echt een avond om nooit te vergeten!

Eerst bij een vriend gaan eten en voordrinken waarbij ik na 3 grote glazen zwarte vodka rudbull vond dat ik nog helemaal niet wazig was! ( Ik was het ook écht niet ). Ik moest naar het WC en toen ik terug kwam flikker ik me daar over een zak met fotoalbums bij de deur! ( Niet gevallen de zetel vind me op :D ) waarop ik de reactie krijg: " Nee helemaal niet wazig! Zuip gij nog maar wat meer! ".

Toen op stap ik ben echt ontelbaar vaak over andere mensen hun voeten gevallen om dat in hun armen te vallen.. Helaas waren die jongen vaak niet al te knap =(

Eumh in het midden van de hele zaal je vriend zijn kerstcadeautje geven, een string.
Die jongen heeft zich geschaamd, en wij hebben gelachen!

Niet echt bloopers maar een heerlijke avond!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 20:29

Met kerstavond ging ik voor het eerst bij mijn schoonfamilie gourmetten, na het gourmetten vloeide de biertjes rijkelijk en ik werd iets te los maar kon me gelukkig nog redelijk nuchter houden'..
Dus wilde ik naar de WC gaan helaas had ik de deurpost verkeerd ingeschat waarop ik er keihard tegenaanliep en mijn balans verloor en tegen de schouw aan viel, kon mezelf nog net een beetje opvangen :')
Mijn leven is zo jammer soms... hahaha

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:54

RusselNuwell schreef:
...

Even een update over patatjongen, ik heb hem niet genoeg in schaamte gebracht. Hij heeft me vandaag ongeveer uitgevraagd (':

Weet niet of het echt dronkenschap was, of dat die jongen gewoon zo dom was:
Ik was bij de vriendengroep van mijn beste vriendin en haar vriend. Beste vriendin was misselijk, en ik heb daar pillen tegen van de dokter, aangezien ik dat ook vaak ben. Had deze pillen toevallig nog in mijn jaszak en haar een aangeboden. Haar vriend naar een van zijn vrienden gegaan 'ze gaat pillen halen!', waarop die vriend iets antwoordde als 'wat voor pillen?', waarop hij antwoorde dat ik xtc bij me had, de jongen zei tegen hem dat hij tegen mij ging zeggen dat hij naar de wc ging, en dan ging kijken of ik echt pillen had. Zie ik die jongen ineens naar me toerennen 'ja is de wc vrij'. Waarop hij vroeg of ik pillen bij me had, ik heel droog gezegd dat ik er net wat aan het zoeken was voor die vriendin. De jongen kijkt me met grote ogen aan, en vraagt me bloedserieus of ik XTC mee had. Ik die pillen laten zien en gezegd dat het een nieuw soort was, die kleiner dan normale was. Had hem er eigenlijk een aan moeten bieden, en kijken hoe hij zich ervan zou gaan gedragen. (':

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 22:16

haha ja inderdaad dan zou je meteen kunnen zien of ie een leugenaar is ':P als ie gaat doen alsof hij van de kaart is

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:06

ik laatst nog een hele leuke.. waren in de stad op stap, we gingen ergens heen waar ik nog niet eerder was geweest. gingen we naar de draaibar.. maarja ik had natuurlijk nooit in de gaten dat dat gekke ding draaide.. boem, daar lag ik hoor :+

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:41

nou... t is alweer een poosje geleden hoor... :o

maar ik had een keer op een zaterdag avond zoveel op..
dat ik niet eens meer wist, wat ik deed, waar ik was, met wie ik was etc.
in t begin van de avond met een paar collega's mee gegaan de kroeg in..
na een aantal van mixjes, biertjes, pure sterke drank etc.
was ik toch aardig dronken, maar dusdanig dat ik het niet meer wist en nog steeds niet weet..
( wat andere mij dus hebben verteld:)
heb ik een collega 2 keer gezoend, en dan niet zomaar een kusje,... nee direct met tong erbij..
vervolgens met dezelfde jongen mee gegaan naar zijn huis toe..
voor zijn deur weer gevallen,
door hem en zijn buurman opgetild naar binnen toe, en op de bank neer gelegd.
daar weer vervolgens alles onder gespuugd, toen andere collega;s er aan kwamen, ben ik in de auto getild.
naar mijn huis gereden, en netjes op mijn bed neer gelegd.

alleen moest ik de volgende dag, weer helemaal terug lopen, om mijn tas, mobiel, en fiets etc op te halen :')
dat was tevens de 1e keer dat ik gespuugd heb, een kater had, en de 2e keer dat ik niet meer weet wat er gebeurd is.

de 1e keer dat ik niet meer weet wat er gebeurd is,
was ik samen met een vriendin,
wat er is gebeurd, is er gebeurd.
maar werd uiteindelijk wakker, in een huis met 3 andere jongens, ( ken ze verder niet ) en met haar...
later hadden we nog een aantal keren afgesproken.. maar weet nog steeds niet hoe ik daar ben gekomen, en wat er allemaal is gebeurd...

tja.. zo maak je ook wel eens wat mee, en t was best gezellig soms :)

anneeep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:52

Samen met mn beste vriendinnetje fietsten we naar huis, lachen gieren brullen, tot we met sturen in elkaar zaten.. BAM lagen we beide ik op de straat, zij in het gras, Vriendin had het niet meer van het lachen.. Ik iets minder ik scheurde me enkelbanden :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:02

Tweede kerstavond, eerste kerst met vriendjelief :').
Heel gezellig gehad. Liep op mijn supergave pumps van 12 cm. Ging erg goed! s'avonds leek het ons wel gezellig om naar de kroeg te gaan. Harstikke leuk, lekkere wijntjes. Alleen die schoenen werden toch wat pijnlijk en mijn huis is 200 meter verderop :')
Vriendinnetje gestrikt of ik achterop mocht. Ging heel soepel. Alleen toen lag ik de grond, mijn hak helemaal kapot en heb nog steeds een dikke knie.

Leuk! Vooral als net de kroeg dicht is en iedereen buitenstaat.

Dit is de meest recente, maar ik maak wel vaker bloopers.

Zo was ik op de verjaardag van mijn beste vriendin ook redelijk aangeschoten en dan komen de verhalen en gaat mijn mond niet meer dicht. Alleen even vergeten dat een goede vriend van mij vader ook aanwezig was en ik aan hem heb uitgelegd hoe dronken je kan zijn en hoe aangeschoten ik was...
Heb er nog spijt van :')

En dit vind ik nog altijd echt de allerallerergste.
Ik samen met mijn beste vriendin gingen een avondje naar de stap. En er werd al snel gevraagd of we nog ergens frikandellen gingen bakken. Harstikke gezellig! Alleen de drankjes gingen hard dus de groep die over bleef werd steeds kleiner. Aan het einde waren alleen ik en Lin en een jongen over. Jongen kennen we trouwens erg goed hoor.
Mee naar zijn huis (1,5 km verderop). Daar aangekomen toch besloten met zijn 3en dat we erg moe waren en boven in zijn bed even en film gingen kijken. Er is werkelijk niks gebeurd, maar wij werden pas om 8 uur wakker. Zaten zijn vader en moeder daar al beneden _O- _O-.
Nu kan ik er om lachen op dat moment was ik in staat om uit het raam te klimmen en heel hard te rennen. Die ouders zullen ook wel gedacht hebben }>
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 23-01-12 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:04

rOcky_lofz schreef:
de 1e keer dat ik niet meer weet wat er gebeurd is,
was ik samen met een vriendin,
wat er is gebeurd, is er gebeurd.
maar werd uiteindelijk wakker, in een huis met 3 andere jongens, ( ken ze verder niet ) en met haar...
later hadden we nog een aantal keren afgesproken.. maar weet nog steeds niet hoe ik daar ben gekomen, en wat er allemaal is gebeurd...

Het zal wel aan mij liggen maar bij dit soort verhalen gaan m'n haren overeind staan.
Weet je vriendin ook niet meer wat er is gebeurd?