Extra grote gleuf.. _o- Hahah nee, ik krijg alleen nooit echt 'n pakket via eBay, alleen die grotere enveloppen.
moonfish13
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 17:21
Oh, ik had laatst transportbeschermers besteld. Een goede doos daarvoor was blijkbaar niet makkelijk. Eigenlijk was ik ze al bijna vergeten, dus bij het openen viel het kwartje pas.
Oh wat leuk dit topic! Ik ben sinds kort ook helemaal Ebay verslaafd. Al m'n sieraden waren zoek/stuk/niet leuk meer dus even heel wat nieuwe dingetjes ingeslagen!
Ik wil een nieuwe accu voor m'n camera erbij kopen, maar dat is zo'n nep goedkoop ding. Hij zal het niet heel lang doen maar dat geeft niet. Jullie enig idee of dit schadelijk kan zijn voor de camera zelf? (Nikon D3100)
Volgens mij heb ik daar eens een topic over gezien op bokt Nicky, even zoeken, ben zelf te lui Dat ding ook over die neppe accu's.
Wat verwachten jullie allemaal nog? Ik wacht inmiddels al 3 weken op 2 dingen
SimoneDV
Geplaatst: 22-08-11 18:12
leuke sieraden allemaal Ik heb er ook aardig wat kettingen vandaan
Ik heb ook een sieraden rekje, voor oorbellen dan die kan roteren.
ik krijg echt nog zoooo veel dingen binnen, maar zijn vooral allemaal kleine dingetjes voor sieraden maken maarja alles gaat wel per apart pakje (gaat m'n moeder leuk vinden )
Ik heb ook een 'neppe' accu en die doet het erg goed. Was wel met garantie ed en niet via ebay maar werkt top.
Vanaaf lekker gedressuurd, win had alleen op zn tong gebeten En we gaan woensdag nog een keer het parcour springen die van zondag wedstrijd. Wel een leuke extra oefening
minouesmee
Geplaatst: 22-08-11 21:31
ik heb geen oortjes meer, want die sloop ik allemaal dus werd tijd voor een nieuw paar. Telefoonhoesjes zijn ook erg nodig. Arme Winnie. O dat is wel leuk!