een klein buitje !!!! bij mij staat het zo wat blank en moest in de stromende regen de honden doen maar wel lekker voor de plantjes
Phylos
Geplaatst: 15-05-11 09:54
Zo ook hier behoorlijk wat regen, maar het staat nog niet blank gelukkig. De hond kwam wel verzopen binnen nadat hij uit was geweest en zit nu te blaffen in de bijkeuken omdat hij niet naar binnen mag
Hier schijnt de zon, maar daarachter zie ik wel een super donkere wolk. Hoor en zie op veel weersverwachtingen dat het weer behoorlijk warm gaat worden vanaf donderdag.
Hier heel de dag dikke donkere dreigende wolken maar geen druppel die er uit valt. In de zon was het trouwens erg warm,ondanks die harde wind.
marielle231
Geplaatst: 15-05-11 16:45
Bleh vies weer hier. Vanochtend gewekt door een hagelbui en daarna steeds normale buien
Tussen de buien door even snel de plantjes in de bakken gedaan met de hoop dat ze de wind overleven ( zit 7 hoog veel wind) Maar goed die regen was echt even nodig voor de plantjes buiten hopelijk snel weer lekker warm ( minimaal 25 graden) en een lekker zonnetje
Nou...hier heeft het vannacht even flink geplenst! Dat is inmiddels allemaal al weer verdwenen hoor, maar het gras heeft even water gekregen! Mooie dag verder, wolken afgewisseld met zon en temp. van denk 14/15 graden.
Hier is het de hele dag droog geweest. Wel veel wolken en het was ook niet echt warm.
pieteritus
Geplaatst: 15-05-11 20:58
Kan iemand mij even uitleggen wat hier gebeurt? Die grote gele bol is achter een grijs ding gaan zitten en nu valt er van dat spul uit, wat we normaal in een glas opdrinken. Oja, en het rommelt er een beetje bij....
Vanmiddag kwamen er uit die grijze dingen witte bolletjes die oplosten als ze de grond raakten. Erg vreemd!!!