Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:43

Ook zo aso, bij ons hebben ze het fietspad gemaakt van heel veel steentjes :?
Maargoed, tussen de weg en het fietspad zit nog wel wat ruimte, en als ik ga skaten, ga ik dus daar.
Veel auto's zie je toch een beetje afstand nemen, komt er ineens eentje voorbij die mij echt bijna raakte, met aanhanger ook nog.
Die was gewoon expres uitgeweken naar mij toe :?
Hoezo aso :n

Mereltje

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:08

Over skeeleren heb ik ook nog wel een aso voorbeeld.
Tijdje geleden reed ik in de auto over een 80 km weg. Kom ik daar ineens een grote groep skeelerende mensen tegen! Op de weg! En die gingen geen centimeter opzij. Vreselijk aso! Aso van mij dan weer: ben er hard toeterend achter gaan rijden tot ik er langs kon en heb toen wel even flink zitten schelden in het voorbij gaan en mijn middelvinger opgestoken.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:22

Mereltje schreef:
Over skeeleren heb ik ook nog wel een aso voorbeeld.
Tijdje geleden reed ik in de auto over een 80 km weg. Kom ik daar ineens een grote groep skeelerende mensen tegen! Op de weg! En die gingen geen centimeter opzij. Vreselijk aso! Aso van mij dan weer: ben er hard toeterend achter gaan rijden tot ik er langs kon en heb toen wel even flink zitten schelden in het voorbij gaan en mijn middelvinger opgestoken.

:n :n

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:23

Die middelvinger heeft ook geen nut, want skeeleren en lang achterom kijken is best lastig. :P

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:25

Als je met de trein reist kom je heel wat asociaal gedrag tegen helaas..

Mensen die absoluut onsmakelijk kauwgom kauwen, zodat de spetters bijna tegen je aan vliegen, tot harde muziek draaien, roken, blowen en drinken (alcohol). Ook een keer mee gemaakt dat een jongen bedreigd werd omdat hij zei dat hij het niet zo netjes vond hoe de jongen zich gedroeg in de trein. Helaas ook een keer (achteraf) gehoord dat een man in elkaar is geslagen nadat er iets is voor gevallen in de trein.
Mensen die met de fiets in stappen en je gewoon omver rijden etc.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:26

Niemand hoefde achterom te kijken hoor? Maar zoals ik al zei was het ook aso van mij.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:28

Mereltje schreef:
Niemand hoefde achterom te kijken hoor? Maar zoals ik al zei was het ook aso van mij.

Nee maar daarom vind ik het ook niet bijzonder aso, omdat wsl toch niemand het gezien heeft behalve jij. :P

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:30

Haha nou, ik deed het in het voorbijgaan dus ik denk dat ze het wel gezien hebben. Dus wel redelijk aso. Maargoed dat waren zij zelf ook behoorlijk

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 00:58

picobello schreef:
ElineS schreef:
Ik heb nog nooit een Ikea ijsje gehad... Na dit topic heb ik wel het gevoel dat ik die ervaring mis in mijn leven. Ik ga maar eens een ijsje eten bij de Ikea, zeer binnenkort.

Ik heb er ook nog nooit een gehad, en na dit topic weet ik zeker dat ik er nooit een zal nemen ;)

ik vind ze egt niet te vreten :+

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:04

Nou, dan hebben we van jouw hoorntje niks te vrezen..... :=

Maar er staan ook flessen curry en mosterd en zo, ook altijd leuk! :9

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:06

Oplossing: doe er een servetje tussen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:22

had vanmiddag weer zo een asociale doos achter mij op de snelweg......en maar bumperkleven joh.....uiteindelijk liet ik haar er langs....vervolgens pakt ze de verkeerde baan, moet er ineens weer voor douwen, gaat vol in de rem en is er uiteindelijk geen meter mee opgeschoten

zodat ik haar later op de 4 baans weg weer kon gaan inhalen ......
ze heeft uiteraard het loserhandje van mij gekregen.....

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 07:21

Wat ik ook aso vind, is dat wanneer wij bezoek hebben, mijn vriend voor zichzelf koekjes/vla/toetje of iets dergelijks gaat halen en dat voor onze neus op gaat eten.. :+

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:04

Anneert schreef:
Wat ik ook aso vind, is dat wanneer wij bezoek hebben, mijn vriend voor zichzelf koekjes/vla/toetje of iets dergelijks gaat halen en dat voor onze neus op gaat eten.. :+

Haha, maar dat is jouw paky aan ;)

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:30

Ik ben een stille mee lezer van het topic, en kom echt de meest asociale dingen tegen.

Ik wou er nu toch ook 1 zelf posten van wat ik vandaag meegemaakt heb wat ik ook vrij asociaal vond.

Ik had vandaag een moeder dochter uitje ( me vriend en me vader gingen samen naar de autorai dus me moeder en ik ook ergens heen).
Me moeder en ik vonden het wel weer eens leuk om naar artis te gaan samen. Zitten we in de middag bij het flamingo terras, daar heb je op de
tafeltjes een flesje stroop en een bus poedersuiker staan. Zit er de hele tijd een jong vrouwtje met het stroop flesje stroop op der vinger te doen en
op te likken, om vervolgens het daarna nog zo een 11x achter elkaar te doen, komt er zo een meisje van de bediening en zegt er wat van, ze houd op.
Dat meisje was nog geen 2 minuten weg of ze begon weer, totdat ze haar drinken had.

Me moeder en ik vonden dit allebei best wel asociaal

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 18:22

dat is inderdaad asociaal ja :S

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 20:55

getver dat is echt heel vies :r

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:37

corinepgek schreef:
Waar ik me wel soms aan kan ergeren is mensen die voorrang verlenen terwijl dat helemaal niet hoeft, de gene erachter verwacht het niet en klapt er soms bijna op, mensen komen op spoorwegovergangen stil te staan en dat soort gevaarlijke dingen. Vervolgens doe je zelf wel netjes voorrang verlenen en blijven ze stilstaan :\

Ach ja...

Ik doen dat eigenlijk heel vaak als het slecht weer is en er staat zo'n verregende fietser/voetganger. Ik vind dat zelf heel vervelend als je in de stromende regen staat bij een drukke kruising en het duurt een eeuwigheid voordat er een keer een gaatje is.

Maar ik vind sowieso dat de achterste moet opletten, opkuisingen moet ik vaak zat in de remmen voor mensen die geen voorrang hebben maar het wel nemen. En dan kan ik wel doorrijden maar dan delf ik toch het onderspit met mijn minuscule autotje zonder airbags :Y) . Ik ook echt een hekel aan mensen die geen afstand houden, soms werkt mijn gaspedaal dan ook niet meer heel raar O:) . Vaak verblind een bumperklever mij in het donker ook nog dus dan kan ik niet meer zien of ik wel uit kan wijken :roll:

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:57

Ohja.. Ik heb er nog èèn.. Wij hebben een jongen op school met een zeer ernstige ziekte.. Hij heeft altijd een trolley bij met medicijnen erin. Nou hebben een paar leerlingen eens zijn trolley afgepakt, ze wilden kijken wat er zou gebeuren.. Kreeg die jongen dus een hartaanval :\

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 00:31

Oeh ik weet er ook nog een! :D

Ik zat (enigsinds aangeschoten :o) in de trein naar Arnhem toe. Er stapte een jongen in en die ging per ongeluk op iemands voet staan die echt ineens verdwaald midden in het pad stond. De jongen die op zijn voet ging staan zij direct: Sorry! Gaat het? Springt meneer platvoet op (duidelijk stijf van de drugs); JA IK VERMOORD JE! STOMME #)(*&#@)($&*(&^!#@09 En die arme jongen schoot direct vol van angst naar de andere kant van de trein natuurlijk.. Kwam ik er met mn stomme kop doorheen: JA GVD! En NU moet je eens normaal doen.. Nouuu! Toen was ik natuurlijk het volgende slachtoffer := Ik zou verkracht worden en in een of andere goot gedumpt worden schreeuwde hij een paar keer naar me terwijl hij een beetje bewegingen maakte alsof hij me ging slaan.. Daarna ging hij weer op zijn bankje zitten mij de hele tijd boos aan kijken.. Ik had toen echt moeite om mijn lach in te houden omdat ik het gewoon zo triest vond dat hij zo deed (maar goed dat ik niet 100% helder was anders had ik het echt doodeng gevonden!). Uiteindelijk heeft die jongen waar ik voor opgekomen was me naar huis gelopen, was toch eigenlijk wel heel hard geschrokken achteraf. Vond dat zo raar van meneer platvoet.. Hij was er gewoon echt naar op zoek.. Wat drugs al wel niet doen zeg! (en alcohol ook, anders vraag ik me af of ik het lef had gehad er iets van te zeggen := Ik was niet dronken ofzo, maar had 2/3 biertjes op)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 00:32

Margoooo: Dat is echt bizar?! :oo Op wat voor school moet dat wel niet geweest zijn :n

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 00:38

Wat een rare school dat die jongen ook niet gewoon direct met tussenkomst van leraar zijn trolley terug had.

Ik zat laatst ook op een station waar ook een (waarschijnlijkstoned en dronken) man zat die begon om een gegeven moment tegen een jongen te schreeuwen die een beetje met zijn paraplu aan het tikken was op de grond. (ook niet hard of zo). Maar die smeet een paar minuten daarna ook een halfvol bierblikje op het spoor. Die mensen zijn echt gek. Was blij dat de trein er was en die man er niet instapte.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 12:08

Sommige paarden mensen zijn zwaaaaar asociaal :(

Reed ik vandaag weg bij stal met de auto, kom ik achter drie paarden te rijden. Nu is het een weggetje met aan beide kanten een sloot en niet eens breed genoeg om met 2 auto's te passeren. Op dat weggetje komen 2 of 3 uitritten uit, maar ipv dat ze daar even inrijden, rondje rijden en achter mij aansluiten... welneeeee blijven ze rustig in een trut-tempo doorrijden en kon ik er een kilometer achter blijven hangen.

Pfff... ga gewoon even opzij zeg! Doe ik ook netjes :j

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 12:58

Dat van school is wel heel aso, maarja, die jongens vergeten dat ook nooit meer :j

@Horsii_mine, Haha, dan schik je, wel lief dat hij je naar huis loopt. :(:)

@liedje89, De oplossing: met een oud barrel gaan rijden, en af en toe eventjes op die rem drukken. O:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:01

Veertje96 schreef:
@liedje89, De oplossing: met een oud barrel gaan rijden, en af en toe eventjes op die rem drukken. O:)

Levensmoe of zin in een flinke boete soms? >;)