Maargoed, tussen de weg en het fietspad zit nog wel wat ruimte, en als ik ga skaten, ga ik dus daar.
Veel auto's zie je toch een beetje afstand nemen, komt er ineens eentje voorbij die mij echt bijna raakte, met aanhanger ook nog.
Die was gewoon expres uitgeweken naar mij toe
Hoezo aso

. Ik ook echt een hekel aan mensen die geen afstand houden, soms werkt mijn gaspedaal dan ook niet meer heel raar
. Vaak verblind een bumperklever mij in het donker ook nog dus dan kan ik niet meer zien of ik wel uit kan wijken

) in de trein naar Arnhem toe. Er stapte een jongen in en die ging per ongeluk op iemands voet staan die echt ineens verdwaald midden in het pad stond. De jongen die op zijn voet ging staan zij direct: Sorry! Gaat het? Springt meneer platvoet op (duidelijk stijf van de drugs); JA IK VERMOORD JE! STOMME
(*&#@)($&*(&^!#@09 En die arme jongen schoot direct vol van angst naar de andere kant van de trein natuurlijk.. Kwam ik er met mn stomme kop doorheen: JA GVD! En NU moet je eens normaal doen.. Nouuu! Toen was ik natuurlijk het volgende slachtoffer
Op wat voor school moet dat wel niet geweest zijn