Jaime_ schreef:En waarom is dat nou juist zo'n probleem? Waarom mag je je eigen eerlijke mening niet geven en moet je die maar voor je houden?
@ engeltje, waarom krijg ik de indruk dat jij mij persoonlijk aanvalt? Ik vind het geen probleem hoor dat iemand een zak over mn hoofd heen photoshopt, als iemand dat grappig vind dan vind ik dat helemaal prima! Ik houd ook wel van een beetje zelfspot, zo heeft er n hele tijd n hele slechte foto van mij als profielfoto op hyves gedient.. Dus daar kan ik zeer zeker niet van wakker liggen.. Maar jouw opmerking "die foto met die zak over je kop stond je beter" klinkt niet echt vriendelijk, als je mij oerlelijk vind is dat jouw mening, primamaar die opmerking die je net maakt komt op mij over als een persoonlijke aanval.
Gefrustreerd ben ik niet trouwens, teleurgesteld wel
Ja en dat kon ik ook heel erg waarderen. Maar het is zo jammer dat je tussen de regels door dan gaat sneren naar je zusje. En dat komt heel frusty over.
Tuurlijk mag je vinden dat je jezelf knapper vindt, maar om een foto van je zusje erbij te plakken (waar ze ws niets vanaf weet) vind ik te ver gaan, hou t dan alleen bij tekst. Komt over als aandacht vragen imo