Dat ik elke keer denk ja nu ben ik wel weer een beetje beter, maar dat ik sinds vanochtend zo erg niet meer kan slikken van de keelpijn dat ik niet eens aan eten durf te denken.
M'n ene oor zit dicht. Al sinds gisteravond na het douchen. Niet hermetisch afgesloten maar had gehoopt dat m'n lichaam het water daar toch wel geabsorbeerd zou hebben nu.
Dat ik uiteindelijk voor niets een afspraak heb gemaakt bij de mondhyg want mijn tanden zijn door de orthodontist al bijna helemaal schoongemaakt. Nou ja, bezoekje aan de mondhyg kan geen kwaad.
Dat het weekend voorbij is. Dat het wéér regent. Dat ik chagrijnig ben. Dat ik moet werken.
Geloof wel dat dit het zo was....
Momo2
Geplaatst: 17-01-11 15:02
Fristi_ schreef:
Dat ik vandaag toch echt mn kamer moet gaan opruimen .. Bah
@ Momo: was je 2x in een plas modder gevallen ofzo ?
haha nee ik kwam net onder de douche weg en toen gooide mijn broer energey over me heen perongeluk zei hij nou ik weer onder de douche flikte hij precies hetzelfde weer wat was ik boos
djuulsie
Geplaatst: 17-01-11 15:11
Dat ik voor de 6e!!!!!!! keer mn HTC telefoon op ga sturen ter reparatie!!! (in 9 maanden)
Van die weinige slaap die ik heb gehad vannacht eigenlijk
Claudia78
Geplaatst: 17-01-11 16:18
Van de buurman die nu al 2 a 3 maanden aan een hokje van 3 bij 3 bezig is of zo... De hele dag dat getimmer en gedoe. Normaal zou ik het niet erg vinden maar ik heb ook een kleine meid van 2jaar