Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ambow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 02:01

Niet de grootste blunder, maar wel een fijne. :D

Het was vorige winter en jullie zullen je allemaal de verschrikkelijke sneeuw en gladheid nog wel herinneren. Ik had, zoals gewoonlijk, een keer ONTZETTENDE ruzie met mijn toenmalige vriend omdat ik hem zogenaamd negeerde en alleen maar aandacht gaf aan een hele goede vriend van me (nu mijn WEL lieve vriendje, hihi). Niks van waar, maar okee, dat vond hij. En wat hij vond was zo. Daarom moest hij me de hele tijd uitschelden en bijvoorbeeld expres met zijn fiets tegen me aan rijden omdat ík zo stom was. Mijn ex wilde heel hard wegfietsen en boos achterom roepen dat hij me haatte, denk ik, want voor hij zijn zin af kon maken ging hij KEIHARD onderuit en schoof zijn fiets zo in een slootje naast het dijkje. Hij bleef op de grond zitten en riep alleen nog maar boos: "Komen jullie me niet helpen!?"

Eh, nee, sorry. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 02:25

Horsii_mine schreef:
Fien__ schreef:
Haha ik weet niet,als dat al niet het einde van onze relatie zou betekenen,zou ik toch elke keer id slaapkamer niet anders kunnen dat hem in die zetel met mijn pakje aan voorstellen :')

Voor zn verjaardag een passend setje inclusief jarretels en hoge hakken? :Y) (word wel lastig voor iemand met schoenmaat 47... :'))

Precies wat ik mijn broer heb gegeven, met sinterklaas, nadat ik hem in mijn BH had betrapt die natuurlijk helemaal uitgelubbert was omdat ik maatje xs/ s ben en hij minimaal een L.. Hij was er serieus wel blij mee en draagt zn lingerie met carnaval elk jaar weer :D

xxLarella

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 03:30

Ik heb ooit een keer me ex al zoenend betrapt in een discotheek. Wou hem verrassen, ipv ik hem, verraste hij mij!!!

Ook ging een andere ex 's nachts naar de wc, (grote boodschap) toen had hij zoooveel toilettepapier gebruikt dat de wc verstopt raakte en overspoelde!!! Wat een bende toen zeg.. Hahaha hihi mocht het mooi zelf fixen....

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 04:23

blunder van mijn ex eerste nahct dat we samen sliepen viel die de trap af zo dronken als die was :+ :+

En dan nog denken dat ik ook wel trek had in een drukke nacht :(

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 09:10

Eshaa schreef:
Ik duik vooral niet in bed na 2 dagen iniedergeval , en ik typ onduidelijk vanwege autisme waardoor ik soms niet logisch door typ,sorry, dt wist je neit.

Ik wil niet vervelend overkomen, maar als je wat rustiger typt en je bericht nog eens na zou lezen, kom je zelf al achter een aantal fouten. In het begin van deze quote typ je namelijk 'niet' en aan het einde 'neit'. Heeft verder weinig met autisme te maken. Let wel, ik zeg niet dat je helemaal foutloos kan schrijven, maar er zullen wel het een en ander aan fouten opgelost kunnen worden. (ben zelf ook autistisch)

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:04

Na even nadenken kwam ik nog op twee blunders van een ex. Jongen in kwestie was mijn middelbare schoolvriendje en ik reed de paarden van zijn tante. Hij was beetje skater type. (dus te grote schoenen)

Op middag was hij ook bij de paarden en er moesten nog twee paarden uit de bak gehaald worden. Prima, meneer was niet bang voor paarden. (in tegenstelling tot sommige andere ex-en hier ;)) Dus hij pakt het paard bij het halster en zal de bak uit lopen, maar het was een drekbende, dus zijn schoenen zogen zich vast en het paard was enthousiast dus die liep al voouit. Dus meneer is op sokken door de blubber naar stal gelopen en we hebben later zijn schoenen nog eens moeten zoeken.

Dezelfde ex besloot ook een keer op mijn bijrijdpaard te gaan rijden. Prima. In stap ging alles goed en toen hij in draf ging kukelde hij voorover en liet hij de teugels los om zijn handen om zijn zaakje te klemmen. Het deed zo'n pijn. En ik maar roepen, ga op je kont zitten! En meneer was eigenwijs, die wou ook niet aan de longe, die moest gelijk los. En paardje vond het wel veel te leuk om even de beentje te strekken. ;) Dus het heeft even geduurd voordat de hele boel weer stil stond.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:44

daNiielle_ schreef:
Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had... :')
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes :'))
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had. :(:)

Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..

mijn ex vroeg het om de zelfde reden terug, maar ik ging altijd bij een recreatieplas zwemmen en had die ketting mee, was met vrienden, ik naar het vlot gezwommen en het hartje in het water gegooit, dagdag. Hij had een vlut ketting gegeven dus had zelf al een keer een nieuwe gekocht.

Eshaa schreef:
Ik duik vooral niet in bed na 2 dagen iniedergeval , en ik typ onduidelijk vanwege autisme waardoor ik soms niet logisch door typ,sorry, dt wist je neit.

dat zeg ik ook niet, maar je had het over meervoud, weer eens, dat zijn toch wel signaalwoorden die aan moeten geven dat je al met meerdere jongens ervaring hebt ;) Heeft dus ook niets te maken met onduidelijk typen.
Dan had je niet in meervoud moeten praten (zoals "ze")..
en ik typ ook niet foutloos, maar zet ook niet iets klakkeloos neer.

@Fiija
wow dat is wel heel l*llig zeg, ik heb een hekel eraan als mensen mij laten wachten, dan moet je maar niets afspreken.

@Marije88
Mijn vriendje beweerde dat hij kon paardrijden... Dus hij op het paard van mijn zus, 175m hoog :+ Daar viel die toen wel mooi vanaf want hij ging draven en dat beest liep maar klein rondje omdat hij zo zat te hobbelen, en natuurlijk kreeg het paard de schuld, watje :P

Mijn ex wilde leren paardrijden, liet teugels in draf uit zijn hand glijden, en trekt aan een teugel dus hij ging op een hele kleine volte draven, viel die ex op zijn kont, en toen pakte ik me pony maar, was een beetje sneu, daarna was hij gheel boos op mij, het was mijn schuld :+
En hij wilde ook leren menne, dus wij langs de weg maar hij luisterde nooit dus ik werd boos op hem, heeft die een half uur echt lopen janken.. :+
Hij ging een andere keer weer op de fjord van me zus, dus we hadden roze dekje opgedaan en wilde hem een roze sjaaltje omdoen, liep die naar mijn kamer en ging daar huilen. hoe meer verhalen hier, hoe meer er bij mij boven komt :P

indymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:56

echt wat een geweldig topic!
heb het helemaal door gelezen
echt geweldig

fiija

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:18

Al dat huilen! het lijkt de 66-jarige vriend van mijn moeder wel :r :r

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:35

Cadeau's terugvragen kon mijn ex ook heeeeel erg goed. Jaar later kwam ik zijn nieuwe meisje tegen, heb toen tegen haar gezegd: Wedden dat jij zo en zo ring van hem gehad hebt, met die en die inscriptie en dat en dat motiefje? Inclusief gebruikssporen? Meisje wist niet hoe snel ze um moest afdoen :') (had nog meer dingen wat hem de das om deed).

Zelfde ex wilde me laten zien hoe ik mezelf kon verdedigen. Been hier, arm daar en toen liet ie een scheet.. Heb blauw gelegen :')
ZELFDE ex :+ wilde eens op mijn powny na een wedstrijd. Daar wilde ik graag een foto van. Hij poseerde alleen ZO vreselijk dat de foto mislukte, evenals het verloop van de relatie :=

Andere ex (waar ik nog wel goed mee kan :') ) en ik waren een keer... bezig :o toen ie me opeens op mijn bil sloeg en riep 'who is your daddy know!!' :') _O- ik moest zo hard lachen (en hij ook) dat het moment nogal weg was :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:37

mijn ex me na een jaar niks van zich t laten horen mij in 1 keer ging bellen met de vraag of ik met hem af wou spreken want hij miste mij xD.....heb em bedankt en gezegd dat ik samen woonde en ging trouwen en dat hij mij verder niet meer hoefde t bellen :+ :')
dat vind ik echt zijn grootste blunder terwijl hij wist dat ik een nieuwe liefde heb..

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:24

Geweldig topic!

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:28

Roxxiejj schreef:
Cadeau's terugvragen kon mijn ex ook heeeeel erg goed. Jaar later kwam ik zijn nieuwe meisje tegen, heb toen tegen haar gezegd: Wedden dat jij zo en zo ring van hem gehad hebt, met die en die inscriptie en dat en dat motiefje? Inclusief gebruikssporen? Meisje wist niet hoe snel ze um moest afdoen :') (had nog meer dingen wat hem de das om deed).

Zelfde ex wilde me laten zien hoe ik mezelf kon verdedigen. Been hier, arm daar en toen liet ie een scheet.. Heb blauw gelegen :')
ZELFDE ex :+ wilde eens op mijn powny na een wedstrijd. Daar wilde ik graag een foto van. Hij poseerde alleen ZO vreselijk dat de foto mislukte, evenals het verloop van de relatie :=

Andere ex (waar ik nog wel goed mee kan :') ) en ik waren een keer... bezig :o toen ie me opeens op mijn bil sloeg en riep 'who is your daddy know!!' :') _O- ik moest zo hard lachen (en hij ook) dat het moment nogal weg was :')

Oh dat vind ik echt een afknapper :wave:

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:29

De grootste blunder van mijn ex? Dat hij vroeg of hij nog een kans kreeg..HAHAHA!!! Dacht ut niet!

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:34

Ohja mijn ex dacht hij supergoed kon rijden (auto)
Ik zei nog ; kijk uit hier zit zon heel gemeen bochtje.
- ja ik kan wel rijden hoor!

gevolg ; meneer reed de bocht leuk in, maar kwam er niet meer uit
dus over de stoep gevlogen en zo het bushokje in.
Hele auto naar de kl*te en band/velg kapot.
Toen ik van de zenuwen begon te lachen, heb ik toch wel even een volle lading gehad.

Toen nog een keer, stond die bij het stoplicht , voor ons een vriend in de auto met allemaal vriendinnen van mij, ( we gingen met 8 man naar de stad, dus 4 in de auto voor ons, en 4 in ''onze'' auto)
Hij zit een beetje om zih heen te kijken, en hoort een toeter van een auto.
Hij kijkt achterom om te zien wie er toetert maar geeft tegelijkertijd keihard gas.
Dus hij vloog zo bij zn vriend achter in de auto.

Toen ik daarom ook begon te lachen, was de liefde volgens mij wel een beetje over.

*Ohja en spullen terugvragen was meneer ook goed in,
Helaas voor hem dat ik mijn gouden oorbellen al in het zwembad had gegooit in Centerpars. :wave:
Dáág paar 100 euro. :+

yvanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:40

toen mijn ex vriendje mij voorstelde aan zijn ouders. was bijna het eerst was zijn ouders zeide, als de huiskamerdeuren dicht zit zijn wij bezig. dat wil je toch niet weten. :Y) :n moeder had ook een rokje aan van ik zie poes net niet, net panty's er onder met lieslaarzen als of ze van een tippel plaats geplukt was! en relatie heeft dus ook geen maand stand gehouden. Wat voelde ik me daar ongemakkelijk als meisje van 16!!!

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:47

Haha, geweldig topic, ga stuk. _O-

SanneHeidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:50

Mijn exvriend en ik gingen samen mijn teckel max uitlaten. Ik woon nog gewoon bij mijn ouders. Het had veel geregent buiten. Ondertussen was hij met een heel serieus gesprek bezig. over het werk of iets. Uiteindelijk liepen we terug naar ons huis.. ik struikelde over een losse steen maar viel niet. en hij vond dat toch oh zo grappig. Ik deed dus net alsof ik hem niet hoorde.

(bij ons zat een opstapje om de oprit op te komen, met van die houten balken en als dat nat is :P) Hij zet dus zijn voet op die balk. Hij wil verder lopen en maakt daar toch een enorme val. Hij viel voorover en lang uitgestrekt voor het raam van ons huis.

Ik lach in een scheur, mijn vader en moeder stonden voor het raam helemaal dubbel en mijn broer hing boven uit het raam en zei: '' Pikske? wa doede gij nou :P. Toen kon ik echt niet meer! Zal dat nooit vergeten.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:57

hmm, geen ex maar een gozer uit de kroeg...

Was me aant versieren maar had niet door dat ik daar met mijn ouders en wat andere mensen van de camping was.
Dus oudere en nogal wat jongere (16 tot 55 haha:P)
Wilt ie een "stoere" opmerking maken: goh die vent hiervoor he, die mag zn pedo pas wel eens gaan aanvragen, moet je dat nou zien flirten en lollig doen met die meisjes....

Uhm... mag ik je voorstellen, me vader, me moeder en enkele kennissen van de camping :D
(banketstaaf bleek later gewoon een vriendin te hebben, heel fijn :s )

Verder een ex die voor de lol op je wil duiken en je daarmee een gigantische kopstoot geeft...
En net zoals vele exen die denken dat je er niet achter komt als ze vreemd gaan... Echt wel.

Mandiiy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:07

Whahahaha geniaal SanneHeidy " Pikske? wa doede gij nou "

SanneHeidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:12

ja dat zijn echt de uitspraken van hem,

hij zei ook ooit tegen ons pap: Paa wa doede gij boiiiteeeee.
Hij is gewoon een aparte :P laten we het daarop houden

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:14

blijft leuk dit topic' nog n blunder van m'n scharrel: de voordeur niet meer open krijgen omdat ie te dronken is, vervolgens z'n kamerdeur ook niet meer open krijgen en dus maar via mijn kamer naar zijn kamer lopen, waar hij vervolgens over de hamsterkooi struikeld. En in z'n eigen kamer nog ff uit bed valt... Gelukkig is meneer daarna lekker gaan slapen :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:31

Haha geen ex scharrel was wel heel grappig :Y)

We zaten in de nachttrein naar huis. Ik, mijn vriend en die jongen en hij was behoorlijk dronken. Dus op het gegeven moment horen we ineens: "He! Er is iemand aan het kotsen!" Dus mijn vriend en ik kijken rond. He waar is *jongen*? Oh wacht! Daar is ie.. Zat ie stiekem te kotsen in een hoekje van de trein.. Gaat hij even later weer heel relaxed op zijn stoel zitten: Jonge?! Wie doet dat nou?! Dat is toch niet normaal zomaar in een hoekje van de trein kotsen :') Mijn vriend: Ehh.. Er zit iets op je schoen. OH JONGE?! Heeft hij zomaar over mijn schoen heen gekotst?!!! Nou je kon me oprapen :') Tussen mijn braakneigingen door zat ik echt te schateren van het lachen (ja ik vond het echt, echt heel vies.. Ik ging bijna over mijn nek van het geluid :P) Wel een beetje sneu voor de mensen die de trein op moesten ruimen en de mensen die nog langer in de trein moesten zitten :Y)

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:36

geniaal topic

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:40

roxiie schreef:
Ik val echt van m'n stoel van het lachen van sommige verhalen.

Mijn ex heeft ook een x iets heel stoms gehad.
Wij waren met school naar Oostenrijk te skiën, de meiden moesten bij de meiden slapen en de jongens bij de jongens.
Ik was bevriend met een meisje die ook een vriend had en die was weer een vriend van mijn (ex) vriend. ( snappen jullie em nog :7 )
We hadden dus afgesproken dat we zouden ruilen zodat ik bij mn (ex) vriend kon slapen en dat meisje ook bij haar vriend.
Iedereen had de spullen wel op de kamer neer gezet waar hij/zij oorspronkelijk zou slapen en wij sliepen dus op "mijn" kamer.
Mijn (ex) vriend kwam er achter dat z'n oplader van de telefoon ( telefoon was dus leeg) nog bij die andere twee op de kamer lag, dus die moest ie nog even ophalen. Die vriend en vriendin sliepen alleen wel hélemaal aan de andere kant van de gang, dus mijn ex heeeeeel voorzichting over de gang naar die andere kamer toe, hoort ie ineens iemand van de docenten/leiding. Meneer vlucht dus een kast in en trekt die deur dicht. MAAR die kasten konden alleen van buiten opengemaakt worden :+

Ik vond het wel wat lang duren, maar ach hij was vast met z'n vriend aan het ouwehoeren, dus ik maakte me er niet zo druk om :=
Toen ie na een uur nog niet terug was ben ik toch maar even gaan kijken.. :D

Deze vind ik echt GE-WEL-DIG _/-\o_

JessAndHope schreef:
Owkeeeeeej, wat ik nou weer meemaak _O-
Had me voor de lol es ingeschreven op een datesite, krijg ik een mail van een gozer die opzich wel ok was. Kijk ik in zn profiel, staat daar doodleuk dat meneer het wel 'lekker' vind om luiers te dragen, of ik daar aub door heen wil kijken _O-

_O- _O-