Mooie reclame!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:Ervaring?![]()
wiebke schreef:Ik krijg soms ook erg boze blikken van mijn onderbuurvrouw... maar ja, ik ben nu eenmaal een beetje luidruchtig en tja het duurt nu eenmaal een uurtje of drie.. wel met pauze hoor![]()
Kreeg een smsje van d'r, dat ze niet hoefde mee te genieten.. heb terug gestuurd : " Wil je hem een keer lenen? Dan weet je hoe het komt "
nee, geloof niet dat mijn buurvrouw blij van me wordt..maar ik soms ook niet van haar met haar te harde muziek aan. Ze moet zelf ook eens een keer gaan liggen b*llen dan vrolijkt ze vast weer op
Meliszy schreef:Haha. Nou houd jullie vast zo heb ik ook nog iets grappigs gehoord van mijn schoonmoeder laatst, mijn schoonmoeder had het weer van een vriendin van haar gehoord, die vriendin bracht haar kind naar school zoals elke dag. Was er een andere moeder geweest met een zoontje(jaar of 7) had die moeder gezegd tegen haar zoontje: doe mama maar een kus, had dat zoontje boos gezegd: nee hoor mama bah. Wat denk je nou dat je een kusje van mij krijgt! Ik zag gisteravond nog dat je papa zijn p'emel in je mond had!! Pff hahahaha ik zou toch emigreren als ik die vrouw was!!