1234 schreef:hier heeft het vanaf 18:00 weer flink gesneeuwd ben benieuwd hoeveel er morgen ligt!maar dat staat niet op buienradar dan?
Safiera schreef:Hier al de hele dag sneeuwloos (Venlo, noord/midden Limboland)bij mij ook sneeuwloos, de heledag al!
Heb het overleefd hoor Thea! En sleeen, ja is goed! Hier vanavond nog wat gesneeuwd, hoop dat er vannacht meer komt!
Ik hoorde van mijn zus dat er bij haar pas vandaag sneeuw is gevallen (den helder), terwijl er hier al sinds maandag een heel pak ligt. Raar!
Floortje88 schreef:Hier sneeuwt ook weer - UtrechtBest hard...Oow hier nog niet Dan zal het hier zo wel komen denk ik?
Floortje88 schreef:Hier sneeuwt ook weer - UtrechtBest hard...In Utrechtstad? Ik heb niets gezien rond dat tijdstip?
Vannacht sneeuw gevallen. Maar er reden ook strooiwagens/schuivers rond dus de wegen zijn redelijk te doen.
Hier ook niets bij, en de vorst is ook wat minder.Weg met die sneeuw troep, ik wil weer fatsoenlijk kunnen rijden in mijn bak.
het sneeut voor de eerste keer op mn verjaardag in 14 jaar had het nooit verwacht.vanmiddag schaatsen