Nou, de winkel waar ik was (Ziengs) had niet heel veel Gabor. En ook wederom veel hakken. En ook een hak van maar 4 cm mag niet. De rest was.. modelletje heel erg bejaard. Ga zeker op jacht naar nog meer toffe modellen van hun, maar was ook benieuwd of jullie nog verantwoorde doch leuke merken/modellen wisten
Wat een nette kleren zeg, ben ik jaloers op. Ik werk op een kinderdagverblijf, dus nette kleren op de baby groep is niet slim:(
Lon83
Geplaatst: 08-03-11 11:03
Ariebombarie schreef:
ART is niet mijn ding
Echt Arie, het jurkje dat ik er kocht is niet bepaald hun 'standaard-stijl', daar houd ik ook echt niet van... Flodderkleren over het algemeen. Ik zal kijken of ik binnenkort een fotootje kan maken
ART heeft heel soms mooie dingen, maar meestal heeft het wel een heel hoog artsy-partsy-45-year-old-mom-met-een-fascinatie-voor-astrologie-en-beeldjes-van-eenhoorns-gehalte. Brrr.
Ariebombarie
Geplaatst: 08-03-11 11:15
Kaka schreef:
ART heeft heel soms mooie dingen, maar meestal heeft het wel een heel hoog artsy-partsy-45-year-old-mom-met-een-fascinatie-voor-astrologie-en-beeldjes-van-eenhoorns-gehalte. Brrr.
ART is wel flodderig ja. Maar ze hebben soms net één leuk dingetje hangen. Vroegah was ik zo'n punkkid met wijde broeken, lange jassen etc. Toen kon ik daar nog wel scoren Nu... niet meer zo.
Mexx heeft nette pakken, zelf heb ik een heel leuk pak gekocht van Esprit. Bandolero heeft soms ook hele mooie dingen hangen. Is alleen wel prijzig buiten de sale om
Ariebombarie
Geplaatst: 10-03-11 11:29
SaNNeS88 schreef:
We is nelabberde kwaliteit
gezien de N naast de B zit op het toetsenbord zal ze wel Belabberd bedoelen
Heb een mooi pak van esprit en ze hebben nu ook wel leuke zomerse pakken bij de H&M.
Exit13
Geplaatst: 10-03-11 21:22
SaNNeS88 schreef:
We is nelabberde kwaliteit
Ik heb er een paar jaar geleden een mooi pak gekocht, maar wat er nu hangt is inderdaad niet echt goede kwaliteit...
Ik zag laatst een heel mooi donkerblauw pak bij Esprit, maar helaas was de broek weer eens te groot . Heb er wel een heel leuk jurkje en bolero gekocht!