ik ga verkleed als gruwel zuster

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Aaah een carnavalstopic dat ik nu pas ontdek...
Ook ik ben van de partij met carnaval, voornamelijk in Eindhoven en misschien wat omliggende dorpen.. Helaas kan ik maandag geen vrij krijgen, dus wordt zondag avond rustig aan doen
Maar de rest van de dagen lekker volle gas door het dolle![]()
En vind zelf dat ik echt een geweldig pakje heb, nog even het lef vinden om het ook werkelijk aan te durven:
http://www.globaliwear.com/images/28629.jpg
En dan moet er eigenlijk het catwomen maskertje nog bij, maar dat lijkt me zo beroerd zitten, dat ik gewoon kattenoortjes erbij heb gepakt
MissBonny schreef:Roomsch schreef:Wie gaat er allemaal naar Breda? En hoe is daar op zaterdagavond?
Hihi, voor het eerst carnavallen!
Ikke!
Schijnt op zaterdagavond drama te zijn! Dan komen alle mensen uit de buurt ens chijnt het té druk te zijn..
Ik ga ook maar dan al om 1300 tot 2300 ofzo. En zondag ga ik weer
Nee, juist niet de mensen uit de buurt.
Juist veel bovensloters. (wegens nachtnet met Breda).
Veel regionalen die ik ken, kiezen daarom op zaterdagavond voor een andere plaats.
Als het lekker weer is staan er veel mensen buiten, op de markt is ook muziek en dat is ook altijd heel gezellig.
Ik ga zo naar het gezondheidszorgcarnavalsbal.....
renee16 schreef:Aaah een carnavalstopic dat ik nu pas ontdek...
Ook ik ben van de partij met carnaval, voornamelijk in Eindhoven en misschien wat omliggende dorpen.. Helaas kan ik maandag geen vrij krijgen, dus wordt zondag avond rustig aan doen
Maar de rest van de dagen lekker volle gas door het dolle![]()
En vind zelf dat ik echt een geweldig pakje heb, nog even het lef vinden om het ook werkelijk aan te durven:
En dan moet er eigenlijk het catwomen maskertje nog bij, maar dat lijkt me zo beroerd zitten, dat ik gewoon kattenoortjes erbij heb gepakt