En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 12:07

Geerke, toevallig had ik net even wat gegeten wat verkeerd viel, dus dan loop ik toch wel even een tijdje krom van de misselijkheid en begin ik te zweten, te rillen en hang ik boven de pot (helaas kan ik bijna nooit meer echt de boel eruit gooien, sta alleen te kokhalzen) Dat is dus een dumping en dat duurt even, maar zakt vanzelf weer weg, maar dan voel je je echt even hondsberoerd en daarna ben ik even doodmoe. Zou nu eigenlijk naar stal gaan om te rijden, maar ik blijf nog even thuis, even bijkomen.

Nagano, zowiezo staan ze allemaal ruim van te voren op internet, maar of ze op tv ook herhaald worden weet ik niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:55

Dat is vervelend, maar als dat alles is.. :D
Laat je ook nog alles straktrekken? En op welk maatje dan? Nu heb je mijn maat, vind het echt supersuper knap. Heb er veel bewondering voor! Ik ga zo even op internet kijken.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:15

rockwitch schreef:
Geerke, toevallig had ik net even wat gegeten wat verkeerd viel, dus dan loop ik toch wel even een tijdje krom van de misselijkheid en begin ik te zweten, te rillen en hang ik boven de pot (helaas kan ik bijna nooit meer echt de boel eruit gooien, sta alleen te kokhalzen) Dat is dus een dumping en dat duurt even, maar zakt vanzelf weer weg, maar dan voel je je echt even hondsberoerd en daarna ben ik even doodmoe. Zou nu eigenlijk naar stal gaan om te rijden, maar ik blijf nog even thuis, even bijkomen.

Nagano, zowiezo staan ze allemaal ruim van te voren op internet, maar of ze op tv ook herhaald worden weet ik niet.

de aflevering die ik dus gezien heb is kompleet
od duren ze langer?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 19:07

De afleveringen duren idd ongeveer een half uurtje, dus het is wel compleet.
Suus, uiteindelijk zou ik het graag strak willen laten trekken, maar als je doorgestuurd wilt worden door het ziekenhuis moet je een jaar op een stabiel gewicht staan en dan is het nog maar de vraag of de verzekering het dan vergoed enzo, dus ik zal waarschijnlijk heel erg moeten gaan sparen.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:43

Oooh wat leuk, ik ga straks de afleveringen al eens kijken. Proficiat met je resultaat alvast, echt knap!
Hier staat er ook eindeliiijjkkk weer een 7 voor :) Heerlijk gevoel he!

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:17

Als stille meelezer zit ik klaar voor de TV. Knap van je Lieke! En nog veel succes.

Het hele verhaal van een vertekend zelfbeeld ken ik wel. Nadat ik 35kg afgevallen was liep mijn geest ook achter bij mijn lijf :D . Dat heeft vaak wat meer tijd nodig.

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:18

Liek, heb je al een tijdje niet gezien maar wat ben je de laatste maanden nog afgevallen zeg!
Echt super, je kan nu ook een heel ander soort kleding aan natuurlijk.
We kunnen nu bijna elkaars broeken aan :D

Ik zit voor de buis hoor, ben heel benieuwd.
Je stond ook op de foto in de Veroncia tv gids :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:26

Ik zit ook voor de TV. :j
Hele topic al stil meegelezen.
offtopic: Wat heb jij een knap paard zeg <3

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:28

Ha ik kijk nu, en ik dacht, hmm zou ze op bokt zitten? Even kijken en jahoor!

Ik heb me niet ingelezen, maar iig succes met alles!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:29

Lieke en Orlando, echt maatjes voor het leven. Dat zie je wel!
Volgens mij is het een hele grote steun voor je of niet?

Respect meis, maar dat weet je wel ;)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:40

ik zit ook te kijken!! :D

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:43

hee wat toevallig ik zit het programma te kijken en ik zie iemand met een paard voorbij komen en denk goh zou ze op bokt zitten ?? En toevallig zie ik het topic voorbij komen. Ik wil even zeggen dat ik ontzettend veelk respect heb voor je keuze om niet meer op je paard te rijden, dat vind ik echt heel erg knap +:)+ Verder wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met je operatie en ik hoop dat het je zal helpen :)

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:47

Ik zat net ook te kijken, en kom ineens dit topic tegen! Dapper dat je je verhaal zo durft te doen op TV! Heel veel succes verder!

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:48

Ik heb net het programma bij toeval gekeken. Ik wilde je veel succes wensen en vindt het heel knap van je!! Top Top Top!
Je kwam ook over als een ontzettend positief en leuk mens. :D

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:49

Zo, hé! Gaaf!

Wat knap van je dat je je zo kwetsbaar durft op te stellen. :D Ik vond dat je heel sterk overkwam, zelfs als je vertelt over de pesterijen van vroeger. Niet iedereen kan daar zo sterk over vertellen.

Ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen (en ook de andere kandidaten). ;)
Mooi paard heb je trouwens. Ik moest erg lachen dat je hem 'Hey bolle' noemt. :')

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:01

Ik heb even het topic snel doorgebladerd omdat ik te nieuwsgierig ben om de afleveringen af te wachten, maar wat zie je er goed uit nu! Knap hoor!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 22:36

Hey meiden pff weer ff confronterend hoor die beelden, ik heb ze al zovaak gezien, maar nu weet ik dat iedereen het heeft gezien.
Vond mijn paard er trouwens zoooo mooi op staan, lekker showen door die wij. Hij is inderdaad mijn grote steun en mijn alles. Toen ik niet goed in mijn vel zat was hij wel eens de enige reden waarom ik de deur uit ging, hij heeft me nodig.

Heb net even wat reacties op twitter gezien, best hard hoe sommige mensen oordelen. Maar als ik dan hier lees, dan is dat andere niet meer belangrijk, je hebt nou eenmaal hele domme mensen op de wereld.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:41

Niks van aantrekken!!!! Ik heb het gemist...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 22:42

Ach het staat op de site, je kan het altijd terug kijken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:44

Oh oke doe ik dat morgen ofzo.

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:47

Zonnetje81 schreef:
Niks van aantrekken!!!! Ik heb het gemist...

Inderdaad, jij weet beter! :)
Laat ze maar ouwehoeren joh..
Concentreer je op die prachtige, lovende complimenten hier. *\o/*

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:48

Op Twitter is zoveel te lezen, daar moet je je niks van aantrekken. Mensen oordelen snel en beseffen vervolgens niet hoe hard dat kan overkomen. Dat anonieme internet ook... Ik kan me indenken dat het heel heftig is om de beelden te zien. Je hebt zoveel meegemaakt, daar stond eigenlijk jouw oude 'ik'. Jouw vroeger.

Je doet hartstikke je best en je ziet er prachtig uit, je voelt je beter; geniet hier lekker van. Er zijn altijd en overal van die zeikzakken te vinden die menen dat ze hun brutale mening maar op 't net moeten gooien. :(

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 22:52

Is ook zo hoor, ik weet dat de mensen die belangrijk voor me zijn er anders over denken en dat zijn de meningen die moeten tellen. Maar goed ik denk dat iedereen wel weet dat de negatieve dingen langer blijven hangen als de positieve.

Als mensen dan neerzetten, wedden dat ze naast dat dieet gewoon nog vet veel zat te eten.
Of dat iemand neerzet dat ze keihard hebben gelachen omdat een jongen knorrend achter me aan gelopen heeft in de pauze. Tja dan denk je echt van mensen denk toch eens even na zeg.
Maar jullie hebben gelijk, van me af laten glijden en verder me er niks van aantrekken.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:59

heb ook gekeken, you go girl! *\o/* *\o/* *\o/*

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:59

Er is een heel topic vol met mensen die enorm veel bewondering voor je hebben, ik ook.
Dit soort mensen hou je toch,.. heel jammer, maar ach dat maakt mensen zoals jij weer extra bijzonder.

Ik moet het even op internet gaan kijken want manlief wilde de film 2012 zien. :(