Daisies schreef:Je moet wel een creditcard hebben ja
dan word dat hem al niet

en wat hier boven gezegt is indd waar dan ben je bijna 30 euro aan verzendkosten.
maar welke site kan ik ze dan beste halen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fionaf09 schreef:Daisies schreef:Je moet wel een creditcard hebben ja
dan word dat hem al niet![]()
en wat hier boven gezegt is indd waar dan ben je bijna 30 euro aan verzendkosten.
fionaf09 schreef:Daisies schreef:
dan word dat hem al niet![]()
Goedkoopst is aanbiedingen bij houden en er is op Uggs hyves iemand die ze voor +- 140/145 euro verkoopt
fionaf09 schreef:jaaa daarom koop ik liever nieuw,
Ooo leeuwarden heb ik ook in de buur gewoond in dokkum
http://www.bootsnederland.com//product_ ... a2cf803169
deze site zou die betrouwbaar wezen ?
bantu schreef:fionaf09 schreef:jaaa daarom koop ik liever nieuw,
Ooo leeuwarden heb ik ook in de buur gewoond in dokkum
http://www.bootsnederland.com//product_ ... a2cf803169
deze site zou die betrouwbaar wezen ?
Ken het niet.Maar lijkt mij persoonlijk niet heel betrouwbaar maar dat is meer gevoel eigenlijk.
fionaf09 schreef:Heeh, ben vanmiddag in groningen geweest, alle schoenenwinkels gehad. Heb die tommy hiflingers die ik wou gepast maar die zaten niet lekker, en heb shabbies gepast zaten veel te wijd egt zn regenlaars achtig, ook echte uggs gepakt die zaten werkelijk zaligmaar die prijs.
en ben bij dolcis, invito, bijenkorf en de rest van de schoenenwinkels in groningen geweest en niet kunnen slagen
Zwitsal schreef:fionaf09 schreef:Heeh, ben vanmiddag in groningen geweest, alle schoenenwinkels gehad. Heb die tommy hiflingers die ik wou gepast maar die zaten niet lekker, en heb shabbies gepast zaten veel te wijd egt zn regenlaars achtig, ook echte uggs gepakt die zaten werkelijk zaligmaar die prijs.
en ben bij dolcis, invito, bijenkorf en de rest van de schoenenwinkels in groningen geweest en niet kunnen slagen
welke tommy's heb je gepast?
jesito schreef:Heeft iemand nog een goede tip waar ik goede regenlaarzen kan krijgen waar mijn spekkuiten ook in passen?
Ik heb een flinke dikke kuit ten opzichte van mijn voetmaat.
Heb bij boerenbond, intratuin enzo al vanalles geprobeerd.
Zonder broek past het dan net, maar wil graag mijn broek erbij vrotten, anders is die nog nat.