Ik heet Julie... is Frans. ben naar mn oma genoemd
Sence
Geplaatst: 10-01-11 11:47
Toad schreef:
Mijn leerlingen hebben ook opvallende namen, nl:
Sverre Junior Mechteld Bodil Kakee Tjalle Djeura kan nu even niet op meer komen.. komt later vast wel.
Mechteld... Jak!
Urielle
Geplaatst: 10-01-11 12:36
Leorah schreef:
Ik ken een jongetje dat Boaz heet. Op zich hoor je die naam volgens mij wel vaker tegenwoordig, maar op de één of andere manier moet ik altijd denken aan een grote hond (Boaz, kom HIERR!!).
Moet ik onthouden voor de volgende, volgens mij krijg je dan een superbraaf luisterend kind
haha wat een namen zitten er tussen zeg! kakee, jee volgens mij word dat heel snel kakke...
naam uitzoeken vond ik nog best lastig hoor, uiteindelijk is het hier Finn geworden, betekent blond.....had hij bij de geboorte toch echt heel veel donker haar...eeuuhh kunnen we hem nog ruilen?? maar komt goed hoor, hij word steeds blonder!
Dochter van een oud collega van mij heet Heidi Kiekie (Juiste spelling! Kiekie). Een meisje met blond haar, 2 vlechtjes en loopt altijd in een rokje met sandalen en grote stippensokken. Arm kind!
Ik zag gisteren in de krant dat er een jongetje was geboren die Wolf heet, en zijn broertje (of zusje?) heet Raaf. Liefde voor dieren is blijkbaar groot....