KiWiKo schreef:russel schreef:Nee, dat meen je toch niet he?2,50....kan mij niet indenken.
Zakelijke geschillen kan je alsnog afhandelen, want het is een hoop geld. Misschien toch maar eens aan gaan beginnen? Voor mij staat dat los van elkaar, want een maand geleden was deze kwestie nog niet spelende en was het niet ongepast als je, zeker in de situatie die je nu zit, persoonlijk langs was gegaan om het geld te halen, desnoods met officiele brief. Dat is toch helemaal Kim?
En zeker weten dat als je fout zit, ben jij wel een bokker om luid en duidelijk je ongelijk te melden.
als ik persoonlijk langs was gegaan dan had ik op het pliesieburo gezeten............. want dat doet ze dus ook gewoon, heeft me ze zelf verteld......
IK kan dus niet persoonlijk langsgaan, maar op bireven en pb's reageert ze niet.... aangetekende brieven van mij haalt ze niet af........
Naa dan weet je toch ergens al wel genoeg? Iemand die niks te verbergen heeft die neemt brieven ed toch gewoon aan of ben ik nou gek... Ik heb alles met verbazing zitten lezen eerlijk gezegd, Kim lijkt me niet de persoon om dit soort dingen uit haar duim te zuigen, ze is mens genoeg om iedereen alle mogelijke kansen te geven, maar er is een grens. En dat dit dan al 4 jaar speelt, echt bizar.