ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:53

KiWiKo schreef:
russel schreef:
Nee, dat meen je toch niet he? :+ 2,50....kan mij niet indenken.
Zakelijke geschillen kan je alsnog afhandelen, want het is een hoop geld. Misschien toch maar eens aan gaan beginnen? Voor mij staat dat los van elkaar, want een maand geleden was deze kwestie nog niet spelende en was het niet ongepast als je, zeker in de situatie die je nu zit, persoonlijk langs was gegaan om het geld te halen, desnoods met officiele brief. Dat is toch helemaal Kim?
En zeker weten dat als je fout zit, ben jij wel een bokker om luid en duidelijk je ongelijk te melden.

als ik persoonlijk langs was gegaan dan had ik op het pliesieburo gezeten............. want dat doet ze dus ook gewoon, heeft me ze zelf verteld......

IK kan dus niet persoonlijk langsgaan, maar op bireven en pb's reageert ze niet.... aangetekende brieven van mij haalt ze niet af........

Naa dan weet je toch ergens al wel genoeg? Iemand die niks te verbergen heeft die neemt brieven ed toch gewoon aan of ben ik nou gek... Ik heb alles met verbazing zitten lezen eerlijk gezegd, Kim lijkt me niet de persoon om dit soort dingen uit haar duim te zuigen, ze is mens genoeg om iedereen alle mogelijke kansen te geven, maar er is een grens. En dat dit dan al 4 jaar speelt, echt bizar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:55

marise83 schreef:
eindelijk iemand die me begrijpt!

Daar gaat het mij in ieder geval niet in. Aan de inzameling doe ik uit principe dan ook niet mee.
Maar dat iemands ziekte in twijfel wordt getrokken terwijl mensen haar nieteens in het echt kennen..
Dat gaat imo te ver.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:56

Breghje: En het dan precies vandaag op bokt moeten verkondigen :D

Weet je, het is mss gewoon te lang geleden dat we nog eens een echt goede rel hebben gehad ala dat paardje daar, paloma, of zoiets, blijkbaar komen heel wat mensen toch juist voor zo'n dingen op bokt.

Er wordt gegooid met vage uitspraken, vage dinges over nog vagere PB's... en waarom? Omdat iemand al dood had moeten zijn dan? Is dat wat we willen?

Ik snap dit gewoon echt niet.

KiWiKo

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:59

naah,......... mijn ding is niet echt vaag hoor Poes :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:59

poes schreef:
Breghje: En het dan precies vandaag op bokt moeten verkondigen :D

Weet je, het is mss gewoon te lang geleden dat we nog eens een echt goede rel hebben gehad ala dat paardje daar, paloma, of zoiets, blijkbaar komen heel wat mensen toch juist voor zo'n dingen op bokt.

Er wordt gegooid met vage uitspraken, vage dinges over nog vagere PB's... en waarom? Omdat iemand al dood had moeten zijn dan? Is dat wat we willen?

Ik snap dit gewoon echt niet.

Dat is precies wat ik bedoel.
Waarom juist vandaag.. waarom in dit topic?

Kunnen we niet gewoon met z'n allen het beste proberen te hopen?
Misschien is het inderdaad hier en daar wat aangedikt, maar so be it. Verschillende bokkers kunnen bevestigen dat Nicky echt ziek is.
En mocht het meevallen, dan kunnen we met z'n allen blij zijn dat haar gezin nog even bij elkaar kan zijn.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:01

@cayenne dat is ook zo! Ik ken haar zelf niet, heb meerdere dingen gehoord/gelezen waardoor ik mn twijfels heb bij haar als persoon. Niet bij haar ziekte. Vind het dan ook echt heel erg waar ze door heen gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:01

Cayenne schreef:
Verschillende bokkers kunnen bevestigen dat Nicky echt ziek is.
Ik zie je dit al een paar keer zeggen, en niet om je aan te vallen hoor, maar wie/welke bokkers kunnen dit dan bevestigen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:02

KiWiKo schreef:

Maar wel heerlijk dat je dan na 4 lange jaren precies vandaag moet beslissen om het in DIT topic neer te schrijven. Als je al zolang niet aan je geld raakt, wrs nu dan ook niet meer zeker?

Ik trek voor niemand partij zi, maar ik vind het een beetje op een klopjacht lijken bijna, iedereen speculeert en zegt maar dingen en stuurt pb's en ja, allemaal zeer intrigerend om te lezen toch weer he?

Tis zondagavond zeker?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:02

KoudbloedKim schreef:
Cayenne schreef:
Verschillende bokkers kunnen bevestigen dat Nicky echt ziek is.
Ik zie je dit al een paar keer zeggen, en niet om je aan te vallen hoor, maar wie/welke bokkers kunnen dit dan bevestigen?

Dezelfde bokkers die het een aantal pagina's terug al zeiden.
Ik weet niet precies meer namen, maar oa Poes kent haar, en ik geloof Balou_k ook.
en zo zijn er nog een aantal.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:03

Goh... ik dacht dat de discussie al voorbij was :=

Wat verschrikkelijk dat dit gewoon in twijfel wordt getrokken. Wat betreft haar ziekte; alles wat er in dit topic geschreven is kan kloppen. Ik ken haar niet persoonlijk, maar werk in een verpleeghuis met een hospice erbij dus heb wel enig verstand van terminale/uitbehandelde patiënten en van oncologie.

Ik snap echt niet waar die twijfels vandaan komen zeg :?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:04

Cayenne schreef:
marise83 schreef:
eindelijk iemand die me begrijpt!

Daar gaat het mij in ieder geval niet in. Aan de inzameling doe ik uit principe dan ook niet mee.
Maar dat iemands ziekte in twijfel wordt getrokken terwijl mensen haar nieteens in het echt kennen..
Dat gaat imo te ver.

Maar er zijn hier wel mensen die TS ir kennen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:05

MamboBeach schreef:

en dat zei ik dus ook :D
alleen bedoel ik in de zin zoals TS dit topic ook schrijft :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:06

maar al zou je haar kennen, je kunt niet altijd aan de buitenkant zien hoe ziek iemand is. :n

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:07

Ik stem ook nog steeds ervoor dat Nicky de camera krijgt. Daar ben ik voor gegaan, en ik vind nog steeds, hoe dan ook, dat de camera haar gegund is. Dat sommige mensen dat niet vinden is jammer, maar ik blijf achter mijn beslissing staan.
Nicky, de camera is je echt gegund. Ik zou het fijn vinden als je hem toch nog wilt aannemen, alhoewel ik het ook zou snappen als je het niet meer wilt. De uiteindelijke keus is natuurlijk aan jou :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:08

nee....... sanp je dat niet verootjo??

hoeveel terminale patienten met een korte levensverwachtig krijgen thuis aanpassingen. hoeveel hartpatienten krijgen Herceptin voorgeschreven........ electrice rolstoel krijg je alleen maar al je er langdurig gebruik van maakt, en niet als je op korte termijn overlijd..........

aanpassingen in huis krijg je ook niet als je op korte termijn overlijd..........

Nick is hartpatient..... heeft al 3 hartaanvallen gehad, en die krijgt dan een medicijn voorgeschreven........... (waar overigens niet je haar van uit gaat vallen) die als bijwerking hartfalen heeft????????

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:08

Cayenne schreef:
MamboBeach schreef:

ja ik ken TS persoonlijk al 7 jaar !

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:09

In dat andere topic liep iemand rond die (volgens mij als arts, maar ben niet helemaal zeker) op een afdeling werkte in dat ziekenhuis waar Nicky behandeld wordt, en die bevestigde een heel groot deel van dat verhaal, Kim. Dat klonk me heel plausibel.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:10

Cayenne schreef:
MamboBeach schreef:

Maar dus ook mensen die wel iets anders denken.
Kijk, ik ga ook van het goede van de mens uit maar ik vind het wel opvallend.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:10

poes schreef:
KiWiKo schreef:

Maar wel heerlijk dat je dan na 4 lange jaren precies vandaag moet beslissen om het in DIT topic neer te schrijven. Als je al zolang niet aan je geld raakt, wrs nu dan ook niet meer zeker?

Ik trek voor niemand partij zi, maar ik vind het een beetje op een klopjacht lijken bijna, iedereen speculeert en zegt maar dingen en stuurt pb's en ja, allemaal zeer intrigerend om te lezen toch weer he?

Tis zondagavond zeker?

zoals ik al zei poes........... ik ben al 4 jaar bezig met aardig innen :) maar het lukt me niet :) en nu na zo een bedelding.......... denk ik dat ik het maar eens anders moet gaan doen.......

gewoonweg omdat mensen hier hun geld in stoppen, geld waar ze hard voor moeten werken

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:12

KiWiKo schreef:
ja ik ken TS persoonlijk al 7 jaar !

De manier waarop je schrijft is nogal veroordelend terwijl je blijkbaar toch niet alle details kent.
Dat je door haar bent opgelicht bent, is vervelend, maar zolang je geen officiele dokter bent of bij alle ziekteprocessen bent geweest van de TS, vind ik je nogal kwalijke uitspraken doen.
en blijkbaar heb je haar de laatste tijd toch niet gezien, dus het lijkt me ook niet dat je op dit moment persoonlijk op de hoogte bent van haar medische toestand :)

HorseTopShop

Diegene die positieve dingen zeggen, geven aan haar niet irl te kennen. Ik maak me zorgen om het feit dat de mensen die TS irl kennen, juist negatieve dingen over haar zeggen.
Ik blijf bij mijn eerdere bericht waarin ik steun betuig, maar ik heb zeker wel mijn twijfels gekregen bij dit verhaal. Ze zal vast wel ziek zijn, maar ik geloof dat er het e.e.a. niet klopt. Ook om het feit dat er meerdere mensen zijn die haar gratis dingen hebben gegeven enzo.

Anoniem