Belachelijk soms inderdaad Urselin. Als ik iets nodig heb bestel ik het liever in de UK als hier in NL. Via ebay heb ik het altijd binnen 4 dagen en in NL laten ze je rustig wachten zonder iets te laten weten.
Ik heb laatst voer besteld uit de UK. 30 kg voor 100 euro aan huis geleverd. In nederland betaal ik daar 150 euro voor en dan moet ik het zelf halen. Het was zelfs zo dat een zak niet op voorraad was en die werd kosteloos later thuisbezorgd. Terwijl verzenden al iets van 15 euro was... Dat noem ik service..
viefdepief
Geplaatst: 29-05-11 12:29
Dat scheelt ook veel!!
Die 223 is het getal wat achter mijn naam staat Geloof dat dit het cijfer is van je hoeveelheid aankopen? Zit al wel een paar jaar op Ebay
Dat is idd een nette service Moonfish13 Scheelt ook veel geld!
Volgens mij is het nummer wat je achter je naam hebt, het aantal keer feedback. Ik heb 35 keer feedback ontvangen, maar geloof dat ik van een aantal verkopers geen feedback heb ontvangen in het verleden.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-11 12:32
Net even een DS lite oplader gekocht via NL ebay die is gister stuk gegaan
viefdepief
Geplaatst: 29-05-11 12:32
Oww dat wist ik iet Maar dan zullen het er waarschijnlijk nog wel wat meer zijn, iig goed verslaafd dacht ik zo !
moonfish13
Geplaatst: 29-05-11 12:33
Ja echt belachelijk, lang leve ebay.
Mijn Salomon schoenen moeten uit de USA komen, hopelijk zijn ze er snel.. Ik kijk als ik iets nodig heb altijd eerst op ebay en dan op webshops in NL. Vaak scheelt het toch een stuk, en zoals ik eerder zei heb ik het vaak veel eerder in huis uit de UK als hier in NL.
Lifaya, wij waren een kabeltje van onze nintendo kwijt. Een ding van minstens 10 jaar oud, en ja hoor op ebay voor 5 euro inclusief een nieuw kabeltje.
Twaalf
Geplaatst: 29-05-11 12:35
viefdepief schreef:
Oww dat wist ik iet Maar dan zullen het er waarschijnlijk nog wel wat meer zijn, iig goed verslaafd dacht ik zo !
Ebay is gewoon the best haha Net ook nog een DS XL pen gekocht, die had ik niet heb maar meteen een roze genomen alles is direct betaald en verwacht het in 3 dagen
moonfish13
Geplaatst: 29-05-11 12:41
Ik heb zo'n kaartje tegenwoordig voor mijn DS, ook wel fijn opzich. Zo bij de buren even een zooitje spelletjes van de computer halen.
Via Ebay een pandora murano besteld die hier niet te krijgen zijn. Vanuit Australie maandag verzonden vrijdag in huis! En dat voor nog geen 3 euro verzendkosten!
Hoe kun je omrekenen hoeveel je precies voor iets zal betalen? Ik zag namelijk een headset voor samsung star (mijne is overleden helaas) voor maar 2 dollar ofzo, en dan kwam er 1 dollar aan verzendkosten bij. In nederland kost een nieuwe 20 euro, vandaar..
pff ik ben echt verslaafd. Maar melanie 31 feedbacks.... Ik doe alleen maar goedkope oorbellen En net een KK trens gewonnen voor 15incl verzenden Zit alleeen te azen op 'merk' spul
moonfish13
Geplaatst: 30-05-11 13:44
Ik ook wel colette, eigenlijk alleen maar goedkoop merkspul. Zo even naar paard.
ik baal, al op de 24e betaald voor mn zadel en nu complete radiostilte van de verkoper, heb vandaag een niet zo aardig mailtje gestuurd dat als ik niet binnen 2 dgn goed nieuws krijg ik Ebay ga inschakelen.
Gowlan
Geplaatst: 30-05-11 17:27
cissy schreef:
ik baal, al op de 24e betaald voor mn zadel en nu complete radiostilte van de verkoper, heb vandaag een niet zo aardig mailtje gestuurd dat als ik niet binnen 2 dgn goed nieuws krijg ik Ebay ga inschakelen.