Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:Maar efaa wat noem jij dan weinig?
Zoals ik zeg, van 50 euro eten wij elke dag vlees (ja ik kan niet zonder) aardappels/rijst/pasta en groente. Chips hebben we ook altijd wel net als iets lekkers.
Equimotion schreef:Groei je dan niet vanzelf helemaal dicht?
Als ik met mijn vriend mee-eet ben ik over 2 jaar net zo breed als ik hoog ben
efaa schreef:ik geloof wel dat je goedkoop ook hele lekker kan eten (enbij ons is het ook niet altijd duur) maar we eten wel veel
bijv als we rosti rondjes eten met zn tween 1 zak, een pot erwtjes en ieder 2 stukken vlees.
dat vind ik best veel omdat ik vroeger toen ik op kamer woonde daar met 4 mensen van kan eten, snapje dat is het verschil
dan maken we het voor ons zelf ook meteen duurder, niet dat dat beter is is maar porties zijn gewoon te groot
efaa schreef:allebei, maakt inprincipe niet uit wat voor vlees, heb komt ook omdat ze vaak per meer verpakt zijn in de supermarkt. en mn vriend wil zowieso 2 stukken. als er toevallig een bakje is van 3 dan pak ik dat maar meestal is het dan 4 of zelfs 5 (in dat geval is de hond heel erg blij)
ik heb sinds kort dat ik zon bak van 5 gewoon los verpak in de diepvries zodat ik kan pakken hoeveel ik wil, dat werkt al een stuk beter
maar wij zijn zowieso wel grote avond eters hoor.