ik ben gisteren weer geweest was helaas wat minder, stonden wel waaaaanzinnig mooie pumps! alleen hadden ze mijn maat niet meer.. waren zwart kant, met een hoog plateau.. whoa te mooi..
oudaccountx
Geplaatst: 01-04-10 22:44
Het is gewoon soort van H&M, Zarah(ofzo?) etc. kleding. Maar dan goedkoop..
Ik heb een bikini gekocht daar, voordat er in andere winkels bikini's werden verkocht die in het midden gedraaid zit. ik zie ze nu bij river island(50 euro topje+broekje) en h&m (23 euro topje+broekje) primark prijs: 6 euro topje+broekje. oooohjawel, dat is een goede koop!
Ik vind het jammer dat je daar bijna geen losse maten kunt kopen.. Ik had van broekje maat 36 en van topje 40.. En veel bikini's waren met sluiting, dus dan was de omtrek veeeeel te wijd! Qua omtrek van topje moest ik 34 hebben
WonderWanita
Geplaatst: 02-04-10 08:42
@ Dramaqueen: Die zag ik ook! Was wel mijn maat maar vond ze teveel lijken op wat ik al had. Maar ze waren echt prachtig!
Ik ga morgen waarschijnlijk weer, ze hebben echt leuke kleding! En de kwaliteit vind ik voor de prijs die je ervoor betaald ook goed. En de kassa vind ik opzich ook snel gaan, zoiets zouden ze ook bij de H&M enzo omoeten hebben! Meestal sta ik daar een half uur in de rij en bij de Primark hooguit 10 minuten.
Wishper
Geplaatst: 02-04-10 16:02
Ik zit eraan te denken morgenvroeg te gaan ! Heeft er iemand nog tips.. iets dat ik écht niet mag missen ?? (heb vaak het probleem dat ik door drukte en grootte van de winkel vanalles over het hoofd zie )
Destino, hoeveel kostte die géweldige tas ?
Whild
Geplaatst: 02-04-10 16:17
Oooh, ik word helemaal kriebelig van dit topic en de leuke foto's op de laatste paar pagina's! Helaas woon ik helemaal in het Zuiden dus we gaan om de 3 maanden ongeveer met een vast groepje meiden naar Primark bij wijze van dagtrip. Volgende week vrijdag gaan we voor het eerst naar de Primark in Luik, ik ben superbenieuwd! Sowieso besparen we letterlijk úren met reizen, dus lekker veel tijd om te shoppen! We hebben altijd dat we helemaal zenuwachtig worden als we de roltrappen van Alexandrium opgaan en dan helemaal hyperchaotisch als we de winkel in gaan en als we weer naar buiten komen; helemaal leeg en slap en misselijk hahaha. Echt waar.. wat een fenomeen! Ik vind het echt een geweldige winkel en aan de ene kant wenste ik dat hij wat dichterbij lag, maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk om je er zo op te verheugen. Ik denk dat de mensen die er om de zoveel dagen even naar binnen hoppen; helemaal niet kunnen begrijpen hoe het voelt voor mij haha.
Leuk zeg! Tas is er trouwens in 4 verschillende kleuren, met verschillende prints! Deze kleur is met bruin Je hebt er 1 met grijs, 1 met zwart en 1 met wit!
een riem, 2 paar slippers, armbandje, sloffen, T-shirt, topje, legging, en een stapel ondergoed.
Mn zusje heeft nog meer gekocht en schoeisel kunnen we delen
De broeken zaten niet mooi helaas.
Jeszica
Geplaatst: 02-04-10 17:43
_Micha_ schreef:
Dit is al veel langer bekend hoor Jeszica...
Het is alleen nooit officieel door Primark zelf bevestigd. Ook in hun persberichten over cijfers geven ze aan vooralsnog geen plannen te hebben om in Nederland een nieuw filiaal te openen.. Vandaar.
Peche_
Geplaatst: 02-04-10 17:59
Ik ben er vandaag voor de 1e keer geweest. Woah, ik wist niet wat ik mee maakte, de rij stond tot aan de deur en dan een rondje door de winkel, en boven was het precies hetzelfe. Overal lagen volle tassen die mensen hadden achtergelaten en veel lag op de grond. Van de schoenen waren alleen maat 37 en 38 ernog, andere maten lagen op de grond door de winkel Uiteindelijk wel 1 bh, 2 onderbroeken, 1 shirt, 1 strandtas, 1 badjas, 1 paar sloffen en 2 paar slippers gekocht. En dat door 50 eu
Het is leuk voor 1 keer, maar ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.
Kinderen zijn dit weekend bij opa en oma dus ik heb manlief meegesleept naar Luik. T was niet zo enorm druk, ja bij de kassa en pashokjes, maar geen ravage ofzo in de winkel. We kwamen met 5 tassen buiten, kleding voor het hele gezin (5personen) en een kingsize dekbed voor 310 euro.
Ik ben vandaag geweest Het was echt stervesdruk, maar goed, het was de moeite waard Ik was uiteindelijk 87 euro nogwat kwijt, zal eer deze dagen wel even een foto maken
jameyskatje
Geplaatst: 02-04-10 19:13
Destino schreef:
Kleine tasje
deze heb ik in het bruin gekocht!! hartstikke leuk en handig