Ik ben een dagje eerder dan m'n reisgenootjes op de bestemming, scheelde veel geld.
Maar moet toch wat eten. Vond het best gek, maar nu ik zit ook wel prima. Lekker mensen kijken.

Jullie nog dingen alleen gedaan de laaste tijd?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Haha klopt! De eerste dag op Kreta moet ik altijd m'n favoriete gerechten bestellen. Gevulde wijnbladeren en moussakaZie ik moussaka
Ghostattack schreef:Lekker!
Ik ben laatst weer 2x alleen naar een concert geweest en wezen shoppen. Was wel overprikkeld daarna
Roosch schreef:Uit eten in je uppie blijf ik stom vinden. Ik ben nu in m'n eentje op vakantie en alles gaat altijd prima, maar de avonden blijf ik leuker vinden met z'n tweeën. Nu loop ik naar het buffet, ga eten en plof dan met een boek op de hotelkamer. Ik ken meer mensen die dit stukje van het alleen reizen niet leuk vinden.
Het ligt er ook wel wat aan waar je bent denk ik. Ik zit lekker in een all inclusive hotel en ze zijn hier echt wel aan gewend en de bediening is extra vriendelijk. Neem een boek mee of zoiets en ook het eten gaat vanzelf..
Goed van je dat je zelf wat gaat ondernemen Vera, het is nergens voor nodig om je leven op pauze te zetten inderdaad. Alleen dingen doen heeft echt zn voordelen!
Je kunt zelf eten en drinken wanneer je wil, ondernemen wat en wanneer je wil zonder een compromis te moeten sluiten, precies zolang slapen als je wil.. go get them!
Veraaaaah schreef:Ik ga me ook rustig melden in het topic. Mijn relatie is recentelijk uitgegaan. Ik ben dol op reizen / op vakantie gaan. Maar ik zal nu dus toch dingen alleen moeten gaan ondernemen. Ik ga niet mijn leven op pauze zetten omdat de relatie over is.
Vreemde vind ik: ik ga graag alleen ergens lunchen maar alleen uit eten gaan vind ik dan weer spannend. Toch bang dat mensen me aankijken en oordelen?
Hoe doen jullie die eerste (zure) stappen?