Ging sowieso niet helemaal goed met de NS. Net 10 minuten stil gestaan, denk dat er iets van blikseminslag was geweest: slagbomen waren volgens mijn vader zomaar dicht. En alle seinlichten waren uit..
Ik hoop niet dat ik vertraging heb zo, want ik heb me verslapen, dus ben al laat ik werd wakker op het tijdstip dat ik weg moest ik heb no nooit zo kort gedoucht
Vanochtend was er een gaslek op station in Roosendaal, ze wisten niet hoelang het ging duren..en hoelang het duurde voor er bussen in werden gezet. Dus ik maar na huis gegaan, thuis aangekomen was het alweer opgelost. Dus niet terug he
Over kleine kinderen gesproken: ik reed vanmiddag van Utrecht naar Rotterdam, en bij Rotterdam CS werd dus omgeroepen dat het het eindpunt van de trein was, dus eigenlijk het standaard praatje. Sluiten ze af met de woorden: "Vergeet u bij het verlaten van de trein uw bezittingen niet mee te nemen, zoals tassen, jassen, paraplu's, en als u ze mee heeft, vergeet dan ook uw kinderen niet"
Dat heb ik ook wel eens gehoord maar ik zat me kapot te ergeren deze rit, dus ben van coupé gewisseld. Kind zat non stop te jengelen, ouders heel luid te praten, twee anderen te bellen, 3 muziekjes door elkaar, iemand nogal hard te neurien en iemand te trommelen/tikken kon ik ff niet hebben dus ben naar normale coupé gegaan, en daar was het nog rustiger ook
Alleen bij de NS-site. Als ik op Aanpassingen voor blinden en slechtzienden klik, dan gaat hij eventjes heel snel naar de normale site, en dan weer terug
Misschien even je cookies etc. verwijderen en opnieuw opstarten, dat wil vaak ook wel helpen.
SimoneDV
Geplaatst: 26-11-09 20:25
jeetje het was echt druk vandaag zeg!
Vanmorgen trein van 8.11 van alexander naar utrecht gewoon de hele weg moeten staan terwijl ik nog naar voren was gelopen. En vanmiddag de trein terug van 14.48 (die iets later vertrok) had ik nog net een plekje maar anderen moesten ook staan. Terwijl je zou zeggen dat het rond die tijd niet zo vol is. En ook allemaal herrie in de stilte coupé.
Vanmorgen om half 7 (weeer) iemand in Wijhe voor de trein gesprongen. Brandweer, ambulance, alles er direct bij. Viel me op hoe snel ze ter plaatse waren. Maar getverderrie, stond ik daar, in de stromende regen, drama alom. Heb er nog steeds de kriebels van, vind het ook zooooo vreselijk voor de machinist, bah!!
Inmiddels maar met auto naar Zwolle en vanaf daar met de trein naar Groningen en inmiddels (wel te laat) op mijn werk belandt.