En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:15

cremellogek schreef:
Mijn vriend had nooit iets met paarden. Hij heeft een huis met stallen gekocht voor mij, staat 's avonds na z'n werk nog uit te mesten, dat doe je niet als je niet gek op iemand ben..

ooit gedacht dat dit uit schuld gevoel kan zijn??
aangezien het al vanaf begin af aan bezig was, kan dit best zo zijn

ik zeg niet dat je niet moet proberen, of wel, dat laat ik aan jezelf over, maar dit schoot er wel door mijn hoofd

Sees

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:36

TS, hadden jullie een sexdip van 4 jaar?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:03

Ik ben wel benieuwd of jullie nou in therapie gaan. De oorzaak aanpakken lijkt me wel een voorwaarde om hier goed uit te komen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:15

cremellogek schreef:
En ons seksleven heeft inderdaad een enorme dip gehad, wat grotendeels aanleiding is geweest voor hem om het bij een ander te zoeken.

He? Maar jullie hebben toch al even lang een relatie?

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:40

Dat je zegt dat het niet cntinu is geweest vind ik alleen maar erger; hij is er dus steeds wéér mee begonnen en niet in verstrikt geraakt. Steeds weer heeft ie het blijkbaar opgezocht, terwijl hij dan juist haar uit zijn leven had moeten bannen.
Dat ie 1 keer zijn vingers brand oke...maar als ie dan zoveel spijt heeft als jij zegt dat ie heeft dan had ie haar verder toch mooi op verre afstand gehouden en geleerd van zijn fout?
Maar blijkbaar is het contact steeds weer aangehaald terwijl hij het mooi had kunnen stoppen op het moment dat ze geen contact hadden, als ie dat zo graag had gewilt.
Ik denk dat je haar nog wel vaker gaat tegenkomen in jullie relatie in de toekomst! ;-).

Meis het spijt me maar dit zie ik niet goed komen. Ik snap dat je het proberen wil (héél goed zelfs), maar denk dat je het niet gaat redden.
Moet je je nou bij elke keer dat je geen zin hebt in sex je zorgen gaan maken of hij nu een reden heeft het buiten de deur te zoeken? Moet jij je nu maar totaal aanpassen aan hem, want anders...

Maar dat je ervoor gaat is goed; denk dat je het nodig hebt om het straks los te kunnen laten. Ik ben ook zo iemand die het echt pijnlijk moet leren voor ik iets op kan geven.
Had het zelfde gedaan als jou, hoe dom ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:44

Pfff ik zou het niet kunnen denk ik.... ik zou hem op zn nummer blijven zetten elke keer en zn leven zuur maken denk ik!! wat een nachtmerrie, kan niet anders dan je veel succes en sterkte wensen...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:45

Er zijn mensen die open staan voor 'vrije relaties' en die het niet erg vinden hun man (of vrouw) te delen. Wellicht is TS er eentje van?

Misschien is het wel heel leerzaam en spannend als TS er ook iemand bij zoekt voor spannende avondjes! *D

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:56

Een "open relatie" betekend over het algemeen dat je er ook eerlijk in bent naar je partner ;-).
Heeft vriend van TS niet echt de ballen voor gehad blijkt ;-)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:57

Ik hoop dat het goed komt meid....
Persoonlijk heb ik er een hard hoofd in...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:57

NoaC schreef:
Een "open relatie" betekend over het algemeen dat je er ook eerlijk in bent naar je partner ;-).

Dan praat je er samen over en geef je elkaar die vrijheid. In dit geval heeft de TS geen leus gehad en dat vind ik zo oneerlijk.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:58

NoaC schreef:

Open relatie is imo hetzelfde als vrije relatie en misschien dat de partner van ts dat ook wel :+

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:05

NoaC schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor!

Wellicht is het het overdenken waard voor TS en haar vriend. Ze hebben nu tenslotte toch nieuwe afspraken gemaakt over hun relatie, neem ik aan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:53

cremellogek schreef:
Struisvogelpolitiek?? Moet ik dan maar als een schaap doen wat anderen zeggen? Bovendien zegt niet iedereen hetzelfde.

Ik heb dit topic niet geopend om aan jullie te vragen of ik hem er wel of niet uit moet schoppen, vergeet dat niet! Ik maak mijn keuzes zelf.

Ik heb al eerder gezegd dat het geen continue affaire van 4 jaar is geweest, er hebben meerdere keren vele maanden tussen gezeten dat hij niet met haar om ging.

Maar dat alles is nu ook niet van belang, ik wil nu vooruit kijken. En mocht het alsnog fout gaan, dan ben ik er trots op dat ik ondanks alles toch geprobeerd heb er het beste van te maken.

En zo is het maar net!!! Jij moet voor jezelf uit maken of je hiermee kan leven en het nog een kans wilt geven...niet een ander. Dat je op je hoede moet zijn dat weet je zelf ook wel.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:55

getver zeg, daar gaat mijn mond van open staan...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:16

Jeetje cremellogek, dat is niet niks wat je op je bordje krijgt. :(:)

Even vooropgesteld: Hartstikke goed dat je je kop niet gek laat krijgen door een horde bokkers.
Fijn dat je ook nog een eigen mening hebt!

Maar jeetje, wat een beslissing om met hem door te gaan.
Mijne zou het eerlijk gezegd niet zijn.
Okee, een keer een slippertje.. dat vind ik iets anders dan 4 jaar er een ander bij hebben. (don't get me wrong, na een slippertje zou ik ook woedend worden en hem wellicht op straat zetten, maar bijna continue een andere vrouw erbij.. :r )

Het idee alleen al..

Als hij iets liefs tegen je zei, zou hij dat ook tegen die ander gezegd hebben?
Als hij met een leuk gebaar (bosje bloemen, parfum..) thuis kwam, zou hij ze dan dubbel besteld hebben?
Als jullie seks hadden, dacht hij dan aan de ander?
Als je een kus kreeg, waar heeft die tong dan eerder gezeten?

Zulke vragen zouden mij enorm dwars zitten.

Maar goed, ik zit niet in jouw situatie en ik weet ook eerlijk gezegd niet wat ik zou doen.
Nu zeg ik eigenlijk 'direct op straat die handel', want immers..wat is een relatie zonder vertrouwen?
Ik wens je iig heel veel kracht en wijsheid toe voor de toekomst. :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:26

Roosch, daar heb je een heel mooi bericht van gemaakt! Ben het zó ontzettend met je eens. :j

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:33

Wat een schok moet dat zijn ts. Ik zou het zelf niet kunnen om nog verder te gaan. 4 jaar is toch iets anders dan een slippertje.
Heel veel sterkte voor jou!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:07

Het feit dat hij er af en toe mee ophield en toch weer herbegon, klinkt ook alsof hij toch steeds nog iets 'te kort' had of dat het als een verslaving was zeg maar, hij werd er steeds weer heengetrokken, mss uit frustratie, uit compensatie, uit gewoonte, of ... Maar dat zijn verdomd hardnekkige zaken om uit te roeien.

Hij mag nu wel zeggen 100% en meer voor TS te willen gaan, dit gaat hem echt nog moeilijk vallen. 4 jaar heeft tijd nodig om af te sluiten....

Ze moeten echt héél kritisch zijn naar hun relatie nu.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:17

Het lijkt me dat iemand die je 4 jaar 'voor erbij' hebt heus wel wat meer dan alleen een fiets is. (voor de mensen met censuur: jullie weten wat ik bedoel. :+ )
Onbewust of bewust hecht je je aan zo iemand, ga je er misschien zelfs van houden, al is dat zo'n groot woord.
Ik weet verder ook niet precies wat de verklaring van meneer was, of er gevoelens bij zaten of alleen maar lust.

En inderdaad, poes. Dat afsluiten zal hem best zwaar vallen. 4 jaar is langer dan vele relaties standhouden.
Ik vraag me verder ook af hoe het met de 'andere vrouw' gaat. :)

Ik weet niet hoe jullie dit precies aan gaan pakken en hoe jullie er allebei tegenaan kijken, TS.
Maar ik denk dat het raadzaam is om met iemand erover te praten.
Ik hoop dat je over een tijdje weer een update plaatst.

kinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 14:50

TS je moet je niet beinvloeden door andere, je moet je eigen gevoel volgen.
ik ben zelf heel snel beinvloed door iemand en heb mezelf dus ook vaak in de nesten gewerkt doordat ik naar iemand anders geluistert heb.
Maar mijn mening is dat het fout is wat hij heeft gedaan en er zijn ZOVEEL andere mannen!
zoveel andere die je nog meer liefde kunnen geven en je gelukkig kunnen maken.
Als je dalijk bejaard bent moet je kunnen terug kijken op een leuk leven.
dus verpest je tijd niet, en word gelukkig!
mischien met deze man, mischien met een ander.
maar je moet nu aan jezelf denken ;)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:50

Jeetje wat een verhaal en wat een kl.otzak van een vriend heb je.
Ik hoop dat je de juiste beslissing hebt gemaakt.
Uiteindelijk kies je op dit moment toch voor je eigen geluk aangezien je denkt dat je opnieuw gelukkig kan worden met hem. Ik geloof niet dat ik dit als teken van afhankelijkheid zie zoals veel mensen hier suggereren.
Sterkte ermee :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:47

Inderdaad.. volg je gevoel en als het uiteindelijk niet lukt, heb je het in ieder geval geprobeerd....
Sterkte (en laat hem maar even voor je zweten ;))!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:37

Ben een stille lezer....zoals ook eigenlijk de meesten zouden moeten doen die zoiets niet zelf hebben meegemaakt....dat maakte het voor mij in ieder geval een stuk gemakkelijker om dit topic door te spitten :+ .

Het is idd heel veel: ik zou dit...ik zou dat... Maar ik zou het ook niet weten als het mij overkwam. Ik kan nu heel hard roepen dat ie op straat staat, maar na zo veel jaar lief en leed geef je iets niet zo maar op. Vooral niet als je zelf nog van iemand houdt en de ander zegt zich te willen beteren.
Of ie dat daadwerkelijk doet, daar kom je alleen achter door het nog EEN keer te proberen.

Dus, ik zou zeggen: Wie niet waagt, die niet wint! Het zal moeilijk zijn om hem te blijven vertrouwen, het zal toch wel spanningen hier en daar teweeg brengen, maar toch hoop ik voor je dat het allemaal goed komt TS :(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:55

ik zeg voor een niet ik zou dit of ik zou dat........... ik heb het namelijk tot 3 keer toe gedaan...... ik heb me tot 3 keer toe omgedraait en ben weggelopen, en ben weer overnieuw begonnen........ de tweede keer toen ik 7 maanden zwanger was......

ik weet wat het is

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:19

Maar daarom : als ze nu voor een ander gaat dan kan het haar ook een 2e keer overkomen... je weet het gewoon nooit.

Deze kan misschien wel oprecht zijn "leven gebeterd" hebben.

Kijk naar mensen die jarenlang verstokte rokers waren en het ook onzin vonden om het op te geven , het dan toch doen...dat worden vaak de fanatiekste niet-rokers :P

Beetje een heel ander iets maargoed : mensen kunnen echt veranderen als ze inzien dat hun oude levensstijl toch niet bevorderlijk voor ze was.