Blondie_ schreef:Ragnaaa schreef:Diegenen die beweren dat men pas recht van spreken heeft, op het moment dat iemand zélf heeft ondervonden hoe of wat precies, vind ík erg bekrompen reageren.
Ik hoef geen ervaringsdeskundige te zijn om te weten wat voor aanval het is op mijn lichaam & geest.
WETEN wat voor een aanval is op je lichaam en geest is wel even iets anders dan weten hoe het voelt om high of stoned te zijn.
Als je het nooit gebruikt heb kijk je er anders tegenaan indd.
Mensen die gebruiken of ooit gebruikt hebben zijn ook veel meer open-minded meestal dan mensen die anti zijn, en dan niet alleen kwa drugs maar alles in het leven
alsjeblieft zeg, mensen die geen drugs gebruiken zijn over het algemeen minder open minded in het leven? waar haal je de wijsheid vandaan? Dus omdat ik er voor kies om geen gebruik te maken van illegale pillen die je leven kunnen verwoesten als je er verslaaft aan raakt, zou ik minder open-minded zijn? Je kunt ook open-minded zijn zonder gebruik te maken van illegale middelen hoor
maar aangezien wij niet mogen oordelen over hoe een trip of weetikwat is zou jij toch zeker ook niet mogen oordelen over de open-mindedheid van niet drugsgebruikers lijkt me zo. 

maar ben idd oude buurmeisje van J en J