Spookhuizen in Nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:45

Peelie schreef:
dan moet je hem opslaan als een .JPEG bestandje :) dan kan het wel :)

ik zou eerlijk gezegt niet weten he dat moet erg he? kan jij t niet doen? ik weet dus wel welke orb je bedoelt en zie er idd een vrouw in..geloof iook wel dat t niet bewerkt is hoor :P alleen zo ziet het eruit, maar das vaak met zulke foto's
je ziet het tot aan dr nek, eigk alleen het hoofd

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:45

Cossie schreef:
Citaat:
ik geloof alleen in orbs als ze met het blote oog ook te zien zijn

Energie bestaat ook maar die zie je ook niet met het blote oog

Ik beoordeel dat op gevoel. Ook niet meetbaar, maar ik heb nog nooit iets gevoeld bij een orb op een foto. Maargoed ik respecteer anderen als zij er wel van overtuigd zijn.

Cossie

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:48

Ben zelf vrij nuchter maar ik zeg nooit nooit (:)) maar ik heb op een foto ook een zogenaamde orb gezien die achter een lamp zat en spiegelde in de spiegel. Theorie van het stofje gaat er bij mij niet in ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:49

Cinnepin schreef:
Peelie schreef:
dan moet je hem opslaan als een .JPEG bestandje :) dan kan het wel :)

ik zou eerlijk gezegt niet weten he dat moet erg he? kan jij t niet doen? ik weet dus wel welke orb je bedoelt en zie er idd een vrouw in..geloof iook wel dat t niet bewerkt is hoor :P alleen zo ziet het eruit, maar das vaak met zulke foto's
je ziet het tot aan dr nek, eigk alleen het hoofd

Je moet opslaan als doen ipv opslaan.

dan kan je een bestandsnaam invoeren en daaronder kan je aanklikken in wat voor bestandsnaam je wil opslaan. in dit geval dus een JPG of JPEG bestand :)

als je goed kijkt zie je haar schouder ook nog :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:50

als je lang genoeg kijkt, zie je overal gezichten in

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:50

Ik denk dat "orbs" energie bollen zijn.. vaak zie je ze op foto's waar veel activiteit is. Opvallend vind ik vaak dat je ze bij paarden vaak ziet bijvoorbeeld in stal of in een manegebak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:51

In orbs geloof ik niet. En idd niet alles is te verwijten aan geesten. Ik werd denet ook helemaal panisch. Ik zag steeds een brief omhoog vliegen en weer landen in mijn kamer. Toen kwam ik erachter dat mijn venilator aanstaat en ook nog eens in draaistand!

Ik sprak net mijn moeder over dit topic. Zij gelooft niet in geesten maar wel in beschermengelen.

Ongeveer 19 jaar geleden woonden wij boven een bank. Wij hadden boven die bank een groot raam. Mijn moeder werd door de politie gebeld dat er een gewapende overval bezig was en we niet voor het raam mochten staan. Mijn moeder probeerde mij en mijn broers voor het raam weg te krijgen naar de slaapkamer. Ik was toen 3 of 4 en ik ging natuurlijk voor het raam staan. Mijn moeder wilde mij weg halen en jullie raden het al. Er kwam een kogel door de ruit heen. Mijn moeder kreeg toen een duw, zo hard dat ze op de grond viel en een blauwe plek had. Ze stond precies waar de kogel door het raam is gegaan. En niemand heeft mijn moeder kunnen duwen. Ik was nog klein en had de kracht niet en mijn broers zaten opgesloten in de slaapkamer. Daardoor weet mijn moeder zeker dat ze een beschermengel heeft en ik ook. Ik ben een aantal keer er zo aan toe geweest dat ik eigenlijk dood had moeten zijn maar elke keer overleefde ik het weer. Ik ben 45 seconden echt klinisch dood geweest ( geen hartslag, geen ademhaling) en de artsen dachten dat ik er was geweest toen mijn hart weer begon te kloppen en ik weer ging ademen.

Mijn moeder denkt dat mijn opa mijn beschermengel is en wie de hare is weet ze niet. Op het moment van de overval leefde mijn opa nog dus die is het niet geweest toen.

Cossie

LimaMambo schreef:

hahah _O- ja zag ik ook

Anoniem

peelie heb ik geprobeert maar kon dus niks anders kiezen, heeel vaag en ja je ziet haar rechter schouder iets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:52

Cossie schreef:
Ik denk dat "orbs" energie bollen zijn.. vaak zie je ze op foto's waar veel activiteit is. Opvallend vind ik vaak dat je ze bij paarden vaak ziet bijvoorbeeld in stal of in een manegebak.

en dat zijn nu ook juist de plaatsen waar er erg veel stof is die wij niet kunnen zien maar een goede camera wel!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:52

Afbeelding
1 gezicht (mond neus)
2 oor
3 haar
presie onder 2 zie je een schouder. Het is van de zeikant :)

Maar je moet ook niet overal gezichten in willen zien, zoals in gordijne, dat is gewoon toeval of heel vaal fantasie.

bij de manege is gewoon stof, maar orbs zien er ook anders uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:53

LimaMambo schreef:

ik zag t gelijk, valt eigenlijk best goed op. Hoefde er echt niet lang nar te staren...

Volgens mij zijn peelie en ik de enige die t zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:53

voordat het wordt gevraagt, ik heb geen bijna-dood-ervaring gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:54

Peelie schreef:
Afbeelding
1 gezicht (mond neus)
2 oor
3 haar
presie onder 2 zie je een schouder. Het is van de zeikant :)

Maar je moet ook niet overal gezichten in willen zien, zoals in gordijne, dat is gewoon toeval of heel vaal fantasie.

bij de manege is gewoon stof, maar orbs zien er ook anders uit.

klopt zo zag ik t idd ook zoals jij beschgrijft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:54

Ik zie het nu wel op de foto! Of het Diana is weet ik niet. Wel een blonde vrouw.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:56

ik zie dat 'gezicht' ook.. maar dat is gewoon de materie van dat stofje

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:56

Ik zie het nog steeds niet :+ Naar mijn idee is het gewoon een stofje hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:57

dan is dat wel heel precies in de vrom van een vrouw, dat stofje, dat geloof ik dus niet...er kunnen idd soort van orbs ontstaan door stofjes maar in dit geval geloof ik dat niet

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:58

Ik zie het nog steeds niet.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:58

Ja, klopt.

Het is stom dat de kwaliteid zo achteruit gaat, maar ik weet gewoon 100% zeker dat het diana is.

Ik heb haar zelf gevaargt of ze lang wou komen. Ik heb ook tegen nienke gezecht, "maak nu eens een foto". Niks te zien. had nog niks gedaan.

daarna gevraagt of ze even wou komen. Bingo, daar was ze. toen zijn er 3 foto's gemaakt waarvan ik er nu nog 2 heb. daarna heb ik haar niet meer gezien.

Maar het wemelt er van in Parijs :) een stad met geschiedenis he :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:59

pixels pixels pixels :+

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:00

Kan iemand misschien even precies zegmaar erop tekenen? Wat er te zien is dus een mond waaar de mond te zien is?
Zodat ik kan vergelijken. Ik zie het echt niet.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:02

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:05

Staan de pijltjes precies op de mond enzo dan of een einde eraf?