Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Zo zat ik een keer achter de kassa ( jaar of 3 terug )
Moeder met een dochter aan de kassa.
Zegt dat meisje ( ik denk een jaar of 3/4 )... Das een dikke mevrouw!Schrok me kapot en stond perplex dat ik niet meer wist wat ik moest doen/zeggen!
Maar wat ik nog wel het ergste vond is dat de moeder er dus helemaal niks van zei en ik op dat moment zo enorm dik nog niet eens was( nou is voor een kind een wereld toch al anders, snap ik volkomen ) Maar als moeder had ik dan toch gezegd: En jij bent een stout kindje want dat is niet netjes om te zeggen!
DeSa schreef:Heb zelf 2 weken () achter de kassa gezeten, maar het maakte me echt niet uit of iemand bellend kwam afrekenen of niet, bleef altijd vriendelijk. Zag ook iemand op de vorige bladzijde dat haar vriendin na 4 keer alleen gezet werd, ik werd na een half uur alleen gezet bij de jumbo, en mocht na een week iemand anders gaan inwerken. En sorry dat ik het zeg maar vind het ook wel behoorlijk dom als je het niet door hebt dat een transactie mislukt is
Iney schreef:DeSa schreef:Heb zelf 2 weken () achter de kassa gezeten, maar het maakte me echt niet uit of iemand bellend kwam afrekenen of niet, bleef altijd vriendelijk. Zag ook iemand op de vorige bladzijde dat haar vriendin na 4 keer alleen gezet werd, ik werd na een half uur alleen gezet bij de jumbo, en mocht na een week iemand anders gaan inwerken. En sorry dat ik het zeg maar vind het ook wel behoorlijk dom als je het niet door hebt dat een transactie mislukt is
Enne bedankt heMijn vriendin had gewoon wat meer begeleiding nodig en ze is zeker niet dom, wat een respectloze opmerking!
DeSa schreef:Heb zelf 2 weken () achter de kassa gezeten, maar het maakte me echt niet uit of iemand bellend kwam afrekenen of niet, bleef altijd vriendelijk. Zag ook iemand op de vorige bladzijde dat haar vriendin na 4 keer alleen gezet werd, ik werd na een half uur alleen gezet bij de jumbo, en mocht na een week iemand anders gaan inwerken. En sorry dat ik het zeg maar vind het ook wel behoorlijk dom als je het niet door hebt dat een transactie mislukt is
MarisJj schreef:Hier staat dat je niet mag eten, bellen en nog een paar dingen niet mag in de bus...
Unwritten schreef:Ik had trouwens ook een klant laatst.. een italiaan.. die ging naar mn naam enzo vragen, vond me mooi enzowas een ouwe vent dus heb maar een valse naam opgegeven