Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:00

ik had het er vandaag op kantoor nog over......... allemaal vrouwen van rond de 40 met zeg maar wat bevlogen levens........

en allemaal denken we er hetzelfde over............. Ik heb liever dat ie tegen me zegt dat ze zo lekker stept, dan dat hij zo goed met haar kan praten........ met mij heb je de band :) :)

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:03

KiWiKo schreef:
Ik heb liever dat ie tegen me zegt dat ze zo lekker stept, dan dat hij zo goed met haar kan praten........ met mij heb je de band :) :)

Ik wil deze keuze niet eens maken... Ik wil allebei.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:06

hahahah wie niet :D :D :D

maargoed

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:13

Prima schreef:
Fiffill schreef:
Ik vind vorm dan niet zozeer belangrijker dan inhoud, het kan de inhoud gewoon verfraaien en eraan bijdragen. ;)

Of volledig afbreken. Kijk maar naar de presidentsverkiezingen in Amerika. Alles draait om de vorm; hoe je overkomt (als leider, opgewerkte huisvrouw, donker, blank ect ect). Geloof me, het is redelijk leidend.

Dat zal voor veel mensen dan zo zijn, ik "trap" daar over het algemeen niet in. :) Je moet verder kijken dan de vorm, vorm kan zeer misleidend zijn.. ;)

Tsja KiWiKo daar heb je gelijk in vind ik. :D :D

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:27

KiWiKo schreef:
ik had het er vandaag op kantoor nog over......... allemaal vrouwen van rond de 40 met zeg maar wat bevlogen levens........

en allemaal denken we er hetzelfde over............. Ik heb liever dat ie tegen me zegt dat ze zo lekker stept, dan dat hij zo goed met haar kan praten........ met mij heb je de band :) :)

Dus als de man vreemdgaat, zouden ze altijd blijven?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:03

ze zouden er geen halszaak van maken nee :)

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:02

Ik ben nu een jaar (en 10 dagen ;) ) samen met mijn vriend. We zijn het eens over onze monogame relatie. Niet omdat ik dat zo graag wil, maar omdat hij dat ook belangrijk vindt. We kunnen overal over praten, en dit is iets wat wij GELUKKIG allebei belangrijk vinden, ook vanuit ons geloof. Hij is militair, en daardoor is hij vaak van huis. Het is voor ons dus heel belangrijk elkaar te kunnen vertrouwen.
Zou hij op dit moment iets met een ander doen, denk ik niet dat ik hem nog zou kunnen vertrouwen. Hoe ik over 20 jaar zou reageren als hij vertelt dat het mis is gegaan, weet ik niet. Eerlijkheid doet een hoop, en of de wil er is om voor ónze relatie te gaan. Waarschijnlijk hebben we dan in ieder geval heel wat om aan te werken.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:10

Ghani schreef:
Ik lees hier af en toe verhalen op bokt over een bokker waarvan de vriend is vreemdgegaan, en dat ze (meestal meisjes hier op bokt heh.. ;) ) wilt weten wat ze ermee aan moet!
Vreemdgaan lijkt wereldwijd een steeds meer voorkomend verschijnsel te zijn, en het lijkt ook wel of het steeds meer normaal gevonden wordt.
Mijn vraag is eigenlijk: Wie van jullie is er weleens vreemdgegaan? Waarom en hoe ver ging dat vreemdgaan? (Bleef het bij een x met een andere man zoenen of een hele affaire?) Wat zijn de gevolgen geweest voor je relatie?

Ook ben ik benieuwd welke bokkers er belazerd zijn door vriendlief/ manlief en hoe je erachter bent gekomen! (ook alleen een x zoenen met een andere vrouw, of ook hele affaire?)

Ik wil dit graag weten omdat ik me er over verbaas hoeveel mensen er tegenwoordig vreemdgaan! Ik sta er erg sceptisch tegenover, maar misschien zie ik het te zwart/wit..

ik ben zelf 1 keer vreemdgegaan,, dat was op het punt dat het al bijna uit was met me ex,, het is alleen bij zoenen gebleven en verder niets,, ik heb hier grote spijt van nog steeds,, want ben er dus me beste vriendin door kwijtgeraakt,, relatie is over gegaan heb het hem wel zelf verteld allemaal,, alleen dat van die vriendin lig ik nog steeds wakker van,,

ik ben zelf ook een x belazerd door een andere ex,, ik was vorig jaar zomer op vakantie,, en hij dacht dus blijkbaar vrij spel te hebben,, en heeft dus seks gehad met een ander meisje,, zowieso al een reden om het uit te maken ff course,, maar het meisje waar ik al vanaf de basisschool ruzie mee heb gehad (ben nu 17) dat was een beetje banketstaaf,, heb het heb ook nog steeds niet vergeven en dat mag hij weten ook,, grootste probleem: het is me collega-.-

nu heb ik een vriend die zelf ook heel erg is belazerd door zijn ex (zij had seks met zijn beste vriend),, ik weet dus dat hij nog nooit is vreemdgegaan bij zijn exen,, het gaat nu al weer b ijna 4 maanden goed,, en omdat hij weet dat ik zo een problemen heb gehad van het vreemdgaan,, weet hij dat ik het dus noooit bij hem zal doen,,

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:01

ik ben 4 weken trg belazerd door mijn inmiddels ex...
hij was voor zijn werk (buschauffeur) met een bus vol pubers na italie en 1 daarvan is zo stoer geweest om de buschaufeur te verleiden..
ze hebben alleen maar gezoent...
heb altijd gezegd net als veel anderen als je vreemd gaat dan hoe fik je niet meer maar nu het zover is wou ik toch kijken of ik hem ooit nog weer zou kunnn vertrouwen...

we hebben 2 weken rust gehad en nu hebben we af en toe weer contact..
ik weet niet of ik hem kan vergeven ik zie het vanzelf wel!!

zelf zou ik dit nooit kunnen doen...

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:39

KiWiKo schreef:

Tsja, wat moeten ze anders, ze zijn al 40+. Onder de pannen komen is dan moeilijker hè ;) :P

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:22

ik vind dat een behoorlijke rotopmerking

volgens mij begrijp je echt totaal niet wat ze bedoeld of je hebt er geen respect voor, maar houd dan alsjeblieft je mond, want ik vond deze discussie tot nog toe heel netjes verlopen, maar door dit soort opmerkingen kan dat helemaal mis gaan en dat is erg jammer.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:30

Tja... aan de ene kant heeft Prima wel gelijk. Over het algemeen zijn de alleenstaande vrouwen en getrouwde mannen de oorzaak dat er veel relaties op de schop gaan. Vrouwen komen in een midlife, verlaten hun man en gaan op jacht. Rol omgedraaid.
Mannen zijn altijd al jagers, dus die denken niet altijd 3x na.

Maar dat even daargelaten, maar ik zie om me heen genoeg 40ers die nog nieuwe relaties aangaan e.d. Dus nieuw geluk!

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:31

KiWiKo schreef:

Maar als iemand vreemdgaat, kun je blijkbaar niet op diegene vertrouwen. Wat blijft er over van die "band"???

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:41

als je weet dat het alleen maar fysiek is, 'lust', is het dus geen probleem en is er geen sprake van een vertrouwensconflict.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:59

Maar als jouw partner met een ander gaat, is dat gewoon vreemd gaan en iets doen wat niet kan..toch?

Of je moet een open relatie hebben, maar dan is het ook geen vreemdgaan meer :)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:00

Dowski schreef:
als je weet dat het alleen maar fysiek is, 'lust', is het dus geen probleem en is er geen sprake van een vertrouwensconflict.

sorry hoor maar dit vind ik zo'n k*t smoes, lust. niks lust, je hebt een relatie en als je afspreekt elkaar trouw te zijn heb je je hier maar aan te houden simpel is dat!

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:01

En als je dat niet afspreekt heb je een open relatie....

Ik denk soms weleens dat degenen die zoiets beweren nog niet helemaal de goeie vent tegen zijn gekomen, die man die je voor jezelf wil hebben (waar je ook recht op hebt ben ik van mening in een relatie) en alles voor jou betekent......

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:08

Dowski schreef:

Ook als het alleen maar fysiek is geweest, heeft mijn man een groot probleem als ik erachter zou komen!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:28

Dat is omdat jullie die afspraak hebben dat je dus niet met anderen het bed in gaat, als je die afspraak hebt, dan is het logisch dat je kwaad wordt als de ander zich daar niet aan houdt.

Thaliaatjuh schreef:
En als je dat niet afspreekt heb je een open relatie....

Ik denk soms weleens dat degenen die zoiets beweren nog niet helemaal de goeie vent tegen zijn gekomen, die man die je voor jezelf wil hebben (waar je ook recht op hebt ben ik van mening in een relatie) en alles voor jou betekent......

Nou, ik heb een open relatie, de eerste open relatie, bij mijn andere 2 was vreemdgaan ook uit den boze. Maar juist met deze man heb ik echt de beste band. Dus dat ik de goeie vent nog niet ben tegengekomen gaat niet op, ik ben juist de juiste man tegengekomen.

en lust is geen smoes, het is gewoon ok zolang het niet een te diepgaande band wordt. Dat wordt geprobeerd hier uit te leggen.
Als je dus de afspraak hebt dat je niet met anderen het bed deelt, dan is lust inderdaad een k**smoes.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:36

Wiens idee was die open relatie?

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:37

van ons samen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:40

Dowski schreef:
ik vind dat een behoorlijke rotopmerking

volgens mij begrijp je echt totaal niet wat ze bedoeld of je hebt er geen respect voor, maar houd dan alsjeblieft je mond, want ik vond deze discussie tot nog toe heel netjes verlopen, maar door dit soort opmerkingen kan dat helemaal mis gaan en dat is erg jammer.

Rot of niet, maar de gezegde is niet voor niets zo dat de vrouwen de wereld in hun handpalmen hebben tussen hun 15de en 35ste. het wordt er niet makkelijker op. Da's ook het geluk van de man :D

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:42

Dowski schreef:
van ons samen

Op wiens initiatief?
Zie je het niet graag anders?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:51

Prima schreef:
KiWiKo schreef:

Tsja, wat moeten ze anders, ze zijn al 40+. Onder de pannen komen is dan moeilijker hè ;) :P

hahhaha een is bijmeis van een BNner, en die draagt haar op handen, een heeft net haar man eruit geskupt omdat ze meer avontuur wil in haar leven, een is er getrouwd met een 13 jaar jongere man :) :)

en de 3 jonkies bij mij op kantoor zijn allemaal gelukkig getrouwd

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:53

Prima schreef:
KiWiKo schreef:

Wat is dat nou voor een opmerking? :?
Draagt imo ook niks bij aan dit topic.

Als beide personen behoefte hebben aan een open relatie en het wérkt ook dan zie ik er ook geen probleem in. Als jij dat graag zo wilt, fijn toch? En als je vriend dat prima vind, wat is er dan mis mee? Ik kan zeker een verschil zien tussen liefde en lust. Een beetje afwisseling is zo erg toch niet. ;) :D

Kijk, als de afspraken zijn "niet vreemdgaan" dan kan ik begrijpen dat je boos wordt, logisch want afspraak is afspraak. Maar als je een open relatie hebt is het al niet eens meer echt vreemdgaan..