en allemaal denken we er hetzelfde over............. Ik heb liever dat ie tegen me zegt dat ze zo lekker stept, dan dat hij zo goed met haar kan praten........ met mij heb je de band
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Prima schreef:Fiffill schreef:Ik vind vorm dan niet zozeer belangrijker dan inhoud, het kan de inhoud gewoon verfraaien en eraan bijdragen.
Of volledig afbreken. Kijk maar naar de presidentsverkiezingen in Amerika. Alles draait om de vorm; hoe je overkomt (als leider, opgewerkte huisvrouw, donker, blank ect ect). Geloof me, het is redelijk leidend.
Je moet verder kijken dan de vorm, vorm kan zeer misleidend zijn.. 
KiWiKo schreef:ik had het er vandaag op kantoor nog over......... allemaal vrouwen van rond de 40 met zeg maar wat bevlogen levens........
en allemaal denken we er hetzelfde over............. Ik heb liever dat ie tegen me zegt dat ze zo lekker stept, dan dat hij zo goed met haar kan praten........ met mij heb je de band![]()
) samen met mijn vriend. We zijn het eens over onze monogame relatie. Niet omdat ik dat zo graag wil, maar omdat hij dat ook belangrijk vindt. We kunnen overal over praten, en dit is iets wat wij GELUKKIG allebei belangrijk vinden, ook vanuit ons geloof. Hij is militair, en daardoor is hij vaak van huis. Het is voor ons dus heel belangrijk elkaar te kunnen vertrouwen. Ghani schreef:Ik lees hier af en toe verhalen op bokt over een bokker waarvan de vriend is vreemdgegaan, en dat ze (meestal meisjes hier op bokt heh..) wilt weten wat ze ermee aan moet!
Vreemdgaan lijkt wereldwijd een steeds meer voorkomend verschijnsel te zijn, en het lijkt ook wel of het steeds meer normaal gevonden wordt.
Mijn vraag is eigenlijk: Wie van jullie is er weleens vreemdgegaan? Waarom en hoe ver ging dat vreemdgaan? (Bleef het bij een x met een andere man zoenen of een hele affaire?) Wat zijn de gevolgen geweest voor je relatie?
Ook ben ik benieuwd welke bokkers er belazerd zijn door vriendlief/ manlief en hoe je erachter bent gekomen! (ook alleen een x zoenen met een andere vrouw, of ook hele affaire?)
Ik wil dit graag weten omdat ik me er over verbaas hoeveel mensen er tegenwoordig vreemdgaan! Ik sta er erg sceptisch tegenover, maar misschien zie ik het te zwart/wit..
Dowski schreef:als je weet dat het alleen maar fysiek is, 'lust', is het dus geen probleem en is er geen sprake van een vertrouwensconflict.
Thaliaatjuh schreef:En als je dat niet afspreekt heb je een open relatie....
Ik denk soms weleens dat degenen die zoiets beweren nog niet helemaal de goeie vent tegen zijn gekomen, die man die je voor jezelf wil hebben (waar je ook recht op hebt ben ik van mening in een relatie) en alles voor jou betekent......
Dowski schreef:ik vind dat een behoorlijke rotopmerking
volgens mij begrijp je echt totaal niet wat ze bedoeld of je hebt er geen respect voor, maar houd dan alsjeblieft je mond, want ik vond deze discussie tot nog toe heel netjes verlopen, maar door dit soort opmerkingen kan dat helemaal mis gaan en dat is erg jammer.
Prima schreef:KiWiKo schreef:ze zouden er geen halszaak van maken nee
Tsja, wat moeten ze anders, ze zijn al 40+. Onder de pannen komen is dan moeilijker hè![]()
Prima schreef:KiWiKo schreef:ze zouden er geen halszaak van maken nee
Tsja, wat moeten ze anders, ze zijn al 40+. Onder de pannen komen is dan moeilijker hè![]()