Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Happy Lady (114)
zondag, 09:21Ik heb zo'n vermoeden wat Pandora bedacht heeft...
In Duitsland liggen de prijzen hoger dus is het voor de hand liggend dat als iemand in de gelegenheid is,dat ie z'n bedels etc. in Nederland koopt.
Door de distributie vanuit Duitsland te laten lopen,worden de prijzen overal gelijk.En het zal denk ik niet alleen Nederland betreffen maar voortbordurend op hun denkwijze voor heel Europa.
Zoals bij ieder produkt wat duurder wordt,worden ook de artikelen die nog op voorraad zijn voor de duurdere prijs verkocht.
Ik weet niet per wanneer dit ingevoerd gaat worden al zijn voor dit soort zaken januari,april,juli en oktober de meest voorkomende data.
In dit topic kunnen we elkaar op de hoogte houden want onder krabbels is het moeilijk terug te vinden.
Door de duitse prijzen overal in te voeren is het handjeklap onder juweliers ook meteen aangepakt door Pandora..
Dat er vanuit Amerika niet naar Europa vezonden mag worden,is ook zo'n voorschrift van ze,om Pandora zo duur mogelijk te verkopen.
Op internet ben ik discussies tegengekomen waaruit blijkt dat Pandora niet zo loyaal en sympathiek met hun afnemers ,de juweliers omgaat en er steeds meer zijn die op andere merken overstappen.
Als dit zo verder gaat dan denk ik dat Pandora het tgenovergestelde effect gaat scoren en er veel klanten zullen afhaken.Jammer want het is zo mooi allemaal maar er zijn grenzen of je moet geld teveel hebben maar ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik de duitse prijzen dus vertik om te gaan betalen. Lisenka (74)
zondag, 13:37Tja, ik heb zo het idee dat als dit doorgevoerd gaat worden ik toch een heel stuk rustiger moet gaan worden om pandora's aan te schaffen. Of zelfs helemaal moet stoppen. Ik heb net op een duitse site gezien. Voorbeeld: Murano's voor 39,- en hier zijn ze 27,-!!
Ik ben een handeltje begonnen op marktplaats. Verkoop dingen van Harry Potter, boeren bont, oud emaille enz.. wat ik daar van overhoud besteed ik deze maand allemaal aan pandora. Ik zie mezelf echt stoppen met sparen door die prijzen. Nu kan ik nog even genieten van de decemberkorting. Misschien maak ik mijn kerstbonus er wel aan op. En dan stop ik zodra de prijzen veranderen. Ik ga nu nog even hamsteren.
Mijn vriend zegt net, het enige wat Pandora bereikt is dat steeds meer mensen overgaan op het namaak werk. En daar heeft hij gelijk in. Het zou zo zonde zijn. Wij hebben echt hart voor Pandora en niet voor pandora style of andere namaak.
xFioon schreef:nooh ik wilode nog een hele armband... maar heb geen geldboom!