Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:31

3 armbanden :P helemaal vol en alles is echt en gekregen :) maar ik ben zelf niet z'n fan van de kettingen

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:03

Ik heb pas voor mijn verjaardag en afgelopen weekend weer een paar bedels gekregen! Heb er nu ( al :+ ) 8!!!
Ooit komt ie vol! :)) Helaas is het nu een tijdje geen cadeatjes meer voor mij, dus zal ik zelf weer moeten gaan sparen! :P

kohtje

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:09

Iemand al ergens een leuke kerstaanbieding gezien?

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:15

Bijna weer kerst dus wordt hij weer mooi aangevuld :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:42

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:21

kan die hyves neit zien... wat staat er? :oo

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:44

xFioon schreef:
kan die hyves neit zien... wat staat er? :oo

Ik ook niet, ben wel benieuwd :P

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:55

Citaat:
Happy Lady (114)

zondag, 09:21Ik heb zo'n vermoeden wat Pandora bedacht heeft...
In Duitsland liggen de prijzen hoger dus is het voor de hand liggend dat als iemand in de gelegenheid is,dat ie z'n bedels etc. in Nederland koopt.
Door de distributie vanuit Duitsland te laten lopen,worden de prijzen overal gelijk.En het zal denk ik niet alleen Nederland betreffen maar voortbordurend op hun denkwijze voor heel Europa.
Zoals bij ieder produkt wat duurder wordt,worden ook de artikelen die nog op voorraad zijn voor de duurdere prijs verkocht.
Ik weet niet per wanneer dit ingevoerd gaat worden al zijn voor dit soort zaken januari,april,juli en oktober de meest voorkomende data.

In dit topic kunnen we elkaar op de hoogte houden want onder krabbels is het moeilijk terug te vinden.
Door de duitse prijzen overal in te voeren is het handjeklap onder juweliers ook meteen aangepakt door Pandora..
Dat er vanuit Amerika niet naar Europa vezonden mag worden,is ook zo'n voorschrift van ze,om Pandora zo duur mogelijk te verkopen.

Op internet ben ik discussies tegengekomen waaruit blijkt dat Pandora niet zo loyaal en sympathiek met hun afnemers ,de juweliers omgaat en er steeds meer zijn die op andere merken overstappen.
Als dit zo verder gaat dan denk ik dat Pandora het tgenovergestelde effect gaat scoren en er veel klanten zullen afhaken.Jammer want het is zo mooi allemaal maar er zijn grenzen of je moet geld teveel hebben maar ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik de duitse prijzen dus vertik om te gaan betalen. Lisenka (74)

zondag, 13:37Tja, ik heb zo het idee dat als dit doorgevoerd gaat worden ik toch een heel stuk rustiger moet gaan worden om pandora's aan te schaffen. Of zelfs helemaal moet stoppen. Ik heb net op een duitse site gezien. Voorbeeld: Murano's voor 39,- en hier zijn ze 27,-!!
Ik ben een handeltje begonnen op marktplaats. Verkoop dingen van Harry Potter, boeren bont, oud emaille enz.. wat ik daar van overhoud besteed ik deze maand allemaal aan pandora. Ik zie mezelf echt stoppen met sparen door die prijzen. Nu kan ik nog even genieten van de decemberkorting. Misschien maak ik mijn kerstbonus er wel aan op. En dan stop ik zodra de prijzen veranderen. Ik ga nu nog even hamsteren.

Mijn vriend zegt net, het enige wat Pandora bereikt is dat steeds meer mensen overgaan op het namaak werk. En daar heeft hij gelijk in. Het zou zo zonde zijn. Wij hebben echt hart voor Pandora en niet voor pandora style of andere namaak.

Dit is een kleine selectie anders ffff aanmelden op de hyves ;)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:03

Weer duurder dus! Als mijn armband vol is ga ik denk ik ook over op een ander merk.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:22

nooh ik wilode nog een hele armband... maar heb geen geldboom! :P

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:28

zou erg jammer zijn zeg!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:19

Gelukkig is de mijne bijna vol, maar had nog wel een tweede gewild eigenlijk :=

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 18:08

Ik ga zo maar even inkopen doen haha.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:49

xFioon schreef:
nooh ik wilode nog een hele armband... maar heb geen geldboom! :P

Ik ook!

Hoeveel bedels hebben jullie en welke (of noem er een paar die je echt heel leuk vind) :)? Ben ik wel benieuwd naar

Zelf heb ik 1 armband met pandora slotje en de volgende bedels (bijna allemaal gekregen): inktvis, vis, schildpad, uil, ding met rose steentjes, paard, hartje met steentje in midden, touwen, hartje, hoefijzer, vogel, 'swirl' met bladgoud, konijn en een ding met blauwe steentjes :D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:54

Ik heb (allemaal gekregen): paardje, rondje met hartmotief, vierkantje met i love you + gouden hartje, zilveren ringetje met een gouden hartje eraan hangend, een egeltje, zilveren bol met gouden bladeren en een tussenring met een strikje.

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 21:31

Ik heb een zilvere armband helemaal vol met zilvere bedels en murano kralen helemaal vol en nu voor de helft vol een zilver/ goude armband. Dus ga daar vanavond even inkopen voor doen. Ga 6 bedels bestellen en zit nu al boven de €500,- :o haha en wil daarna nog 1 helemaal goud.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:38

Ik heb een zilveren armband helemaal vol, met zilver en bicolour bedels. Mijn 2e hangt voor de helft vol met zilver, zilver met steentjes en bicolour

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:51

Je hebt ook een Pandora-ring he, daar kun je elke keer een andere bedel aan doen, heel leuk.
Ik werk bij een Juwelier dus zie die dingen dagelijks, toch zou ik er zelf niet een hoeven hebben :+

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:56

pff worden ze nog duurder.. :\
Ik heb vrijdag mn rijbewijs gehaald en heb nu ook het auto`tje dr aan hangen, en mag van mn opa en oma nog 1 uitzoeken. Mn moeder vertelde dat er bij de juwelier hier in dorp een kerst actie was, bij een bedeltje een gratils clip, dus dan ga ik daar maar die van mn opa en oma uitzoeken :)
Ik vind ze zó mooi als ze vol zijn! :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:58

En ik vind het geluid ook zo leuk dat het maakt als je je pols beweegt :=

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:01

haha ja :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:02

Ik kan er echt uren naar luisteren :o

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:30

ben ook fan;) heb 2 armbanden met behoorlijk wat bedels, maar er is al heeeeel lang niks bijgekomen. Erg jammer dat ze steeds duurder worden. In het begin kon je het nog wel leuk als kadootje vragen maar daar zijn ze nu eigenlijk al te duur voor ;(

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:46

Hmm nog duurder.. Ach ik koop ze ook niet zomaar tussendoor, alleen bij bijzondere gelegenheden en wanneer ik ze krijg. :)
Maar ik heb nog maar 5 bedeltjes, het duurt nog wel even voordat ik hem vol heb denk ik, ik heb hem vanaf september.

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 21:38

Ik heb vandaag 8 nieuwe bedels gekocht zilver/goud. Ga er morgen nog 2 kopen en dan is mijn armband vol. Was eigenlijk niet de bedoeling zoveel in 1 keer, maar bij ons in de winkel was 4 halen 3 betalen :D